Voor zover ik weet is er geen verband tussen vermoeidheid en blessures. Maar je moet inderdaad wedstrijden laten spelen. Als ze vermoeid zijn het liefste 0 per week, maar als je ze in de competitie nodig hebt kunnen ze die 2 wel spelen (maar absoluut niet meer).quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:34 schreef sezten het volgende:
3-1 gewonnen
Mijn spelers zijn vermoeid en ze gaan nu geblesseerd raken.
Wat moet ik doen? Minder uitdagingen?
Nee, als ze vermoeid zijn moet je ze niet laten spelen. Als je ze wel laat spelen gaat de vorm heel hard naar beneden.quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:45 schreef sezten het volgende:
Ik zou me eerst maar zorgen maken over handhaving![]()
Maar irritatie, als ik nu een week geen vriendschappelijke wedstrijden speel, zou de vorm toch achteruit gaan?
Al mijn spelers zijn vermoeid en willen rusten, dus ik kan niet even zomaar andere spelers opstellen
nr 1 rechtstreeks, nr 2 en 3 spelen playoffs tegen de nummer 8 en 9 van een divisie hogerquote:Op woensdag 25 maart 2009 17:49 schreef xminator het volgende:
Pas de wedstrijd vanaf 08/03 speel ik. Daarna heb ik nog niet verloren.
Maar hoe zit dat in mekaar met promoveren?
Dankjequote:Op woensdag 25 maart 2009 17:59 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Nee, als ze vermoeid zijn moet je ze niet laten spelen. Als je ze wel laat spelen gaat de vorm heel hard naar beneden.
Oh, sorryquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:03 schreef Irritatie100 het volgende:
Hij kan toch niet degraderen uit divisie 6
....hier nog één! We hebben de champagne al koud gelegd, heb zelfs al even voorgeproefdquote:Zondag kampioen worden!
Heeft geen nut. De mensen komen altijd in (ongeveer) die verhoudingsregel naar het stadion, dus dan zouden er enorm veel VIP-plaatsen leeg staan. Als je niet volgens de verhoudingsregel bouwt gaat de efficientie van het stadion omlaag en kost het je alleen maar geld.quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:51 schreef summerfc het volgende:
[..]
....hier nog één! We hebben de champagne al koud gelegd, heb zelfs al even voorgeproefd
Weet iemand trouwens of het zin heeft om 750 vipplaatsen te bouwen? Klopt niet echt met de verhoudingsregel, maar ik heb het nooit geprobeerd. Het zou veel geld op moeten brengen... Iemand ervaring?
quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:04 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Heeft geen nut. De mensen komen altijd in (ongeveer) die verhoudingsregel naar het stadion, dus dan zouden er enorm veel VIP-plaatsen leeg staan. Als je niet volgens de verhoudingsregel bouwt gaat de efficientie van het stadion omlaag en kost het je alleen maar geld.
Hij is nu ook binnen: http://www.mz-data.com/s.php?id=79833quote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:02 schreef boi_maverick het volgende:
[..]
idd... het werkt allemaal verhoudingsgewijs... anders zou je ook 8000 VIP plaatsen kunnen bouwen en daar een shitload geld mee verdienen
Hopen dat die Litouwer van je een beetje snel traint... zou mooi zijn, heb je een goede verdediger aan... wat zijn ze stats precies? ik bedoel, naast die 3 speed, 1 st. en 10 tackelen?
Netjes!quote:Op maandag 30 maart 2009 13:04 schreef S-Two het volgende:
Champione!
Dankjequote:Op maandag 6 april 2009 10:07 schreef boi_maverick het volgende:
je gaat nu 5e divisie spelen neem ik aan? dan zou ik zo langzamerhand mijn spelers maar gaan trainen op speed en stamina (5 van elk zou wel goed zijn voor divisie 5) de spelers die je gekocht hebt zijn denk ik wel versterkingen voor je... hopen dat die Ronny gast die je gekocht hebt voor 1000 niet gemaxed is op tackelen, dan heb je er een leuke aan... netjes bezig zou ik zo zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |