quote:Op maandag 16 februari 2009 17:01 schreef Maisnon het volgende:
Heel lang zeuren werkte voor murp ook
Wij ook. Toch?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
Geachte Henk,quote:Op maandag 16 februari 2009 17:21 schreef porsche1 het volgende:
Hallo, mein name is Henk de P., ik ben 63 jaar en het lijkt me wel leuk om te modden in PUB of iets anders waar veel kinderen komen.
Liefst Henk.
quote:Op maandag 16 februari 2009 17:23 schreef Daniane het volgende:
[..]
Geachte Henk,
vanwege Uw voorkeur voor de voetbalclub Feyenoord, is dit niet mogelijk.
Groetjes,
Klazien.
maar doordat feyenoord een kids club heeft, support ik Feyenoord.quote:Op maandag 16 februari 2009 17:23 schreef Daniane het volgende:
[..]
Geachte Henk,
vanwege Uw voorkeur voor de voetbalclub Feyenoord, is dit niet mogelijk.
Groetjes,
Klazien.
ik ken ook een henk en hij is ook voor feyenoord maar hij rijdt in een ferrari naja beter gezegd reed want hij was gister door een dier aangevallen die zich tijdens de evolutietheorie ontwikkelde maar waar men tot op heden nog geen naam voor heeft verzonnen daarom noemen ze hem ddddddd maar daar was een man genaamd midas dekker en nee niet die man die je wel eens op tv ziet bij de publieke omroep het niet mee eens waardoor ze hem uiteindelijk maar dier hebben genoemd zodat iedereen tevreden was anyway lijkt henk me geen goede mod voor pub aangezien ik daar al een kandidaat naar voren heb geschroven genaamd gorge eugene en hij gaat het helemaal maken groetjes robinquote:Op maandag 16 februari 2009 17:21 schreef porsche1 het volgende:
Hallo, mein name is Henk de P., ik ben 63 jaar en het lijkt me wel leuk om te modden in PUB of iets anders waar veel kinderen komen.
Liefst Henk.
quote:Op maandag 16 februari 2009 17:24 schreef porsche1 het volgende:
[..]
maar doordat feyenoord een kids club heeft, support ik Feyenoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |