daarom ben ik ook hierquote:Op zondag 8 maart 2009 14:59 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ze moeten nu toeslaan, wij hebben even geen topic
Weg!quote:
Nee sorryquote:Op zondag 8 maart 2009 15:13 schreef sezten het volgende:
[..]
Weg!Of je moet het ook echt gaan spelen nu je even geen topic hebt
Opbokken dan.quote:
ben al wegquote:
Gewoon proberen allebei. Ik ken alleen hattrick, dus ik kan geen mening vormen..quote:
Bij managerzone bedoel je?quote:Op zondag 8 maart 2009 16:27 schreef xminator het volgende:
Hoe ken ik een speler trainen dan?
Je hebt trainingskamp maar hoe kan je hem normaal laten trainen :S ?
Sportiefquote:Op zondag 8 maart 2009 15:48 schreef Psychonikeo het volgende:
Gewoon proberen allebei. Ik ken alleen hattrick, dus ik kan geen mening vormen..
Dank, heb het gevondenquote:Op zondag 8 maart 2009 17:08 schreef sezten het volgende:
[..]
Bij managerzone bedoel je?
Clubhuis -> Training -> Trainingsveld.
En dan de spelers slepen naar de skill waar je ze op wilt laten trainen
Een 19-jarige Braziliaan! We kunnen alleen z'n skills niet zien (je moet hem ff uploaden in iets als mz-data).quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:58 schreef sezten het volgende:
Hola!
Ik kan de transfermarkt eindelijk opEn ik heb gekocht.. *pauken roffel*
Klik
Ook 3 ongebruikte spelers van mijzelf voor een koopje er op gezet.
Ik heb hem nog nietquote:Op woensdag 11 maart 2009 09:04 schreef S-Two het volgende:
[..]
Een 19-jarige Braziliaan! We kunnen alleen z'n skills niet zien (je moet hem ff uploaden in iets als mz-data).
Ik ben trouwens uitgenodigd voor een vriendschappelijk toernooi, waarbij de organisator de credits voor alle teams heeft betaald. Wel relaxed!
Ik zit in een hele sterke divisie 4, dus ik denk dat ik het wel moet overleven ja. Een vriend van mij staat 2e in divisie 3, maar die versla ik met 4-0.....quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:53 schreef boi_maverick het volgende:
ik sta nu weer net boven de streep op doelsaldo (tenminste, wanneer de resultaten van vandaag verwerkt worden)
Maar wel kut, maar ach... je zal PD toch moeten redden of niet irritatie?
ga overigens je Zone even lezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |