quote:Op maandag 16 februari 2009 22:41 schreef RoBro het volgende:
[..]
de enige die me hier pest is een user genaamd daniane die denkt dat het grappig is door geniale mensen als mij te imiteren maar eigenlijk met haar eigen domheid te koop loopt groetjes robin
ik hou altijd wel van goed onderbouwde meningen maar alles wat jij typt komt neer op een waardeloze en ongefundeerde visie waardoor ik moet concluderen dat ik jou niet serieus neem maar ik ben slapen groetjes robinquote:Op maandag 16 februari 2009 23:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
![]()
Kerel jij bent zo kansloos he, dat het gewoon niet meer leuk is.
Jij hebt problemen.quote:Op maandag 16 februari 2009 23:11 schreef RoBro het volgende:
[..]
ik hou altijd wel van goed onderbouwde meningen maar alles wat jij typt komt neer op een waardeloze en ongefundeerde visie waardoor ik moet concluderen dat ik jou niet serieus neem maar ik ben slapen groetjes robin
MAAR,quote:Op maandag 16 februari 2009 23:11 schreef RoBro het volgende:
[..]
ik hou altijd wel van goed onderbouwde meningen maar alles wat jij typt komt neer op een waardeloze en ongefundeerde visie waardoor ik moet concluderen dat ik jou niet serieus neem maar ik ben slapen groetjes robin
Mwoah.quote:Op maandag 16 februari 2009 23:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
MAAR,
ik maakte wel gebruik van interpunctie.
En ik word niet eens genoemdquote:Op maandag 16 februari 2009 22:41 schreef RoBro het volgende:
[..]
de enige die me hier pest is een user genaamd daniane die denkt dat het grappig is door geniale mensen als mij te imiteren maar eigenlijk met haar eigen domheid te koop loopt groetjes robin
Het is wat.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:34 schreef porsche1 het volgende:
Hola.
Jezus, olep is nog steeds geen crew.
awwwwquote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:43 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En ik word niet eens genoemd.
Ondankbaar kreng!
Komt wel goed schatje!quote:
en dat gebeurt voorlopig nog lang nietquote:
Joh.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
en dat gebeurt voorlopig nog lang niet
Forum Opties | |