daar *wijst*quote:
Jaja, dit is een ordinaire afleidingsmanoevre! Je hebt gewoon zelf alle love gejat en voor jezelf gehouden, ik ken jouw soort welquote:
quote:
mijn soortquote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:56 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Jaja, dit is een ordinaire afleidingsmanoevre! Je hebt gewoon zelf alle love gejat en voor jezelf gehouden, ik ken jouw soort wel [ afbeelding ].
verklaar je naderquote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:58 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat zeggen ze allemaal!
[..]
Jouw soort.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:58 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Neuh, als je hier gepost hebt heb je bij voorbaal al al je kansen verspeeld.
Ik hoef me niet tegenover jou te verantwoordenquote:
Goedzo mongooltjequote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:00 schreef MASD het volgende:
Ik snap nu pas waarom ze zeggen dat huppelmuts en het_hupt klonen zijn.Door dat "hup" dus, ik dacht door het kansloze casanova gedrag in fobo's.
jij stond ook achteraan zekerquote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:00 schreef MASD het volgende:
Ik snap nu pas waarom ze zeggen dat huppelmuts en het_hupt klonen zijn.Door dat "hup" dus, ik dacht door het kansloze casanova gedrag in fobo's.
mooiquote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:58 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Neuh, als je hier gepost hebt heb je bij voorbaal al al je kansen verspeeld.
nu wel maar ik was een tijdje weg dus toen was de sfeer op het scherpst van de snede maar nu niet meerquote:
gewoon doen johquote:
jouw schuldquote:
-SG-, zullen we tzt weer zo'n leuk traptopic maken?quote:
Hey, SG is mine!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
-SG-, zullen we tzt weer zo'n leuk traptopic maken?
Leuk dat je het eventjes aansnijdtquote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:11 schreef Isdatzo het volgende:
Zeg, heeft SES een SC-topic, Renesite?
strak plan, ben wel weer toe aan een pingpongetjequote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
Graag gedaan.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
Leuk dat je het eventjes aansnijdt!
ik durf het bijna niet te vragen maarre wat??quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:14 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
strak plan, ben wel weer toe aan een pingpongetje
don't even bother, de grote baas wil het niet.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:14 schreef Olep het volgende:
Poll: Deel 6!Ja Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Disclaimer: fouten in de poll voorbehouden.
En wie heeft dat besloten als ik vragen mag? Snakey?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:21 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
don't even bother, de grote baas wil het niet.
ik voer enkel orders uit
Wat jij wilquote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
VIVA LA REVOLUTION!!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:21 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ik voer enkel orders uit
Een 'rode' baas.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:22 schreef Olep het volgende:
[..]
En wie heeft dat besloten als ik vragen mag? Snakey?
ik hoop dat danny jou eens eist dat je van een dak springtquote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:21 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ik voer enkel orders uit
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:21 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ik voer enkel orders uit
quote:
lolquote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:11 schreef Isdatzo het volgende:
Zeg, heeft SES een SC-topic, Renesite?
als jij eerst met je mond het beton gaat kussen van 10 hoog, wil ik het nog eens gaan overwegenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:23 schreef RoBro het volgende:
[..]
ik hoop dat danny jou eens eist dat je van een dak springt
Dat zou lekken zijn.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:26 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Of je zegt gewoon wat je wil zeggen.
Hey now, niet zo onaardig.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:26 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
als jij eerst met je mond het beton gaat kussen van 10 hoog, wil ik het nog eens gaan overwegen
dat iemand als jij dat durft te vragen zal mij bijna overwegen om voor een trein te springen maar anyway ik vind dat je het maar gewoon maar moet doenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:26 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
als jij eerst met je mond het beton gaat kussen van 10 hoog, wil ik het nog eens gaan overwegen
Doe vooral wat je niet laten kan hè.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:31 schreef RoBro het volgende:
[..]
dat iemand als jij dat durft te vragen zal mij bijna overwegen om voor een trein te springen
Wij ook. Nou, kusjes hè. Doei.quote:maar anyway ik vind dat je het maar gewoon maar moet doen
Ja, ik kan toch niet weten welke admin de verantwoordelijke is.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:32 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Zo kom je nooit in de crew jong, ken je admin's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |