Bek dicht, alto.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:11 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dat had ik ook toen ik jouw hoofd zag
Oh, en Noel, doe mij 's PM-en.quote:
Geef eens een reden.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:00 schreef Lil.Q94 het volgende:
ff een vraag aan iedereen die gasten als de Beatles verkiezen boven Lil' Wayne :
WTF VINDEN JULLIE ZO GOED AAN DE MUZIEK VAN DIE GASTEN LIL' WAYNE IS TOCH 10 MILJOEN KEER BETER/CHILLER/VETTER DAN DIE GASTEN DIE INMIDDELS DE 300 ZIJN GEPASSEERD!!!
Hold up, ik maak deel uit van de jeugd.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:20 schreef Syd het volgende:
[..]
Geef eens een reden.
Ik ben een hardcore underground/old school rap luisteraar, maar toch kies ik eerder voor The Beatles dan voor "lil wanye" .
lil wayne en de rest van de apen geven de hiphop van nu een slechte naam.
Waarom kies ik eerder voor The Beatles? omdat het toen een tijd was waar de teksten nog ergens op sloegen, waar de teksten nog soms politiek gericht waren. Nu? Lil Wayne, commercieel, nee in elke clip laat die weer zien hoe "gespierd" die wel niet is, hoe "rijk"die wel niet is, en de teksten spreken mij totaal niet aan en vind het zeer oncreatief hoe hij elke nummer weer de zelfde smurfen stem gebruikt en naar mijn weten dezelfde sample gebruikt en die beetje aanpast.
De raw hiphop clips van vroeger waren nog gewoon in hun eigen hood opgenomen met af en toe wat effectjes er tussendoor maar toch was de clip echt gericht op de muziek. Nee nu is het alleen maar "chicks, autos en bling bling".
Dat jullie jeugd nu niet meer naar de muziek luisterd maar naar de clip kijken en zoveel mogelijk na proberen te doen maakt het voor lil wayne en de rest van de apencrew het alleen makkelijker om meer cash te verdienen en dus meer clips en muziek produceren.
Nee ik mis de jaren 80/90 toen raw hiphop nog hiphop was.
ik doelde het meer richting de onwetende meelopende "lil wayne en de rest van dat soort" jeugdquote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:50 schreef Quir het volgende:
[..]
Hold up, ik maak deel uit van de jeugd.
In Lil Wayne's muziek teringherrie invloeden van The Beatles? Dan moet ik maar eens goed m'n best doen om dat te horen..quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:55 schreef Merkie het volgende:
Misschien zou je ook voor The Beatles kunnen kiezen omdat het de meest invloedrijke muziekgroep ooit is. In elk genre zijn wel invloeden van The Beatles te ontdekken.
Ik zeg niet dat in elk liedje invloeden te ontdekken zijn, maar wel dat elk genre beïnvloed is.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:57 schreef Desunoto het volgende:
[..]
In Lil Wayne's muziek invloeden van The Beatles? Dan moet ik maar eens goed m'n best doen om dat te horen..
Ik ben blank en mag mezelf intelligent noemen en zowel zijn teksten als beats worden door mij gewaardeerd. De beatles waren suffe dromersquote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:07 schreef jimmyrodgers het volgende:
[..]
Komt hij:
Lil Wayne is zwart.
Lil Wayne's teksten spreken blanken en inteligente mensen niet aan.
Zijn "muziek" ook wel beats genoemd klinken als vergif in je oren.
De Beatles hadden mooie teksten, waren blank en konden geweldig gitaar/bass spelen.
Voor jou oren wellichtquote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:08 schreef NoelGallagher het volgende:
The Beatles is een orgasme voor je oren!
ik heb bizar weinig verstand van akkoorden enzo, maar de muziek van the beatles was ZO makkelijk en meestal maar 2-3 simpele akkoorden dat het in elk mogelijk te componeren stuk muziek terug zal komenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:57 schreef Desunoto het volgende:
[..]
In Lil Wayne's muziek teringherrie invloeden van The Beatles? Dan moet ik maar eens goed m'n best doen om dat te horen..
yo yo yo.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:04 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ik ben blank en mag mezelf intelligent noemen en zowel zijn teksten als beats worden door mij gewaardeerd. De beatles waren suffe dromers
[..]
Voor jou oren wellicht
[..]
ik heb bizar weinig verstand van akkoorden enzo, maar de muziek van the beatles was ZO makkelijk en meestal maar 2-3 simpele akkoorden dat elke mogelijk te componeren stuk muziek er op kan lijken.
Je post verraad iets anders, waaruit maak je op dat je intelligent bent?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:04 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ik ben blank en mag mezelf intelligent noemen en zowel zijn teksten als beats worden door mij gewaardeerd. De beatles waren suffe dromers
[..]
Voor jou oren wellicht
[..]
ik heb bizar weinig verstand van akkoorden enzo, maar de muziek van the beatles was ZO makkelijk en meestal maar 2-3 simpele akkoorden dat het in elk mogelijk te componeren stuk muziek terug zal komen
Als je het bent, dan weet je dat.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:09 schreef Quir het volgende:
[..]
Je post verraad iets anders, waaruit maak je op dat je intelligent bent?
Inderdaad.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:09 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Als je het bent, dan weet je dat.
Juischt.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:13 schreef Quir het volgende:
[..]
Inderdaad.
Dus bij deze stel ik de vraag nogmaals.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |