Nog steeds hetzelfde, ik laat hem op schieten staan tot ie maxed. Kan elk moment zijn 8e balletje halen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:58 schreef S-Two het volgende:
[..]
Nee, die eikel heeft natuurlijk niets meer van zich laten horen. Die speler speelt nu wel regelmatig, ik denk dat het slimmer is om hem te verkopen, maar ik moet zeggen dat ik er de laatste tijd niet echt veel mee bezig ben.
Jij die ene speler al verkocht trouwens? Zo nee, hoe ziet ie er nu uit?
Wat was de rest nog maar? (incl. maxings)quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:58 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Nog steeds hetzelfde, ik laat hem op schieten staan tot ie maxed. Kan elk moment zijn 8e balletje halen.
Hmmsz.. hij heeft wel weinig speed, stamina en nog minder ball controle. Op zich een leuke speler, maar op dit moment heb ik er weinig aan denk ik...quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:02 schreef Irritatie100 het volgende:
http://www.mz-data.com/s.php?id=61097
Jeugd-TK was schieten/tackelen/PI
Nu ik het toch over jeugd-TK's heb, is er iemand die daar wel eens gebruik van maakt?
Ik heb een keer een speler gehad die 2 jeugd-TK's heeft gehad. jeugd-TK 1 bestond uit tackelen/stamina/lange passen. Jeugd-TK 2 was tackelen/stamina/snelheid. Hij maxde op 6 snelheid/7stamina/7 tackelen, dus vrij slecht.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:56 schreef boi_maverick het volgende:
nee okee, maar naar mijn idee geeft de jeugd TK aan wat aan zijn uitmuntende punten zijn... neem aan dat die niet zo snel maxen of zit ik daar fout?
Hier ook, nu doet hij het weer nietquote:Op zondag 22 februari 2009 15:25 schreef sjaakdesjaak het volgende:
bij mij ligt hij er nog steeds uit :S, ik kwam er net heel even op en toen ik de uitslag van de wedstrijd wou zien vloog de site er weer uit..
hehe ok netjes danquote:Op zondag 22 februari 2009 15:26 schreef sezten het volgende:
[..]
Hier ook, nu doet hij het weer niet![]()
Nouja, over een uurtje nog maar een keer proberen.
Ik weet wel dat ik 2-1 heb gewonnen in de competitie
Je hebt anders net ook kontje gekregen knul.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:13 schreef boi_maverick het volgende:
nou irritatie... heb je gisteren wel redelijk afgedroogd
6-0 en 2-6 winnen... das toch wel erg dik... hoe komt t?
Ten tijde dat ik het originele bericht schreef nog niet... en ja Tommie heeft me goed alle hoeken van t veld laten zien jaquote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:28 schreef S-Two het volgende:
[..]
Je hebt anders net ook kontje gekregen knul.
Aangezien ik gisteren 2 x van Tommie gewonnen heb kan ik alleen maar concluderen dat ik dan wel heel goed moet zijn.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:43 schreef boi_maverick het volgende:
[..]
Ten tijde dat ik het originele bericht schreef nog niet... en ja Tommie heeft me goed alle hoeken van t veld laten zien ja
Heb de wedstrijd met 1 oog gevolgd en kwam er niet aan te pas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |