Netjes!quote:Op maandag 30 maart 2009 13:04 schreef S-Two het volgende:
Champione!
Dankjequote:Op maandag 6 april 2009 10:07 schreef boi_maverick het volgende:
je gaat nu 5e divisie spelen neem ik aan? dan zou ik zo langzamerhand mijn spelers maar gaan trainen op speed en stamina (5 van elk zou wel goed zijn voor divisie 5) de spelers die je gekocht hebt zijn denk ik wel versterkingen voor je... hopen dat die Ronny gast die je gekocht hebt voor 1000 niet gemaxed is op tackelen, dan heb je er een leuke aan... netjes bezig zou ik zo zeggen.
Hij kan een leuke som geld opleveren, waarmee ik mijn team op meerdere plaatsen kan versterken. Gerrie Lindenbergh is niet heel veel slechter, maar wel een aantal jaren jonger. Ik kan met het geld een leuke middenvelder kopen die die Harold kan vervangen en dan hou ik nog wat geld over voor misschien een verdediger die net zo goed is als die Belg. Ik kocht hem met 7sp/6st/8ta voor 2 ton en ook Paul Roordink (toen 4 stamina) kostte me 2 ton. Ik denk dat ik nu wel 4 tot 5 ton kan krijgen en als ik dan weer zo een gelukkige slag kan slaan als toen dan is mijn team een stuk beter af.quote:Op maandag 6 april 2009 16:46 schreef boi_maverick het volgende:
ik zou ook gaan voor nummer 2... en ja, rueda komt uit eigen jeugd, net als menno de vries... ik heb tom schreuder gekocht 2 seizoenen terug toen had ie nog 7 balletjes op schieten, hij is nu bezig voor balletje negen
ik heb nu flavio arnedo achter de spitsen staan... eerst stond menno de vries daar. Echter is menno meer een echte spits en flavio meer een nummer 10 (het BC en passen/PI) doet het hem gewoon... heb de vries op traningskamp gestuurd voor BC, passen en PI. Als flavio wat meer stamina krijgt, dan blijft ie achter de spitsen, zo niet dan is het afwachten hoe menno terugkomt van TC.
Die Harold ziet er op eerste oogopslag wel leuk uit maar hij heeft zijn maxings niet mee, zo heb ik zelf Marick Bergmeester (ook uit eigen jeugd) maar die is ook gemaxed op BC5. net niet goed genoeg uiteindelijk voor een basisplek. Ben aan het kijken of ik er nu een verdediger van maken kan.
En ja, zal me spelers maar eens even snel op BC gaan trainen, helpt wel een hoop...
Waarom doe je die belg eigenlijk wel, hij is op zich wel een held... dat ie in je 3 buitenlandersquotum snijdt is niet zo erg aangezien het toch wel een toevoeging is voor je team... of zit ik mis?
Ik heb veel trainers die over het algemeen slecht zijn, maar bij 1 skill 6 of 7 hebben. Zijn goedkoop en op die ene skill voorlopig goed genoeg. Ik heb dan ook op elke skill een trainer staan, zowel bij de jeugd als bij de senioren.quote:Op maandag 6 april 2009 16:55 schreef boi_maverick het volgende:
hoe doen jullie het oveirgens met trainers... ik heb al een goede staff met een aantal mooie skills... hoe maken jullie er gebruik van?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |