Bedankt voor de reactie, er was inmiddels ook al een mailtje rondgestuurd, en het is inderdaad een MC tentamen:Dquote:Op maandag 18 mei 2009 23:07 schreef MoneyTalks het volgende:
Ik denk zelf van wel omdat alle "voorbeeld tentamenvragen" meerkeuze vragen waren, maar zeker weet ik het natuurlijk niet. Ik denk dat je het beter op het Sticky forum kan vragen, Tribbus.
Die vakken die ik gemist heb moet ik een keer in de komende jaren gaan doen, maar ik weet nog niet precies wanneer ik het ga doen. Maar in principe kan ik dit zelf beslissen, zolang ik aan het eind van mn studie maar al de verplichte vakken heb gevolgd en genoeg punten heb.quote:Op maandag 25 mei 2009 14:15 schreef t1mm3h het volgende:
Aangemeld voor de late beslissers dag op 11 juni en dan kan ik als het goed is ook nog een college volgen.
Eigenlijk nu wel 99,9% zeker dat ik informatiekunde ga doen, en dan in het 2e/3e jaar de minor informatica kies omdat ik de technische kan toch ook wel erg boeiend vind![]()
Moneytalks alweer bijna klaar met je eerste jaar? Moet je nog wel die eerste vakken (die je gemist hebt) herkansen ofso, of volgend jaar pas?
Misschien kan je als jou huidige hbo studie goed aansluit meteen een master doen op de Uni, niet?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:49 schreef stamppot het volgende:
Aardig gek, klinkt als een leuke vervolgstudie voor mij
ik doe nu information engineering wat bijna precies de zelfde vakken heeft.
Dat is heel goed mogelijkquote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:16 schreef t1mm3h het volgende:
[..]
Misschien kan je als jou huidige hbo studie goed aansluit meteen een master doen op de Uni, niet?
Er zijn geen uitwerkingen voor de vragen uit het dictaat. Ik zelf vond dat ook erg vervelend. Deze antwoorden kan je vragen tijdens werkcolleges.quote:Op maandag 25 mei 2009 14:32 schreef t1mm3h het volgende:
Oke lijkt me leuk.
Weet jij trouwens toevallig waar de antwoorden van de literatuur imperatief programmeren staat?
Vond het wel leuk alvast ff door te nemen, dit is de link van de literatuur (pdf bestand): http://www.cs.uu.nl/docs/vakken/imp/diktaat/imp.pdf
Maar ik kan de uitwerkingen nergens vinden...
Ik ben na de derde periode gestop met informatica en doe nu alleen de laatste periode van informatiekunde.quote:Op maandag 25 mei 2009 14:15 schreef t1mm3h het volgende:
Aangemeld voor de late beslissers dag op 11 juni en dan kan ik als het goed is ook nog een college volgen.
Eigenlijk nu wel 99,9% zeker dat ik informatiekunde ga doen, en dan in het 2e/3e jaar de minor informatica kies omdat ik de technische kan toch ook wel erg boeiend vind![]()
Moneytalks alweer bijna klaar met je eerste jaar? Moet je nog wel die eerste vakken (die je gemist hebt) herkansen ofso, of volgend jaar pas?
Oke, en waarom gestopt met informatica als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:50 schreef Tribbus het volgende:
[..]
Ik ben na de derde periode gestop met informatica en doe nu alleen de laatste periode van informatiekunde.
Ik zal dus volgend jaar 3 kwart nog moeten doen. Dus zie jou volgend jaar dan waarschijnlijk.
Een van de grootste misconcepties die er bestaat m.b.t. infca. Toch jammerquote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:03 schreef t1mm3h het volgende:
[..]
Oke, en waarom gestopt met informatica als ik vragen mag?
Ik vind informatica ook heel boeiend, maar de redenen waarom ik toch voor informatieKUNDE ga is omdat;
- Ik heb geen wiskunde B gedaan
- Ik vind de techniek heel boeiend, maar wil toch ook weer niet élke dag achter de computer zitten, ik vind menselijk contact ook leukEn dat heb je (denk ik) meer met informatiekunde.
Ik dacht al dat iemand zo'n antwoord zou geven. Natuurlijk kan je ook veel meer doen dan alleen achter de computer zitten (maar ook praten met de klant, overleggen met de klant etc), maar het is nou eenmaal wel een nogal technische opleiding en als je daar aan wilt werken (in dit geval computer-techniek) dan moet je toch gewoon veel voor de computer zitten... Aantal vrienden van me die informatica hebben gestudeerd (hbo dan wel) zitten nou ook eenmaal 80-90% voor de computer, en dat vinden ze niet erg.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:12 schreef Thomass het volgende:
[..]
Een van de grootste misconcepties die er bestaat m.b.t. infca. Toch jammer
Maar zit je voor andere studies dan minder achter de computer? Ik volg nu mijn derde of vierde informatiekundevak, en voor die vakken zit ik (I kid you not) meer achter de pc dan voor de meeste infca vakken. Waarschijnlijk omdat ze van die tijdrovende opdrachten/verslagen eisen i.t.t. infca vakken waar je vaak ook wel een opdracht hebt maar die is in de regel minder groot.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:10 schreef t1mm3h het volgende:
[..]
Ik dacht al dat iemand zo'n antwoord zou geven. Natuurlijk kan je ook veel meer doen dan alleen achter de computer zitten (maar ook praten met de klant, overleggen met de klant etc), maar het is nou eenmaal wel een nogal technische opleiding en als je daar aan wilt werken (in dit geval computer-techniek) dan moet je toch gewoon veel voor de computer zitten... Aantal vrienden van me die informatica hebben gestudeerd (hbo dan wel) zitten nou ook eenmaal 80-90% voor de computer, en dat vinden ze niet erg.
Net zoals ze zouden zeggen 'accountancy is niet saai heel divers enz...', maar uiteindelijk blijft het nou eenmaal vak waar je veel met cijfertjes moet werken en toch wel grootste deel van je tijd op kantoor de cijfertjes uitwerken.
En informatica is nou eenmaal een computer technische studie dus toch ook niet zo gek dat je dan gewoon grootste deel van je tijd achter de computer zit?
Het was te moeilijk voor hem, te technischquote:
quote:Op maandag 1 juni 2009 18:23 schreef MoneyTalks het volgende:
[..]
Het was te moeilijk voor hem, te technisch
Omdat de vraag inmiddels al 2 keer gesteld was, en ik niet verwachtte jou hier ooit weer terug te zienquote:Op woensdag 3 juni 2009 10:28 schreef Tribbus het volgende:
Waarom ga je de vragen naar mij beantwoorden beantwoorden?
[..]
Ik zal er zijnquote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:45 schreef MoneyTalks het volgende:
Op 11 juni is in Utrecht de late beslissersdag voor Informatiekunde
http://www.uu.nl/NL/Infor(...)g/Pages/default.aspx
Zal wel UWT zijn, college "XML en webservices"quote:Op maandag 8 juni 2009 10:09 schreef t1mm3h het volgende:
[..]
Ik zal er zijnEr was ook nog een mogelijkheid die middag een college mee te volgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |