zo nee, jullie kunnen mij ook nog altijd vragen om te modden hoor.quote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:36 schreef -SG- het volgende:
Ik heb ook mod ambities.
Ik wil een kruising worden tussen Isdatzo, H_h, MASD en Yvonne.
Zwart bevalt me uitstekend.quote:
Sta op en hoepel op.quote:
Hoepelenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:44 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zwart bevalt me uitstekend.
[..]
Sta op en hoepel op.
daar *wijst*quote:
Jaja, dit is een ordinaire afleidingsmanoevre! Je hebt gewoon zelf alle love gejat en voor jezelf gehouden, ik ken jouw soort welquote:
quote:
mijn soortquote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:56 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Jaja, dit is een ordinaire afleidingsmanoevre! Je hebt gewoon zelf alle love gejat en voor jezelf gehouden, ik ken jouw soort wel [ afbeelding ].
verklaar je naderquote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:58 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat zeggen ze allemaal!
[..]
Jouw soort.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:58 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Neuh, als je hier gepost hebt heb je bij voorbaal al al je kansen verspeeld.
Ik hoef me niet tegenover jou te verantwoordenquote:
Goedzo mongooltjequote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:00 schreef MASD het volgende:
Ik snap nu pas waarom ze zeggen dat huppelmuts en het_hupt klonen zijn.Door dat "hup" dus, ik dacht door het kansloze casanova gedrag in fobo's.
jij stond ook achteraan zekerquote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:00 schreef MASD het volgende:
Ik snap nu pas waarom ze zeggen dat huppelmuts en het_hupt klonen zijn.Door dat "hup" dus, ik dacht door het kansloze casanova gedrag in fobo's.
mooiquote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:58 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Neuh, als je hier gepost hebt heb je bij voorbaal al al je kansen verspeeld.
nu wel maar ik was een tijdje weg dus toen was de sfeer op het scherpst van de snede maar nu niet meerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |