Very cutequote:Op dinsdag 17 februari 2009 02:47 schreef Adolecens het volgende:
Hmzz, wacht even.. Relletje in US![]()
ow, voordat we gezeur krijgen;
ONTOPIC:
Hoe fucking cute was jij vroeger als kind toen je je eerste vriendje/vriendinnetje proberen te versieren/ zoenen??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I Am Trying Finding Beauty In Negative Spaces
Gewoon zoals 't hoort, lekker ranzig achter het fietsenhok met de ogen dicht waardoor je eigenlijk elkaars oogbal zat te tongen. Puur genieten. Krijg er spontaan hartskloppingen van.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 02:47 schreef Adolecens het volgende:
Hoe fucking cute was jij vroeger als kind toen je je eerste vriendje/vriendinnetje proberen te versieren/ zoenen??
Ik weet nog een schoolfeestje vroeger op de middelbare school... Ik stond met een meisje achter de gymzaal en had een strakke spijkerbroek aan... We stonden wat te zoenen en zij zat over mijn lul heen te wrijven, over mijn broek!! En maakte hem niet los!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 02:54 schreef Pinterman het volgende:
[..]
Gewoon zoals 't hoort, lekker ranzig achter het fietsenhok met de ogen dicht waardoor je eigenlijk elkaars oogbal zat te tongen. Puur genieten. Krijg er spontaan hartskloppingen van.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 02:58 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik weet nog een schoolfeestje vroeger op de middelbare school... Ik stond met een meisje achter de gymzaal en had een strakke spijkerbroek aan... We stonden wat te zoenen en zij zat over mijn lul heen te wrijven, over mijn broek!! En maakte hem niet los!
Ik denk dat ik twee weken met blauwe ballen heb rondgelopen! Echt!Mennnnn, dat heeft me letterlijk zo'n pijn gedaan
Ja dat klinkt me bekend in de oren. Ik geloof niet dat ze destijds allemaal beseften dat je bij de heren een begonnen klus ook maar beter af kunt maken. Je had natuurlijk wel een handje kunnen helpen. Broek omlaag, dan ligt de drempel weer wat lagerquote:Op dinsdag 17 februari 2009 02:58 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik weet nog een schoolfeestje vroeger op de middelbare school... Ik stond met een meisje achter de gymzaal en had een strakke spijkerbroek aan... We stonden wat te zoenen en zij zat over mijn lul heen te wrijven, over mijn broek!! En maakte hem niet los!
Ik denk dat ik twee weken met blauwe ballen heb rondgelopen! Echt!Mennnnn, dat heeft me letterlijk zo'n pijn gedaan
Hey, ik was 15 of 16 ofzo, dan heb je dat lef nog niet zo! Althans, ik niet, was erg braafquote:Op dinsdag 17 februari 2009 03:03 schreef Pinterman het volgende:
[..]
Ja dat klinkt me bekend in de oren. Ik geloof niet dat ze destijds allemaal beseften dat je bij de heren een begonnen klus ook maar beter af kunt maken. Je had natuurlijk wel een handje kunnen helpen. Broek omlaag, dan ligt de drempel weer wat lager
Whehehe, eeehhmmm.. Ik stond in de kroeg (net 16 geworden) en had rete veel zin om nu eindelijk eens te zoenen, dus ik mijn meest verleidelijke blikken de ruimte rond gegooid, op zoek naar een wulps meiske..quote:Op dinsdag 17 februari 2009 02:47 schreef Adolecens het volgende:
ONTOPIC:
mijn eerste zoen was met de broer van mijn vriendinnetje (hij zat ook bij mij in de klas)quote:Op dinsdag 17 februari 2009 02:47 schreef Adolecens het volgende:
ONTOPIC:
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 08:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
Aaaah, duim!Klein potje ben je ook!
maar dat hebben we toch al Duim, dus kom maar op!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 08:09 schreef Duimelot het volgende:
[..]
als ik ga vertellen hoe die avond helemaal is gegaan dan krijgen jullie wel een vreemd beeld van me...
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 08:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
maar dat hebben we toch al Duim, dus kom maar op!
heb niet eens een broek aanquote:Op dinsdag 17 februari 2009 08:20 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
En laat zijn broek alvast zakken
*doet een broek aan en doet hem gauw weer uit* ?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 08:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
heb niet eens een broek aan
Kut, lachen doet pijn!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 08:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
okee... dus jij ziet mij... doet snel een broek aan.... en voor mijn neus doe je je broek uit en zegt "Goedemorgen" met een dikke glimlach op je gezicht?
weird.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |