En wat waren ze trots toen hun 1ste CD uitkwam,alleen Anna was ontevreden over dit nummer.quote:Op maandag 31 augustus 2009 08:50 schreef patatmetfriet het volgende:
Ja leuk was dat! En ik vind die liedjes van K-Otic ook echt leuk
Niet iedereen kan zo goed zingen als @jijquote:Op maandag 31 augustus 2009 19:12 schreef patatmetfriet het volgende:
Bart Voncken > Werkt nu bij Sony BMG als A&R Manager
Bouchra Tjon Fon nogwat? > Heeft kindje en werkt in kledingwinkel(?)
Anna Speller > Visagiste
Rachel Kramer > Falend zangeres voor al uw feesten en partijen
Stefan ?? > ??
Martijn ?? > Had zo'n bandje in Amerika
Sita Vermeulen > Danst nu de Hannah Montana dans op Jetix
quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:01 schreef littledrummergirl het volgende:
vond die clip in die boom altijd coolen was verliefd op die martijn
Was toen een hele heisa.Bouchra die over de grond rollebolde samen met Martijn.quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:01 schreef littledrummergirl het volgende:
Is die middelste Stefan? Wat is die veranderdquote:Op maandag 31 augustus 2009 19:51 schreef Lady-Miekie het volgende:
Stefan (de Roon) heeft een eigen band(je):
http://www.levonline.nl
Bob Dylan niet te vergetenquote:Op maandag 31 augustus 2009 08:34 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Inderdaad...
U2
The Stones
Sita
Michael Jackson
Jaaaaaquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:01 schreef littledrummergirl het volgende:
En zijn neusgaten zo wijdquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:56 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Is die middelste Stefan? Wat is die veranderdIk herken hem amper.Houdt ie nog steeds z'n nek zo stijf als ie zingt? Kreeg ie toen veel commentaar op.
Lollllquote:
Dit is wel echt Rachel sound..Zou een Starmaker 2 heel leuk vinden met streamsquote:Op maandag 31 augustus 2009 21:26 schreef FANN het volgende:
Leuk topic !!
mooie toepjes !!
ben ze nu aan het luisteren...
Hey! M'n filmpjequote:Op maandag 31 augustus 2009 21:59 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Dit is wel echt Rachel sound..Zou een Starmaker 2 heel leuk vinden met streams![]()
Plaats je 'm tochquote:Op maandag 31 augustus 2009 22:23 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Hey! M'n filmpje
7129x bekeken...
M'n Eva Jinek filmpje doet het beter
Die staat er al, onder dezelfde accountquote:
Mandy, dat was idd echt niets...quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:35 schreef Cee het volgende:
tvp, vond dit leuk.
Stefan die over de rooie was dat ie werd nagedaan door Ruud de Wild (toen nog werkzaam bij 3fm). Want hij had 3fm heel hoog zitten en nu werd ie belachelijk gemaakt.
Volgens mij waren ze in eerste instantie van plan om maar zo'n 5 mensen in de groep te doen maar er kwamen er steeds meer bij.
En ik weet me ook nog te herinneren dat ene Mandy en ene Anuschka afvielen, bij het troosten van Anuschka toen ze hoorde dat ze uit het huis moest, werd ze door de rest getroost met de woorden dat ook zij snel voor een bomvol Ahoy' zou optreden.
Monamonamonamooooooooo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |