abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66388075
quote:
Op maandag 23 februari 2009 20:35 schreef NJ het volgende:

[..]

Niet in een AH-XL.
Whaha nee begrijp ik.

Wij hadden het gewoon goed voorbereid. Ik heb 2 weken geleden alles wat uit assortiment zou gaan al voor de helft afgeprijsd, dat scheelde zo ENORM veel vandaag. Vannochtend samen met iemand anders om 7 uur begonnen. Hij begon met leeghalen en ik met worpen om 12 uur waren we klaar waar eigenlijk 15 uur worp voor stond. Het ging echt enorm snel!
Zonder wrijving geen glans
pi_66390577
Hehe wat een grote naambordjes gekregen ja, die oude past wel 4 keer in de nieuwe. Als je gewoon vakkenvuller bent staat er op ; 'Kan ik u helpen?' . En naarmate je hoger in de rang bent heb je een andere tekst .
Come on green white army..
  maandag 23 februari 2009 @ 23:02:12 #53
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_66391733
quote:
Op maandag 23 februari 2009 21:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Whaha nee begrijp ik.

Wij hadden het gewoon goed voorbereid. Ik heb 2 weken geleden alles wat uit assortiment zou gaan al voor de helft afgeprijsd, dat scheelde zo ENORM veel vandaag. Vannochtend samen met iemand anders om 7 uur begonnen. Hij begon met leeghalen en ik met worpen om 12 uur waren we klaar waar eigenlijk 15 uur worp voor stond. Het ging echt enorm snel!
Bij ons was dat gelukkig van de week ook al gedaan.
Het ging ook ontzettend snel, maar het was gewoon verschrikkelijk veel.
9 meter snacks in kasten.
10 meter met groente en vis in kasten
16 meter met ijs in bakken.

Ik ben er van 7-17 mee bezig geweest, een collega van 6-15 en 2 anderen hebben ook een paar uur geholpen.
Om 17:30 was alles af, toen nog opruimen. Stickeren doen ze morgen.
And now for something completely different, I'm on a horse.
pi_66392338
quote:
Op maandag 23 februari 2009 23:02 schreef NJ het volgende:

[..]

Bij ons was dat gelukkig van de week ook al gedaan.
Het ging ook ontzettend snel, maar het was gewoon verschrikkelijk veel.
9 meter snacks in kasten.
10 meter met groente en vis in kasten
16 meter met ijs in bakken.

Ik ben er van 7-17 mee bezig geweest, een collega van 6-15 en 2 anderen hebben ook een paar uur geholpen.
Om 17:30 was alles af, toen nog opruimen. Stickeren doen ze morgen.
Oke dan, ja dat is wel een stukje meer dan bij ons.

Wij hadden 2 meter snacks, 3 meter vis/groente en 4 meter ijs en gebak. Ik schaam me haast dood als ik dat vergelijk met een XL, maar jullie zijn niet voor niets een XL denk ik dan maar. Btw, jullie hebben dan wel weinig man ingezet voor deze immense worp, is het niet? WIj mochten over 9 meter diepvries worp 15 uur doen. Laat staan bij jullie?
  maandag 23 februari 2009 @ 23:26:28 #55
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_66392642
quote:
Op maandag 23 februari 2009 23:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Oke dan, ja dat is wel een stukje meer dan bij ons.

Wij hadden 2 meter snacks, 3 meter vis/groente en 4 meter ijs en gebak. Ik schaam me haast dood als ik dat vergelijk met een XL, maar jullie zijn niet voor niets een XL denk ik dan maar. Btw, jullie hebben dan wel weinig man ingezet voor deze immense worp, is het niet? WIj mochten over 9 meter diepvries worp 15 uur doen. Laat staan bij jullie?
Er stond iets van 50 uur voor ingepland.
Maar vooral die bakken gingen lekker snel. En als je er staat met 3 teamleiders en de vaste diepvriesvuller, dan staat er ook wel een groep die echt van wanten weet.
  dinsdag 24 februari 2009 @ 11:15:39 #56
238231 3FMaster
Wat dacht je anders?
pi_66401694
quote:
Op maandag 23 februari 2009 22:35 schreef Michel. het volgende:
Hehe wat een grote naambordjes gekregen ja, die oude past wel 4 keer in de nieuwe. Als je gewoon vakkenvuller bent staat er op ; 'Kan ik u helpen?' . En naarmate je hoger in de rang bent heb je een andere tekst .
Ze zijn idd lelijk. Geef mij die oude
Flickr // Nu ook op Last.fm! en Twitter!
pi_66402459
Moeten vakkenvullers die ook op? Bij ons hebben alleen de mensen van het brood, vlees en groente dat...
pi_66406223
quote:
Op maandag 23 februari 2009 23:26 schreef NJ het volgende:

[..]

Er stond iets van 50 uur voor ingepland.
Maar vooral die bakken gingen lekker snel. En als je er staat met 3 teamleiders en de vaste diepvriesvuller, dan staat er ook wel een groep die echt van wanten weet.
Ja dat is waar. Ik zelf ben teamleider en deed het met een enthousiaste vulploeger. Die gozer heeft zo goed zijn werk gedaan. Het ging mede zo snel door hem! Hij leegruimen om 7 uur en om 8 uur konden we gewoon starten met de worp. Hij 1 kast, ik 1 kast. Zo gaat het wel snel ja.
  dinsdag 24 februari 2009 @ 15:54:55 #59
238231 3FMaster
Wat dacht je anders?
pi_66411693
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 11:38 schreef Simsfan88 het volgende:
Moeten vakkenvullers die ook op? Bij ons hebben alleen de mensen van het brood, vlees en groente dat...
Ja, ook vakkenvullers moeten die dragen.
Flickr // Nu ook op Last.fm! en Twitter!
pi_66422363
quote:
Op maandag 23 februari 2009 20:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Die diepvriesworp was leuk
Bij ons heeft ASM + vast diepvriesvuller het gedaan in 1 dagje. Was wel een klus!

Vooral omdat wij hele oude diepvrieskasten hebben, hele smalle. Die nieuwe rekjes pasten er niet eens in!
Onze winkel was samen met een paar andere een test winkel voor een nieuw soort diepvries (10 jaar geleden ofzo?) maar die is 'm nooit geworden. Maarja wij zitten dus mooi wel met die zooi nog steeds :p je kan er echt niks mee, WORP bestaat niet (zelf iets van maken ongeveer) en altijd staat alles door elkaar...
pi_66423607
quote:
Op maandag 23 februari 2009 12:38 schreef GioStyle het volgende:

[..]

Anyone?
Je gaat pas functiejaren opbouwen vanaf je 18de(sinds dit jaar) voorheen was dat 19. Daarnaast bouw je deze alleen op als je verkoper B bent.
Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.
pi_66425963
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 21:51 schreef ikbenschipper het volgende:

[..]

Je gaat pas functiejaren opbouwen vanaf je 18de(sinds dit jaar) voorheen was dat 19. Daarnaast bouw je deze alleen op als je verkoper B bent.

Dat klopt, maar ik ben dus net 21 geworden. Ik geloof dat ik al minstens 2 jaar medewerker B ben. Daarom is mijn vraag: Telt die tijdelijke contract (vakantie), 2 jaarcontracten ook mee voor functiejaren? Als dat zo is, dan heb ik dus recht op 3 functiejaren ipv 0. Am I right?
pi_66433881
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 15:54 schreef 3FMaster het volgende:

[..]

Ja, ook vakkenvullers moeten die dragen.
ik vind die naam bordjes wel tof eigenlijk en dat ze iets groter zijn heb ik niet heel erg veel last van op zich..
pi_66444821
Gisteren ook onze Diepvries Worpen gedaan, en het zag er picobello uit

11 Meter IJs/Gebak

11 Meter Maaltijden

9 Meter Snacks.

Met drie man van 07-16, en alles was klokslag 16:00 af
pi_66446104
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 22:46 schreef GioStyle het volgende:

[..]

Dat klopt, maar ik ben dus net 21 geworden. Ik geloof dat ik al minstens 2 jaar medewerker B ben. Daarom is mijn vraag: Telt die tijdelijke contract (vakantie), 2 jaarcontracten ook mee voor functiejaren? Als dat zo is, dan heb ik dus recht op 3 functiejaren ipv 0. Am I right?
Je bouwd pas vanaf dat je verkoper B EN 18 bent, functiejaren op , deze worden daarnaast alleen toegekent per 1 januari. Dit gebeurd overigens automatisch dus zou goed moeten gaan
pi_66450104
Deze maand heb ik ongeveer 60 uur gewerkt, mijn uurloon is 3,87

Weet iemand wat mijn salaris ongeveer word met al die extra's erbij? personeelskorting vakantiegeld adv ed

Want ik wil 2 maart een nieuwe iPod gaan kopen en 't zou een beetje kut zijn als ik precies 230 euro krijg
  woensdag 25 februari 2009 @ 16:23:50 #67
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_66450218
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 16:20 schreef julian6 het volgende:
Deze maand heb ik ongeveer 60 uur gewerkt, mijn uurloon is 3,87

Weet iemand wat mijn salaris ongeveer word met al die extra's erbij? personeelskorting vakantiegeld adv ed

Want ik wil 2 maart een nieuwe iPod gaan kopen en 't zou een beetje kut zijn als ik precies 230 euro krijg
Ja, want ik kan gelukkig hier van huis zien hoeveel er met jouw bonuskaart is uitgegeven bij alle AH's in Nederland de afgelopen periode. En natuurlijk hoeveel uren vakantie jij nog hebt staan. No probs.
pi_66450704
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 16:23 schreef NJ het volgende:

[..]

Ja, want ik kan gelukkig hier van huis zien hoeveel er met jouw bonuskaart is uitgegeven bij alle AH's in Nederland de afgelopen periode. En natuurlijk hoeveel uren vakantie jij nog hebt staan. No probs.
Nou vertel maar dan.

Nee grapje ik vroeg maar een schatting hoor

En zeg je nu dat deze maand de voordeelpaskorting weer uitbetaald word? Dat zou geweldig zijn, die zit altijd aan z'n maximum.

Maar zou 't tegen de 300 aan kunnen zitten? of is 250 meer reeël?

thx.
pi_66450916
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 16:35 schreef julian6 het volgende:

[..]

Nou vertel maar dan.

En zeg je nu dat deze maand de voordeelpaskorting weer uitbetaald word? Dat zou geweldig zijn, die zit altijd aan z'n maximum.

thx.
Tussen de 230 en 1000 .
Personeelskorting is net de vorige maand uitbetaald..
  woensdag 25 februari 2009 @ 16:43:18 #70
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_66450955
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 16:35 schreef julian6 het volgende:

[..]

Nou vertel maar dan.

thx.
Is die 3,87 jouw normale uurloon? Of je nieuwe uurloon met all-in?
Heb je nog vakantieuren van vorig jaar? Heb je dit jaar al vakantie opgenomen? Heb je een contract van meer dan 12 uur in de week? Zo ja, hoeveel ADV-dagen heb je opgenomen en gespaard dit jaar? Hoeveel had je nog over van vorig jaar?
En als we dat allemaal hebben: Is dit je enige bijbaantje? Zo nee, staat je arbeidskorting hier of bij je andere bijbaan?

Zomaar een paar dingen die nodig zijn om jouw vraag te beantwoorden.
pi_66451038
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 16:43 schreef NJ het volgende:

[..]

Is die 3,87 jouw normale uurloon? Of je nieuwe uurloon met all-in?
Heb je nog vakantieuren van vorig jaar? Heb je dit jaar al vakantie opgenomen? Heb je een contract van meer dan 12 uur in de week? Zo ja, hoeveel ADV-dagen heb je opgenomen en gespaard dit jaar? Hoeveel had je nog over van vorig
En als we dat allemaal hebben: Is dit je enige bijbaantje? Zo nee, staat je arbeidskorting hier of bij je andere bijbaan?

Zomaar een paar dingen die nodig zijn om jouw vraag te beantwoorden.
3,87 is normale uurloon. Ik ben vorig jaar wel op vakantie geweest voor 1 week. Dit jaar nog geen vakantie opgenomen, contract minder dan 12 uur. ADV uren geen idee. Dit is mijn enige bijbaan.

Ik ga nu richting de AH voor 3 uurtjes vakkenvullen. Tot zo allen
  woensdag 25 februari 2009 @ 16:46:32 #72
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_66451068
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 16:45 schreef julian6 het volgende:

[..]

3,87 is normale uurloon. Ik ben vorig jaar wel op vakantie geweest voor 1 week. Dit jaar nog geen vakantie opgenomen, contract minder dan 12 uur. ADV uren geen idee. Dit is mijn enige bijbaan.

Hij gaat nu naar z'n werk. .
In plaats van dat je het gewoon even aan je teamleider of ASM vraagt. .
  woensdag 25 februari 2009 @ 18:20:51 #73
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_66454199
Wat houden de functiejaren eigenlijk precies in? Alleen loonsverhoging of zegt het heel wat anders?
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_66458300
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 16:46 schreef NJ het volgende:

[..]

Hij gaat nu naar z'n werk. .
In plaats van dat je het gewoon even aan je teamleider of ASM vraagt. .
Ik vraag het liever niet aan m'n baas. Die ontploft al bij het minste of het geringste gezeur.. en er zijn geen teamleiders aanwezig. Daarom vraag ik het aan jullie alleraardigste fokkers

Maar de maand zit er bijna op Ik kijk uit naar maandag 12:30
pi_66460691
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 16:45 schreef julian6 het volgende:

[..]

Dan mag je (als AH de rechtzaak wint) ongeveer 35% bij je uurloon optellen voor vakantie uren,adv uren vast deel winst uitkering en vakantiegeld. Wat je ook begin maart krijgt. Plus evntuee oude saldi.
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 18:20 schreef monsterd. het volgende:
Wat houden de functiejaren eigenlijk precies in? Alleen loonsverhoging of zegt het heel wat anders?
alleen loonsverhoging
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')