Hallo,
Voor mijn bachelorscrpitie wil ik graag onderzoek doen naar de RAF. Geert Mak besteedde hieraan aandacht in zijn programma In Europa. Ik wilde deze uitzending terugkijken op internet, maar uitgerekend deze aflevering kan niet op internet worden geplaatst.
quote:
Een treurige mededeling: De aflevering ‘1977 - Duitsland’ over de Rote Armee Fraktion van komende zondag zal NIET op deze website te zien zijn. De reden: onopgeloste rechtenkwesties. De tv- en dvd-rechten waren geen probleem, maar helaas hebben we geen toestemming om de uitzending op deze website te tonen: voor de internetrechten konden we met de rechthebbenden van een aantal archiefbeeld-fragmenten geen regeling treffen.
Dit is voor mij klote, omdat ik er nu niets mee kan. Ik heb bovendien geen mogelijkheid om het programma op TV op te nemen, en ik zou niet weten hoe ik dat met de PC moet doen.
Mijn vraag is dan ook, of iemand hier de mogelijkheid en techniek bezit om op één van onderstaande momenten het programma voor me op te nemen op de PC, en dan naar mij kan sturen of uploaden. Ik snap dat dit wel veel gevraagd is, en ben dan ook best bereid om er voor te betalen, zolang het geen astronomische bedragen zijn. Ik ben ook maar een student.
De herhalingen van de aflevering zijn op de volgende momenten:
quote:
- Zondag 15 februari om 21.05u op Nederland 2
- Dinsdag 17 februari om 21.40u op Canvas
- Zaterdag 21 februari om 13.40u op Nederland 2
het zou erg fijn zijn als iemand dan dus de mogelijkheid heeft om dit op te nemen voor me.
Alvast bedankt. Vragen, opmerkingen of tips zijn meer dan welkom, via pm of in dit topic.
PS. ik kon geen topic vinden over In Europa, als deze toch al bestaat, zou een mod dit bericht daar dan willen plaatsen?
Vr. groeten, Gaard