Ik denk dat het wel mee valt, maar ik vond het wel een grappige TTquote:
Hahaha, relax gozerquote:
quote:Op maandag 16 februari 2009 22:34 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel mee valt, maar ik vond het wel een grappige TT
Trekt altijd nieuwe mensen aan
Sorry ik dacht dat Duimelot die TT had verzonnen ... ik ben echt moe aan het worden ...quote:
quote:Op maandag 16 februari 2009 22:35 schreef Howl het volgende:
Leuke TT! En nee, ik ga niet solliciteren op de functie van gigolo bij Duim.
Doei doeiquote:Op maandag 16 februari 2009 22:35 schreef ProbeerMe het volgende:
Ik ga er ook vantussen want mijn dienst loopt ten einde.
Iedereen nog een plezante avond gewenst!
automatic_ en duimelot lijken niet op elkaar hoorquote:Op maandag 16 februari 2009 22:37 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
[..]
Sorry ik dacht dat Duimelot die TT had verzonnen ... ik ben echt moe aan het worden ...
Hoe was trouwens iedereen zijn Valentijnsdag ? Of Niet veel gedaan? Kaarten verstuurd/ontvangen ?
Uitgeweest, kaartjes nee en nee.quote:Op maandag 16 februari 2009 22:37 schreef MaartenHaarlem het volgende:
Hoe was trouwens iedereen zijn Valentijnsdag ? Of Niet veel gedaan? Kaarten verstuurd/ontvangen ?
Nog eisen stellen ookquote:Op maandag 16 februari 2009 22:37 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik ga er niet voor betalen
hooguit een kopje koffie en een croisantje
en sommigen komen niet eens door de eerste sollicitatie ronde en mogen niet op gesprek
DAt krijgen ze niet eens bij mijquote:Op maandag 16 februari 2009 22:37 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik ga er niet voor betalen
hooguit een kopje koffie en een croisantje
en sommigen komen niet eens door de eerste sollicitatie ronde en mogen niet op gesprek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |