abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66148753
Gisteren had tegenlicht weer een goede documantiare.

Terug te kijken op de tegenlicht website.

Voor sommige hier zal deze documantaire wel weer als te linkse propaganda over komen.

Ik verbaasde me erover dat er zulke genuanceerde uitspraken vanuit een groep amerikanen kan komen, ipv het altijd maar de eenzijdige mantra van geld, maakt meer geld, en de markt bepaald.

Ik kon me in veel dingen wel vinden dat we wat meer lokaal moeten denken en niet alles maar moeten willen blijven globaliseren waardoor veel van deze ellende ontstaan is. Ook dat het begrip welvaart niet alleen maar gedefinieerd hoeft te zijn op het BNP/hoofd van de bevolking maar dat er veel meer dingen spelen dan alleen maar meer geld verdienenen. (bijv onderwijs/gezondheidszorg/maatschappelijk belang)
pi_66148889
Vanavond ff kijken, tvp .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_66151332
Heb hem ook gezien al kreeg ik bij sommige antwoorden wel jeuk
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_66151398
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 10:41 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Heb hem ook gezien al kreeg ik bij sommige antwoorden wel jeuk
Noem eens wat voorbeelden dan.
pi_66152186
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 10:43 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Noem eens wat voorbeelden dan.
moet ik hem even terug kijken maar vond dat er soms nogal eens drogredeneringen en rare vergelijkingen werden gebruikt.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')