Wat is er zo kut aan UWT dan? Het lijkt mij juist wel leuk!quote:Op donderdag 16 april 2009 16:39 schreef Baka-san het volgende:
ow multimedia is echt 'n eitje tentamens zijn elk jaar hetzelfde, dus gewoon oude tentamen ff doornemen. UWT is kut en BCI is wel goed te doen
Anyway, had vandaag tentamen Projectmanagement (nee ik kies niet voor de gemakkelijkste weg; multimediaquote:BCI
Ingeschreven studenten: 75
Meegedaan aan tentamen: 50 (67%)
Geslaagd: 35 (70%, 47% van het totaal)
UWT
Ingeschreven studenten: 111
Meegedaan aan tentamen: 92 (83%)
Geslaagd: 64 (70%, 58% van het totaal)
Er hebben er wel een aantal meer eerstejaars voor gekozenquote:Op donderdag 16 april 2009 17:25 schreef Gamer_V het volgende:
Ik dacht dat maar één eerstejaars voor projectmanagement gekozen had.Achteraf wou ik dat ik het ook erbij gekozen had, wat heb ik weinig gedaan deze periode zeg
Hmm, ik kan de vakevaluaties niet vinden. Jammer, ik heb wel wat te klagen.
Ja zeker nuttig, vooral gezien je als informatiekunde al gauw met projecten, en dus ook met management van die projecten. Praktisch heb je er aan dat je veel beter begrijpt hoe projecten in elkaar steken en hoe je een project tot een zo goed mogelijk einde brengt. Het vak is voornamelijk georiënteerd op software project management, maar de methoden en technieken die behandeld worden kun je bij elke vorm van project management eigenlijk wel gebruiken. Projectmanagement is voornamelijk schatten, plannen en voortgangscontrole.quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:57 schreef t1mm3h het volgende:
Wat vind je van projectmanagement moneytalks? Nuttig? En zo ja, wat heb je er praktisch aan later?
Oke dan denk ik dat je wat te zien krijgt van het vak Basisbegrippen Communicatie en Informatie: http://www.cs.uu.nl/education/vak.php?vak=INFOBCI&jaar=2008quote:Op maandag 20 april 2009 16:11 schreef t1mm3h het volgende:
Oke dan.
Nou ik kom woensdag is langs ;-) meeloopdag @ UU.
Morgen meeloopdag Economie en Informatica in Tilburg. Wilde het toch even melden.quote:Op zondag 5 april 2009 17:44 schreef motorbloempje het volgende:
je kunt altijd een dagje mee komen lopen in Nijmegen
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:01 schreef Max88 het volgende:
Heeej,
heeft iemand van jullie toevallig nog oude tentamens van het vak Basisbegrippen Communicatie en Informatie. Of nog practicumopdrachten?
Ik dacht juist dat je het leuk vond (zie ook deze post: Informatiekunde (WO) )quote:Op maandag 18 mei 2009 11:36 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
misschien. Ga in ieder geval niet de informatiekunde MASTER doen, wellicht wel de bachelor afmaken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |