- Bengeltje haar vleugeltjes verloren heeft!quote:Op maandag 16 februari 2009 15:51 schreef Ripley het volgende:
[..]
- Waar Bengeltje voorlopig nog een engeltje is
Oeh ja, wat dat betreft ben ik net een wijf...quote:
wijf...quote:Op maandag 16 februari 2009 15:50 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Waar fiets je er langs? A'dam?
Ik kan me op 1 of andere manier maximaal 2 weken echt geweldig voelen. Voel me nu dun en vet tegelijk.
Hmmm de Utrehtse hoertjes ken ik nietquote:Op maandag 16 februari 2009 15:51 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Utrecht, Zandpad (Rode brug, als het je iets zegt...)
Beetje jezelf sturen. Vaak heeft het toch met piekeren te maken. Gewoon lekker bij het moment blijven en ervan proberen te genieten
Dat schijnt mee te vallen heb ik van het weekend geleerdquote:Op maandag 16 februari 2009 15:40 schreef Ludootje het volgende:
[..]
- Kwaakvaak altijd een beertender bij heeft
...
In woonboten op de Vecht, heel charmantquote:Op maandag 16 februari 2009 15:54 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hmmm de Utrehtse hoertjes ken ik niet.
Ja ik ben niet depri of zo. Het is meer lichamelijk. Voel me niet geil.
Ik herhaalde alleen maar een quote van jou.quote:Op maandag 16 februari 2009 15:54 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Dat schijnt mee te vallen heb ik van het weekend geleerd
Als het hierbij blijft kan ik ermee levenquote:
Of je gaat even klussen!quote:Op maandag 16 februari 2009 15:55 schreef Ludootje het volgende:
[..]
In woonboten op de Vecht, heel charmant
Ga even sporten dan! Endorfine, jeweets!
Ja maar ik heb het van het weekend even laten nazien door de doctor, en het is geen beertender. Derhalve voel ik mij dus genoodzaakt deze uitsprake terug te trekken.quote:Op maandag 16 februari 2009 15:55 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik herhaalde alleen maar een quote van jou.
Ik kon zo snel niets beters verzinnen...quote:Op maandag 16 februari 2009 15:56 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Als het hierbij blijft kan ik ermee leven
Heb je een bierbuikje, kwaak?quote:Op maandag 16 februari 2009 15:56 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Ja maar ik heb het van het weekend even laten nazien door de doctor, en het is geen beertender. Derhalve voel ik mij dus genoodzaakt deze uitsprake terug te trekken.
Die op de Europalaan?quote:Op maandag 16 februari 2009 15:56 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Of je gaat even klussen!
Praxis ftw!
Tja, nu kan het niet meer. Ik kan natuurlijk niet 2x op het lijstje.quote:Op maandag 16 februari 2009 15:57 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik kon zo snel niets beters verzinnen...
Oeh, ik had nog iets met een twisterdekbed kunnen doen!
Ze maken er zelf wel iets van.quote:Op maandag 16 februari 2009 15:55 schreef Garisson72 het volgende:
ik zit nog steeds onder de radar zie ik.
Mooi, mooi.
Ik moet zeggen dat je naar mijn idee trouwens een stuk mondiger bent geworden sind Murm.quote:Op maandag 16 februari 2009 15:56 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Ja maar ik heb het van het weekend even laten nazien door de doctor, en het is geen beertender. Derhalve voel ik mij dus genoodzaakt deze uitsprake terug te trekken.
PM?quote:Op maandag 16 februari 2009 15:58 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Tja, nu kan het niet meer. Ik kan natuurlijk niet 2x op het lijstje.
Ik weet er ook nog wel één die erop kan, maar ik ga mezelf natuurlijk niet voor lul zetten.
Om 18 uur ben ik weer aant zwetenquote:Op maandag 16 februari 2009 15:55 schreef Ludootje het volgende:
[..]
In woonboten op de Vecht, heel charmant
Ga even sporten dan! Endorfine, jeweets!
Waarom verbaast mij deze vraag echt gewoon helemaal niet!?quote:
Ik wil weer beginnen met hardlopen, maar het is me nu nog te koud buiten...quote:Op maandag 16 februari 2009 15:59 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Om 18 uur ben ik weer aant zweten.
*kuch*homo*kuch*quote:Op maandag 16 februari 2009 16:00 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik wil weer beginnen met hardlopen, maar het is me nu nog te koud buiten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |