Ik denk dat het wel mee valt, maar ik vond het wel een grappige TTquote:
Hahaha, relax gozerquote:
quote:Op maandag 16 februari 2009 22:34 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel mee valt, maar ik vond het wel een grappige TT
Trekt altijd nieuwe mensen aan
Sorry ik dacht dat Duimelot die TT had verzonnen ... ik ben echt moe aan het worden ...quote:
quote:Op maandag 16 februari 2009 22:35 schreef Howl het volgende:
Leuke TT! En nee, ik ga niet solliciteren op de functie van gigolo bij Duim.
Doei doeiquote:Op maandag 16 februari 2009 22:35 schreef ProbeerMe het volgende:
Ik ga er ook vantussen want mijn dienst loopt ten einde.
Iedereen nog een plezante avond gewenst!
automatic_ en duimelot lijken niet op elkaar hoorquote:Op maandag 16 februari 2009 22:37 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
[..]
Sorry ik dacht dat Duimelot die TT had verzonnen ... ik ben echt moe aan het worden ...
Hoe was trouwens iedereen zijn Valentijnsdag ? Of Niet veel gedaan? Kaarten verstuurd/ontvangen ?
Uitgeweest, kaartjes nee en nee.quote:Op maandag 16 februari 2009 22:37 schreef MaartenHaarlem het volgende:
Hoe was trouwens iedereen zijn Valentijnsdag ? Of Niet veel gedaan? Kaarten verstuurd/ontvangen ?
Nog eisen stellen ookquote:Op maandag 16 februari 2009 22:37 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik ga er niet voor betalen
hooguit een kopje koffie en een croisantje
en sommigen komen niet eens door de eerste sollicitatie ronde en mogen niet op gesprek
DAt krijgen ze niet eens bij mijquote:Op maandag 16 februari 2009 22:37 schreef Duimelot het volgende:
[..]
en sommigen komen niet eens door de eerste sollicitatie ronde en mogen niet op gesprek
Oh en hoe kom je daar wel voor in aanmerking?quote:Op maandag 16 februari 2009 22:37 schreef Duimelot het volgende:
[..]
quote:
Genoeg animo hier lijkt me, succes ermee!quote:Op maandag 16 februari 2009 22:37 schreef Duimelot het volgende:
Ik zou zeker de referenties checkenquote:Op maandag 16 februari 2009 22:37 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Een Toyboy is niet hetzelfde hoorquote:Op maandag 16 februari 2009 22:35 schreef Howl het volgende:
Leuke TT! En nee, ik ga niet solliciteren op de functie van gigolo bij Duim.
de dag zelf was erg leuk, met toybox en daarna gezellig bij cue echt topdagjequote:Op maandag 16 februari 2009 22:37 schreef MaartenHaarlem het volgende:
Echt vet... ook nog echt een "IN"take gesprek af"nemen" , voordat er arbeid word geleverdquote:Op maandag 16 februari 2009 22:37 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Niet ? shiiittquote:Op maandag 16 februari 2009 22:38 schreef automatic_ het volgende:
[..]
automatic_ en duimelot lijken niet op elkaar hoor
Kijk! De TT trekt nieuwe mensen aanquote:Op maandag 16 februari 2009 22:39 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Oh en hoe kom je daar wel voor in aanmerking?
Een uitgebreide massage in plaats daarvan dan ?quote:Op maandag 16 februari 2009 22:39 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
DAt krijgen ze niet eens bij mij
In bepaalde opzichten misschien wel, maar in veel opzichten niet denk ikquote:
quote:Op maandag 16 februari 2009 22:41 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Kijk! De TT trekt nieuwe mensen aan
komt goed.quote:Op maandag 16 februari 2009 22:35 schreef robbolo het volgende:
[..]
Hahaha, relax gozerWas niet als een belediging bedoeld, ik begrijp je gewoon niet. En nu je dit doet al helemaal niet!
Dat is normaal hoor, dus je hoeft je niet tequote:
Doei meneer Autobot !quote:Op maandag 16 februari 2009 22:39 schreef ProbeerMe het volgende:
[..]
![]()
[..]
Genoeg animo hier lijkt me, succes ermee!
Wat geef jij ze dan ?quote:Op maandag 16 februari 2009 22:39 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
DAt krijgen ze niet eens bij mij
Dat is punt dat op m'n eisenlijstje staat niet op het geeflijstjequote:Op maandag 16 februari 2009 22:41 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
Een uitgebreide massage in plaats daarvan dan ?
dat is niet zieligquote:Op maandag 16 februari 2009 22:39 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
Echt vet... ook nog echt een "IN"take gesprek af"nemen" , voordat er arbeid word geleverd
Dat is toch zielig Duimelot !
Nog subliminale waarnemingen gehad vandaag?quote:Op maandag 16 februari 2009 22:42 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat is normaal hoor, dus je hoeft je niet te![]()
Daar komen diegene dan wel achterquote:
quote:Op maandag 16 februari 2009 22:43 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat is punt dat op m'n eisenlijstje staat niet op het geeflijstje
Abricozen olie of Amandel olie ?quote:Op maandag 16 februari 2009 22:43 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat is punt dat op m'n eisenlijstje staat niet op het geeflijstje
Dan ben ik nog niet goed gemasseerdquote:Op maandag 16 februari 2009 22:44 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
Abricozen olie of Amandel olie ?
Een goede massage val je in slaap van he ?
Doe je mond eens dichtquote:
Tuurlijk kan dat wel!quote:Op maandag 16 februari 2009 22:45 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan ben ik nog niet goed gemasseerd
Nee ik vind het niet leuk/eerlijk/kunnen om daarvan in slaap te vallen
Zag je niet dat ik er overheen probeerde te lullenquote:Op maandag 16 februari 2009 22:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niet ik, ik bedoel jou geeflijstje![]()
Dat is zeker waarquote:Op maandag 16 februari 2009 22:43 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat is niet zielig
ik ben gewoon wel speciaal en wil niet de eerste de beste
Ja, daarom juistquote:Op maandag 16 februari 2009 22:47 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zag je niet dat ik er overheen probeerde te lullen
Ik heb graag m'n mond geslotenquote:
slaap lekkerquote:Op maandag 16 februari 2009 22:45 schreef Duimelot het volgende:
zoooooooo deze dame gaat dr bedje opzoeken
fijne avond nog mensen!
Dat is wel weer zo, je mag niet met je mond vol pratenquote:Op maandag 16 februari 2009 22:48 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik heb graag m'n mond gesloten
Ben erg goed opgevoedquote:Op maandag 16 februari 2009 22:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat is wel weer zo, je mag niet met je mond vol praten
Echt waar... ik ga me niet aanbieden ofzo... maar dan moet je toch echt eens een keer door iemand goed onder handen genomen worden...quote:Op maandag 16 februari 2009 22:45 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan ben ik nog niet goed gemasseerd
Nee ik vind het niet leuk/eerlijk/kunnen om daarvan in slaap te vallen
Jaquote:
Hoooiquote:
Hoi noukie ! Ik wacht nog steeds !quote:
Dan is het goed.quote:Op maandag 16 februari 2009 22:50 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
Echt waar... ik ga me niet aanbieden ofzo... maar dan moet je toch echt eens een keer door iemand goed onder handen genomen worden...
Stiekem lijkt dat toch op een uitnodiging...quote:Op maandag 16 februari 2009 22:50 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
Echt waar... ik ga me niet aanbieden ofzo... maar dan moet je toch echt eens een keer door iemand goed onder handen genomen worden...
Ja, maar de avondploeg wordt al kleinerquote:Op maandag 16 februari 2009 22:51 schreef Adolecens het volgende:
Hi all!
Is nog wat vroeg voor de nachtploeg he...
Yup..quote:Op maandag 16 februari 2009 22:51 schreef Adolecens het volgende:
Hi all!
Is nog wat vroeg voor de nachtploeg he...
Nee... ik zit vol de komende 2 weken ofzo... "moet'' de hele week werken ; vrijwilligerswerk + iemand helpen met schilderen , en 2 auto`s maken van familie ... als ik zoiets wil dan wil ik het zsm ... ben er veels te ongeduldig voorquote:Op maandag 16 februari 2009 22:51 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Stiekem lijkt dat toch op een uitnodiging...
allemaal en geen van allen denk ik.quote:Op maandag 16 februari 2009 22:55 schreef chatter het volgende:
Ik ben er nog steeds niet uit wie van de dames nu op zoek is naar een toyboy.
Jij wil antwoord, dan moet jij ook degene zijn die mij verteld waarop ook alweerquote:Op maandag 16 februari 2009 22:50 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
Hoi noukie ! Ik wacht nog steeds !
Zo allemaal wel, alleen durven ze het niet toe te gevenquote:Op maandag 16 februari 2009 22:55 schreef chatter het volgende:
Ik ben alleen op zoek naar een pocket rocket, maar dat is niet zo moeilijk te vinden.quote:Op maandag 16 februari 2009 22:55 schreef chatter het volgende:
Denk dat niet iedereen op zoek is naar een toyboy hoorquote:Op maandag 16 februari 2009 22:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zo allemaal wel, alleen durven ze het niet toe te geven
quote:Op maandag 16 februari 2009 22:55 schreef djayzz het volgende:
[..]
allemaal en geen van allen denk ik.
Wel, in dat geval is het te hopen dat ze weten hoe een PM werkt, zodat ze een eventuele toyboy een bericht kunnen sturen.quote:Op maandag 16 februari 2009 22:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zo allemaal wel, alleen durven ze het niet toe te geven
Ojee... Even een topic terug lezenquote:Op maandag 16 februari 2009 22:55 schreef chatter het volgende:
Ik in elk geval nietquote:Op maandag 16 februari 2009 22:58 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Denk dat niet iedereen op zoek is naar een toyboy hoor
Loop de eerste de beste Christine in en je zoektocht is geslaagdquote:Op maandag 16 februari 2009 22:57 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ben alleen op zoek naar een pocket rocket, maar dat is niet zo moeilijk te vinden.
Daar ben je niet naar op zoek, dat is gewoon luiheid, omdat je geen zin hebt om te bestellen en de sores eromheenquote:Op maandag 16 februari 2009 22:57 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ben alleen op zoek naar een pocket rocket, maar dat is niet zo moeilijk te vinden.
PM, nee joh dat is engquote:Op maandag 16 februari 2009 22:58 schreef chatter het volgende:
[..]
[..]
Wel, in dat geval is het te hopen dat ze weten hoe een PM werkt, zodat ze een eventuele toyboy een bericht kunnen sturen.
Zo grappig was het niet hoorquote:
Gelukkig maarquote:Op maandag 16 februari 2009 23:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nope
Die behoefte heb ik nooit gehad.
quote:Op maandag 16 februari 2009 22:59 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Loop de eerste de beste Christine in en je zoektocht is geslaagd
quote:Op maandag 16 februari 2009 23:00 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Daar ben je niet naar op zoek, dat is gewoon luiheid, omdat je geen zin hebt om te bestellen en de sores eromheen
Nou en, laat me lekkerquote:Op maandag 16 februari 2009 23:01 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Zo grappig was het niet hoor
[..]
Gelukkig maar
Uhuh ik ook.quote:
Het is alleen jammer dat een pocket rocket je niet kan vertellen hoe mooi je bent.quote:Op maandag 16 februari 2009 22:57 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wakker en present ja!quote:Op maandag 16 februari 2009 23:01 schreef MaartenHaarlem het volgende:
Yo Ado , ook wakker ?
Ik lees het morgen allemaal wel terug hoor, ga nou echt mijn bedje opzoeken.
Laterz!
Want anders stuur je geile pm's naar iemand die een toyboy zoekt?quote:Op maandag 16 februari 2009 23:01 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Zo grappig was het niet hoor
[..]
Gelukkig maar
Dat eerste is er vast makkelijk in te bouwen.quote:Op maandag 16 februari 2009 23:02 schreef chatter het volgende:
[..]
Het is alleen jammer dat een pocket rocket je niet kan vertellen hoe mooi je bent.
En je de volgende ochtend wakker maakt met een heerlijk ontbijtje.
quote:Op maandag 16 februari 2009 23:02 schreef chatter het volgende:
[..]
Het is alleen jammer dat een pocket rocket je niet kan vertellen hoe mooi je bent.
Ik vrees dat ik dan in aanzien daalquote:Op maandag 16 februari 2009 23:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
Welk servies heb je trouwens?
Aangezien ze daar eerder een opmerking over maakte?
De pocket rocket voldoet in iedergeval wel aan enkele wensenquote:Op maandag 16 februari 2009 23:02 schreef chatter het volgende:
[..]
?quote:Op maandag 16 februari 2009 23:03 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Want anders stuur je geile pm's naar iemand die een toyboy zoekt?
Oh blondquote:Op maandag 16 februari 2009 23:03 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik dan in aanzien daal
Maar deze heb ikStaat alleen nu in dozen op zolder bij m'n oma en een deel staat op mijn slaapkamer & beneden in de keuken
![]()
Dat is dan ook het enige inderdaad!quote:Op maandag 16 februari 2009 23:02 schreef chatter het volgende:
[..]
it wasn't mequote:Op maandag 16 februari 2009 22:55 schreef chatter het volgende:
Dan ben ik geen toyboyquote:Op maandag 16 februari 2009 23:03 schreef Duimelot het volgende:
[..]
doen toyboys ook niet
die zeggen dat je zo'n ontiegelijk geil ding bent en komen net beneden aan als je een ontbijtje naar boven wilt brengen
Toekomstige vakanties zijn prettige dromen.quote:Op maandag 16 februari 2009 23:05 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
it wasn't me
Ben nog op zoek naar inspiratie voor mijn dromen zometeen
Ja Blondquote:Op maandag 16 februari 2009 23:04 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oh blond
als ze dat al duur vonden.![]()
Maar overdrijven is natuurlijk altijd leuk op FOK!
Er zijn nog veel meer mannen die met zulke argumenten aankomen om je in bed te krijgen.quote:Op maandag 16 februari 2009 23:05 schreef chatter het volgende:
@Godtje en Duimelot
Tja, er zijn nu eenmaal mannen die dat wel doen.
Oh Noes!quote:Op maandag 16 februari 2009 23:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hallo
Bezoek is weg. Hij heeft mijn nieuwe fles cola aangebroken
Zal ik hem via de PM even slaan?quote:Op maandag 16 februari 2009 23:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hallo
Ik weet niet wat duur is voor andere. Ik vind het wel meevallen maar daar zijn vast een hoop mensen het niet mee eens.quote:Op maandag 16 februari 2009 23:07 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja Blond
Ik denk dat ze er op doelde dat ik een LE schaal heb gekocht en een LE voorraadpot (¤145,-) heb gekocht en er nu niets mee doe.. Al hangt mijn bord aan de muur![]()
Heb jij wel een duur dan?
Maar die mannen vallen al snel door de mand.quote:Op maandag 16 februari 2009 23:07 schreef Godtje het volgende:
[..]
Er zijn nog veel meer mannen die met zulke argumenten aankomen om je in bed te krijgen.
Dat kan natuurlijk je doel zijn en dan heb je een win win situatie.
Mja, dat is waar.quote:Op maandag 16 februari 2009 23:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik weet niet wat duur is voor andere. Ik vind het wel meevallen maar daar zijn vast een hoop mensen het niet mee eens.
Ja.quote:Op maandag 16 februari 2009 @ 23:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je hebt je verslapen
Je bent moe van werken
Je bent nog steeds single
Ja als ze de naden van je onderbroek gaan controleren dan zijn ze zo goed als zeker homo.quote:Op maandag 16 februari 2009 23:09 schreef chatter het volgende:
[..]
Maar die mannen vallen al snel door de mand.
Vooral als ze binnen een week al proberen om de naden van je ondergoed aan de binnenkant te controleren.
Optellen? Dat doet de bank wel voor je.quote:Op maandag 16 februari 2009 23:10 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja, dat is waar.
Ik vind het, natuurlijk, ook meevallen. Alleen toen ik het laatst ging optellen, moest ik wel even slikken..
Dat moet al snel een heel fortuin zijn, wat je dan in de kast hebt staan, toch?quote:Op maandag 16 februari 2009 23:10 schreef automatic_ het volgende:
Mja, dat is waar.
Ik vind het, natuurlijk, ook meevallen. Alleen toen ik het laatst ging optellen, moest ik wel even slikken..
Wees blij dat hij heeft geholpen dan.quote:Op maandag 16 februari 2009 23:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, bij mij gaat die niet op
En als ze zeggen dat ze je ondergoed willen naaien gaat het ook de verkeerde kant op zeker.quote:Op maandag 16 februari 2009 23:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja als ze de naden van je onderbroek gaan controleren dan zijn ze zo goed als zeker homo.
Je snapt heus wel wat ik bedoel.quote:Op maandag 16 februari 2009 23:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja als ze de naden van je onderbroek gaan controleren dan zijn ze zo goed als zeker homo.
Mja, dat is waar.quote:Op maandag 16 februari 2009 23:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Optellen? Dat doet de bank wel voor je.
Tja, wat noem je een fortuin?quote:Op maandag 16 februari 2009 23:12 schreef Howl het volgende:
[..]
Dat moet al snel een heel fortuin zijn, wat je dan in de kast hebt staan, toch?
quote:Op maandag 16 februari 2009 23:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
Toekomstige vakanties zijn prettige dromen.
Hehequote:Op maandag 16 februari 2009 23:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als ik het zou snappen dan zou ik ook homo zijn.![]()
Ik ontken dus.
Dat ze het ook snappen?quote:Op maandag 16 februari 2009 23:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zelfde gaat voor vrouwen ook op natuurlijk.
Ja met je naaienquote:Op maandag 16 februari 2009 23:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat ze het ook snappen?Vrouwen zijn vaak ook veel beter met kleding en naden.
Zo lang het ¤¤ is en niet ¤ kan je in elk geval nog eten.quote:Op maandag 16 februari 2009 23:14 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja, dat is waar.
Ik was alleen nieuwsgierig voor hoeveel ¤¤ ik al had [en er op zolder staat...]
[..]
Tja, wat noem je een fortuin?Hihi.
Ah ok, nu zie ik pas wat je bedoelt.quote:Op maandag 16 februari 2009 23:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als ik het zou snappen dan zou ik ook homo zijn.![]()
Ik ontken dus.
Bijdehandje!quote:Op maandag 16 februari 2009 23:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zo lang het ¤¤ is en niet ¤ kan je in elk geval nog eten.
Luie donderquote:Op maandag 16 februari 2009 23:15 schreef automatic_ het volgende:
Jongens. Ik heb dorst.
Wie pakt er wat drinken voor mij?
*schopt*quote:Op maandag 16 februari 2009 23:15 schreef automatic_ het volgende:
Jongens. Ik heb dorst.
Jij laat ook gemakkelijk over je heen lopenquote:
Er beloofde net nog een jongen ontbijtjes. Een drankje zou dan wel het minste zijn wat hij kan doen.quote:Op maandag 16 februari 2009 23:15 schreef automatic_ het volgende:
Jongens. Ik heb dorst.
Lief doen!quote:
Cola!quote:
Dat heet lief zijnquote:Op maandag 16 februari 2009 23:17 schreef djayzz het volgende:
[..]
Jij laat ook gemakkelijk over je heen lopen
Welke jongen was dat?quote:Op maandag 16 februari 2009 23:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Er beloofde net nog een jongen ontbijtjes. Een drankje zou dan wel het minste zijn wat hij kan doen.
Ik vond je oude naam toch leuker.quote:Op maandag 16 februari 2009 23:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Er beloofde net nog een jongen ontbijtjes. Een drankje zou dan wel het minste zijn wat hij kan doen.
Tss, ik probeerde ook lief te zijn, en dat werd niet gewaardeerd.quote:Op maandag 16 februari 2009 23:18 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Lief doen!
[..]
Cola!
[..]
Dat heet lief zijn
Merci!quote:Op maandag 16 februari 2009 23:20 schreef Civilian het volgende:
* Civilian brengt een lekker glaasje cola naar Auto
Dan moet ik naar beneden om de deur open te doen...quote:Op maandag 16 februari 2009 23:21 schreef Gwydion het volgende:
Ik zou zeggen zie, http://thuisbezorgd.nl/
Moet je waarschijnlijk wel een pizza bij je drinken bestellen, maar ach... hoef je alleen nog de deur open te doen.
Ehh... raam openzetten?quote:Op maandag 16 februari 2009 23:21 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Merci!
[..]
Dan moet ik naar beneden om de deur open te doen...
geeft wel een rotzooi hoor, zo'n beker drinken en pizza door je raamquote:
Je kan niet alles hebben he.quote:Op maandag 16 februari 2009 23:23 schreef djayzz het volgende:
[..]
geeft wel een rotzooi hoor, zo'n beker drinken en pizza door je raam
Kut, tis alweer veelste laat.quote:Op maandag 16 februari 2009 22:52 schreef djayzz het volgende:
Klacht:
Ex die mail stuurt en vraagt hoe het gaat
Hij heeft een week or so opgesloten gezeten bij Duimelot in de kelderquote:Op maandag 16 februari 2009 23:25 schreef Tegan het volgende:
box. Jou heb ik lang niet gesproken zeg!
Kan kloppen, druk met school en was druk metquote:Op maandag 16 februari 2009 23:25 schreef Tegan het volgende:
box. Jou heb ik lang niet gesproken zeg!
Dat is altijd zo jammer tegenwoordig.quote:
wat een Nicoquote:Op maandag 16 februari 2009 23:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hallo
quote:Op maandag 16 februari 2009 23:29 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat is altijd zo jammer tegenwoordig.
En dan ben je een keer ontopic, vinden ze het krasgehalte te hoog.
Hoevaak blijf je nog zeggen dat je naar bed gaat?quote:Op maandag 16 februari 2009 23:27 schreef djayzz het volgende:
[..]
Kut, tis alweer veelste laat.
Weltrusten allemaal!![]()
Druk metquote:Op maandag 16 februari 2009 23:29 schreef mrbox het volgende:
[..]
Kan kloppen, druk met school en was druk met. Dus tja
How's life ?
Stuk of 3 keer, en dan is het alweer tijd om op te staanquote:Op maandag 16 februari 2009 23:30 schreef Civilian het volgende:
[..]
Hoevaak blijf je nog zeggen dat je naar bed gaat?
edit: was ik iets aan het verklappen?quote:
O Plus? Details!quote:Op maandag 16 februari 2009 @ 23:29 schreef mrbox het volgende:
[..]
Kan kloppen, druk met school en was druk met. Dus tja
How's life ?
Dat ga ik nu nog een keer proberenquote:
Nopequote:Op maandag 16 februari 2009 23:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
edit: was ik iets aan het verklappen?
Goed idee!quote:Op maandag 16 februari 2009 23:29 schreef Gwydion het volgende:
[..]
Oh.. nu ineens wel?! Misschien moet je ook maar een toyboy/algemene slaaf nemen.
Ja man! Jij Nico is kei slechtquote:
Ik was toyboy, jep.quote:
quote:Op maandag 16 februari 2009 23:37 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja man! Jij Nico is kei slecht
had gewoon nee gezegd toen ik het vroegquote:
Hoezo was?quote:
Ik kom te weinig hierquote:Op maandag 16 februari 2009 23:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
edit: was ik iets aan het verklappen?
Edit deel 2: ow T je bent soms erg
Zelfs ik was op de hoogte haha en ik weet nooit iets
weer eens wat anders dan supermanquote:
Je loopt echt achter T'tjequote:Op maandag 16 februari 2009 23:40 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hoezo was?
[..]
Ik kom te weinig hier.
We hebben besloten dat het beter is om niet verder te gaan en er mee te stoppenquote:
Kom jij mij aflossen?quote:
Slettebolletje!quote:Op maandag 16 februari 2009 @ 23:42 schreef Snuitebolletje het volgende:
'avond
Okquote:Op maandag 16 februari 2009 23:42 schreef mrbox het volgende:
[..]
We hebben besloten dat het beter is om niet verder te gaan en er mee te stoppen
kan je nu echt niet 1 reden bedenken?quote:Op maandag 16 februari 2009 23:44 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ok. Waarom hielden jullie het geheim dan?
Ik wel 1000.quote:Op maandag 16 februari 2009 @ 23:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
kan je nu echt niet 1 reden bedenken?
Hoe is het met jou en Nouk?quote:Op maandag 16 februari 2009 23:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Bang voor tegenvallende prestaties?quote:Op maandag 16 februari 2009 23:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 februari 2009 23:47 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hardstikke goed, heb der net nog welterusten gewenst
tof ideequote:
Ok dan. Al die geheimen hier vind ik maar stom. Waarom zo vaag doen over alles.quote:Op maandag 16 februari 2009 23:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ja, ik wil ook alles weten! Die PM is niet voor niets uitgevonden!quote:Op maandag 16 februari 2009 @ 23:52 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ok dan. Al die geheimen hier vind ik maar stom. Waarom zo vaag doen over alles.
Soms wil je het eerst zelf een beetje ontdekken voordat je het moet gaan uitleggen aan iedereenquote:Op maandag 16 februari 2009 23:52 schreef Tegan het volgende:
[..]
Anyway, ik ben weer weg.
ben het helemaal met je eens.. waar zijn die foto's in je fobo? geheimen.. tsssssss..quote:Op maandag 16 februari 2009 23:52 schreef Tegan het volgende:
[..]
Anyway, ik ben weer weg.
omdat het zelden tot nooit recht op de man af gevraagd wordt..quote:Op maandag 16 februari 2009 23:56 schreef Tegan het volgende:
Ik heb het niet zozeer hierover, dit is wel begrijpelijk. Maar al die hook-ups die niet waar zijn, waarom laten mensen die antwoorden in het midden. Om de rest te kwellen ofzo.
Echt wel.quote:Op maandag 16 februari 2009 23:58 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
omdat het zelden tot nooit recht op de man af gevraagd wordt..
Vaak zat, dan wordt er omheen gedraaitquote:Op maandag 16 februari 2009 23:58 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
omdat het zelden tot nooit recht op de man af gevraagd wordt..
Wat bedoel je daarmee?quote:Op maandag 16 februari 2009 23:55 schreef automatic_ het volgende:
Zou Ripley haar lijstje al aangepast hebben?
en terechtquote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:01 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vaak zat, dan wordt er omheen gedraait
jazeker, heel die ongein weer overleefd, nu weer lekker werken deze week, en dan is het alweer bijna opnieuw weekend! en hoest daar?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:06 schreef Kluts het volgende:
Hoest met jullie?Weekend overleefd?
Gelukkig is 't gras zachtquote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:14 schreef Kluts het volgende:
Vrijdagavond was top, zaterdag een geweldig feestje, en gister een katerzondag met veel jointjes.
Jij stoutert.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:14 schreef Kluts het volgende:
Vrijdagavond was top, zaterdag een geweldig feestje, en gister een katerzondag met veel jointjes.
Jaja, nu weet ik het welquote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:14 schreef Techno het volgende:
Slaap lekker auto voor de 2e... 3e? keer.![]()
Hihiquote:
Weinig.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]klinkt leuk! en nog mooie mannen tegen het lijf gelopen?
Heet jij Kluts?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
dat zijn snuitebolletje look alikes
Ik stelde de vraag of ze nog mooie mannen gezien had.. dus ik ging er van uit dat jij dan ook aan mij de vraag stelde wat ik nu bedoelde met leuke, mooie man...quote:
Dat hoor ik toch liever van een vrouw.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:28 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ik stelde de vraag of ze nog mooie mannen gezien had.. dus ik ging er van uit dat jij dan ook aan mij de vraag stelde wat ik nu bedoelde met leuke, mooie man...
quote:
Ik lijk meer op de tweede.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:30 schreef Kluts het volgende:
[ afbeelding ]
Deze.
Transporter 3 vanavond gezien.
Maar deze is ook leuk, maar totaal anders.
[ afbeelding ]
Mijn (eveneens single) broer is kaal. En lijkt meer op die gast van je 1e plaatje.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:35 schreef Kluts het volgende:
Kale mannen.![]()
Hoewel niet elke man het kan hebben.
Te weinig geoefend de laatste tijd?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:40 schreef Kluts het volgende:
Ik was zaterdag zo vh padje dat ik niet eens op mannen gelet heb.
Hehehe. Da's ook een manier om single te blijven natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:40 schreef Kluts het volgende:
Ik was zaterdag zo vh padje dat ik niet eens op mannen gelet heb.
Ik ookquote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:46 schreef Kluts het volgende:
Ik ben sowieso op mannen gebied braaf bezig.
Hey Ado. Tja, het lijkt er wel op.quote:
Heeft dat een nog een speciale reden?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:46 schreef Kluts het volgende:
Ik ben sowieso op mannen gebied braaf bezig.
Duidelijk. En tof.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:53 schreef Kluts het volgende:
Ik heb nogal de neiging om snel op iemand uitgekeken te raken, dus wacht nu liever tot ik echt zeker van mijn gevoelens ben. En ik wil nu eigenlijk ook geen relatie.
redelijk zinloos jaquote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:56 schreef Ghostbuster het volgende:
ja een TVP hoeft ook niet meer nu
nok nokquote:
quote:
Geen interessante prog/reclame te bewonderen?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 01:45 schreef Thrar het volgende:
[..]
jawel, zit een beetje saai tv te kijken en na te denken wat ik morgen eens zal doen
En toch betalen we voor 78 kanalenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 01:57 schreef Thrar het volgende:
[..]
yup, dat was ik ook aan het kijken. Eigenlijk de enige zender die ik kijk
het is dat discovery zo interessant kan zijnquote:Op dinsdag 17 februari 2009 02:01 schreef Adolecens het volgende:
[..]
En toch betalen we voor 78 kanalen
ik vond het wat te voorspelbaar om te zeggen dat Film1 ook boeiend is op dit tijdstipquote:
Dat geloof ik bestquote:Op dinsdag 17 februari 2009 02:04 schreef Adolecens het volgende:
[..]
ik vond het wat te voorspelbaar om te zeggen dat Film1 ook boeiend is op dit tijdstip
Voor 5 minuten danquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |