Veel lekkere meidenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:52 schreef Rubber_Johnny het volgende:
Feiten en cijfers willen we hebben!
Klopt ja, er is een rechtstreekse trein van Trondheim naar Åre.quote:Op woensdag 18 februari 2009 09:38 schreef Salatrel het volgende:
overigens wordt er niet rechtstreeks op Östersund gevlogen vanuit nederland en zijn de tickets redelijk prijzig.
als je niet met de auto gaat is een goede optie om via Trondheim te vliegen en het laatste stuk met de trein te doen. de trein stopt voor zover ik weet in Åre zelf.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop