Zou kunnen, denk eerder van gezicht dan dat je weet wie ik benquote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:04 schreef Gamer_V het volgende:
Eerstejaars informatiekunde in Utrecht, de kans is groot dat ik weet wie je bent dus TS.
Toekomstplannen? Nou, straks ga ik even een zakje chips pakken.
Oja, das wel een beetje matig van HCI. Prototype heel slecht? Of papierwerk heel slecht?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:07 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
IOBM gehaald. HCI gefaald, we waren het enige groepje die het groepswerk niet hebben gehaald. Topvak.
Ons prototype was een meesterwerk der moderne kunst, het zal dus wel aan het papierwerk liggen.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:00 schreef MoneyTalks het volgende:
[..]
Oja, das wel een beetje matig van HCI. Prototype heel slecht? Of papierwerk heel slecht?
Ik ben even lui en verwijs je hierheen:quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:42 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Hoe ziet jullie curriculum er uit?
Eerste jaar of alles? Eerste jaar:quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:42 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Hoe ziet jullie curriculum er uit?
Staat onder die prachtige linkquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:04 schreef IrishBastard het volgende:
Wat houden de vakken precies in?Of staat dat onder die prachtige link? (ik ben namelijk ook lui
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zelf nog niet meegemaakt, schijnt dat meer dan de helft het vak niet haalt ieder jaar omdat het veel en moelijk is.
InformatiemaatschappijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zelf nog niet meegemaakt, schijnt een makkelijk vak te zijn, maar je moet wel veel opdrachten maken.
Human Computer interactionSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aardig vak, alleen weinig gebruik van literatuur hoeven maken(Benyon, Turner & Turner (2005). Designing Interactive Systems), dus zonde van de aanschaf daarvan. Nadruk lag op een project waarbij we in teams een online reserveringssysteem ontwikkelden voor een fictieve festivalorganisatie. Hier kwam aardig wat papierwerk bij te pas, in ons geval mondde het uit in een verslag van 100 pagina's (inclusief een boel plaatjes).
ICT in organisatie beleid en managementSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Persoonlijk vond ik dit een erg interessant en leuk vak, en heb het vak ook met het hoogste cijfer van deze jaargang afgesloten. Ik zie mij dan ook wel verder gaan in dit vakgebied later.
Cognitie en informatieverwerkingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn we nu mee bezig, aan de ene kant vind ik de theorie wel interessant, maar helaas ben ik niet zo gecharmeerd door de opzet. We moeten elke week een flink aantal opdrachten maken, die meer weg hebben van bezigheidstherapie dan dat het vaardigheden ontwikkeld o.i.d.
Multimedia (keuzevak)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zelf niet gekozen, heb het idee dat ik hier weinig aan zal hebben later. Een bedrijf zal toch eerder een pure webdesigner inhuren als ze een website willen hebben, een course multimedia is niet voldoende.
Projectmanagement (keuzevak)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit vak heb ik gekozen, omdat ik verwacht later ook met projectmanagement en PRINCE2 in aanraking te komen, en het me dus wel handig lijkt daar wat van te weten. Tot nu toe vind ik het een interessant vak.
Basisbegrippen Communicatie en InformatieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgende periode pas.
UitwisselingstalenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgende periode pas.Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: