Hoe wordt dat geld dan opgehaald volgens jou? Collectebus (dat zou ik wel geinig vinden, mijn voordeur is te ver verwijderd van de erfgrens, waardoor er nooit iemand met een collectebus langs komt).quote:
Ben het helemaal met je eens. Sowieso vind ik dat er juist minder kinderen moeten komen.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:58 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat we met zijn allen al betalen voor voorzieningen voor kinderen lijkt mij goed genoeg. Daardoor mag van mij de kinderbijslag afgeschaft worden. Als er bezuinigd moet worden, vind ik het vreemd dat er fokpremies uitgekeerd worden. That's all...
Als je wil voorstellen dat het bedrag van de kinderbijslag rechtstreeks wordt ingezet voor scholing etc. kan ik mij daar in vinden. Maar het is geen onzinnig verhaal en de term fokpremie is m.i. onterecht.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:58 schreef capricia het volgende:
Dat we met zijn allen al betalen voor voorzieningen voor kinderen lijkt mij goed genoeg. Daardoor mag van mij de kinderbijslag afgeschaft worden. Als er bezuinigd moet worden, vind ik het vreemd dat er fokpremies uitgekeerd worden. That's all...
Niet gehinderd door enige kennis van zaken...quote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:04 schreef Gia het volgende:
Ben het helemaal met je eens. Sowieso vind ik dat er juist minder kinderen moeten komen.
Niet meer dan gemiddeld 1,5 of zo, per stel en verder de grenzen dicht.
Minder mensen in Nederland is minder werkeloosheid. Hoewel die werkeloosheid ook wel komt door die zogenaamde hoogopgeleiden die geen baan op niveau vinden en dan maar lekker werkeloos blijven.
Gewoon tot je 30ste bij mammie blijven wonen met een bijstandsuitkering. Kun je aardig van gaan stappen, elk weekend, dus waarom zou je werk gaan doen waar je niet voor geleerd hebt!
Jij wil zó oud worden dat je je eigen reet niet meer kan afgeven?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 11:50 schreef DS4 het volgende:
[..]
Als je oud bent is het toch handig dat er jongeren zijn om jouw reet af te vegen...
Ik kijk er niet naar uit, maar als het zover komt...quote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:07 schreef waht het volgende:
Jij wil zó oud worden dat je je eigen reet niet meer kan afgeven?
Ik hoop dat ik vóór de ellende die 'hulpeloze bejaardheid' heet, zal sterven.
En dan schrijft het mooie jonge meisje dit over jou op FOK! :quote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:41 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik kijk er niet naar uit, maar als het zover komt...
Nou ja, ik kan mijzelf dan waarschijnlijk betere hulp veroorloven, maar ook dat moet uitgevoerd worden en het liefst door een mooie jonge dame.
quote:Op zaterdag 13 september 2008 13:54 schreef MissMayhem het volgende:
Ik heb een leuke.
Ik vergeet nooit mijn eerste stage als verpleegkundige.
Supernerveus. Helemaal shaky..
Jaha, blijkbaar werd iedere stagair 'ingewijd'.
De eerste persoon die ik mocht wassen was een kerel die uit het raam van zijn appartement was gesprongen omdat hij er vast van overtuigd was dat de regering achter hem aan zat.
Natuurlijk was hij er ook van overtuigd dat ik hem van kant ging maken.
Helemaal paranoia, half gebroken. Jah, maar hij moest gewassen.
Dus ik begin met wassen en als ik bij zijn penis kom, hoef ik het maar aan te raken en het ding komt recht (!).
Jah, wat doe je dan?
Handdoek erover gelegd en maar niet meer aangeweest.. Toen ben ik naar buiten gegaan en heb een mannelijke collega naar binnen gestuurd..
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:45 schreef Stali het volgende:
[..]
En dan schrijft het mooie jonge meisje dit over jou op FOK! :
[..].
Maar niet verekend met de belasting.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:02 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Kinderbijslag wordt natuurlijk wel betaalt uit algemene middelen.
Dat ook.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:03 schreef Swetsenegger het volgende:
De kinderbijslag is trouwens al versoberd tov de bedragen die de babyboomers kregen.
Het wordt niet uitbetaald via de belastingteruggave of zo. Dat bedoelde ik.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:03 schreef DS4 het volgende:
[..]
Hoe wordt dat geld dan opgehaald volgens jou? Collectebus (dat zou ik wel geinig vinden, mijn voordeur is te ver verwijderd van de erfgrens, waardoor er nooit iemand met een collectebus langs komt).
Dan sturen ze maar een Anna Nicole Smith...quote:
Ok.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 18:17 schreef Gia het volgende:
Het wordt niet uitbetaald via de belastingteruggave of zo. Dat bedoelde ik.
Haha, mooi geschreven. Generatie Y is natuurlijk gewoon net zoals de generatie babyboomers; iedereen profiteert zoveel mogelijk van de mogelijkheden die hem/haar geboden worden. Alleen is generatie Y vanaf zijn geboorte gewend aan luxe terwijl de babyboomer vroeger vanaf nul is begonnen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:24 schreef Tijger_m het volgende:
Alsof generatie Y iets presteert, het moet allemaal 'leuk' en 'uitdagend' zijn en vooral niet teveel op werk lijken want daar kan generatie Y niet aan beginnen hoor, men heeft graag van OV kaarten en stufi geprofiteerd, weinig geleerd en willen wel gelijk lease autotje, goed salaris en natuurlijk veel vakantiedagen en leuk huisje van 3 ton want dat moet allemaal kunnen, toch?
Ja, nu kan het dus niet meer, is dat effe jammer, nu moeten ze echt iets laten zijn, ik ben benieuwd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |