abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 16 februari 2009 @ 12:08:38 #1
205272 Daury
Boot nodig ?
pi_66114826
Het probleem: als ik net wakker ben kan ik niet klaarkomen. M'n vriendin doet dingen waar ik anders van klaar kom, maar s'ochtends lukt het niet.

Hoe kan dit?
" Ik was gewoon met een mbo-opleiding in Nederland bezig, waar heb je het over ? "
pi_66114862
Omdat je eerst moet plassen...
pi_66114932
En wakker worden...
  Moderator maandag 16 februari 2009 @ 12:17:02 #4
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_66115086
quote:
Op maandag 16 februari 2009 12:09 schreef DrDarwin het volgende:
Omdat je eerst moet plassen poepen...
F.K.A. SuperwormJim
pi_66115485
's Morgens moet je ook eerst gaan zeiken, dan koffie drinken en daarna gaan schijten. En pas dan ben je klaar voor secundaire beslommeringen.
  maandag 16 februari 2009 @ 12:36:24 #6
205272 Daury
Boot nodig ?
pi_66115579
quote:
Op maandag 16 februari 2009 12:32 schreef Menn0 het volgende:
's Morgens moet je ook eerst gaan zeiken, dan koffie drinken en daarna gaan schijten. En pas dan ben je klaar voor secundaire beslommeringen.
Ok, dat klinkt serieus. Ik ga het absoluut testen ( behalve de koffie ). Jammer dat het dus niet mogelijk is je wakker te laten pijpen en dan direct een saldo af te vuren.
" Ik was gewoon met een mbo-opleiding in Nederland bezig, waar heb je het over ? "
pi_66115616
Krijg je wel een boner en lukt het niet?
Whaaaat???? No money?
  Moderator maandag 16 februari 2009 @ 12:37:41 #8
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_66115620
quote:
Op maandag 16 februari 2009 12:36 schreef Daury het volgende:

[..]

Ok, dat klinkt serieus. Ik ga het absoluut testen ( behalve de koffie ). Jammer dat het dus niet mogelijk is je wakker te laten pijpen en dan direct een saldo af te vuren.
Dat is wel mogelijk. Alleen bij jou blijkbaar niet.
F.K.A. SuperwormJim
pi_66115656
quote:
Op maandag 16 februari 2009 12:08 schreef Daury het volgende:
Het probleem: als ik net wakker ben kan ik niet klaarkomen. M'n vriendin doet dingen waar ik anders van klaar kom, maar s'ochtends lukt het niet.

Hoe kan dit?
De ochtenderectie krijg je meestal onder invloed van parasympatische stimulatie. Het parasympatisch zenuwstelsel is -zoals je misschien wel weet- betrokken bij rest & digest, ofwel chill'n. Slapen is natuurlijk het toppunt van chill'n, vandaar vaak een erectie. Als je net wakker bent geworden is het parasympatische zenuwstelsel nog steeds de baas, terwijl het orthosympatisch zenuwstelsel dat voor de ejaculatie moet zorgen ook nog niet echt wakker is. Daarom kun je moeilijker klaarkomen. Klaarkomen is dus een samenspel van eerst parasympatische en dan orthosympatische stimulatie. Dat dit niet altijd goed samengaat bewijs jij TS.
I feel kinda Locrian today
pi_66115958
quote:
Op maandag 16 februari 2009 12:39 schreef IQM het volgende:

[..]

Ik kwam drie keer klaar bij het lezen van deze post.
Ik moest hardop lachen.
Op maandag 14 september 2009 10:46 schreef Buschetta het volgende:
Oplosing is simpel.
Koop een paar kuikentjes. Als je er meer als 3 kapot kan stampen voor een groepje kleuters dan ben je een bikkel.
  maandag 16 februari 2009 @ 12:50:05 #11
205272 Daury
Boot nodig ?
pi_66115967
quote:
Op maandag 16 februari 2009 12:38 schreef starla het volgende:

[..]

De ochtenderectie krijg je meestal onder invloed van parasympatische stimulatie. Het parasympatisch zenuwstelsel is -zoals je misschien wel weet- betrokken bij rest & digest, ofwel chill'n. Slapen is natuurlijk het toppunt van chill'n, vandaar vaak een erectie. Als je net wakker bent geworden is het parasympatische zenuwstelsel nog steeds de baas, terwijl het orthosympatisch zenuwstelsel dat voor de ejaculatie moet zorgen ook nog niet echt wakker is. Daarom kun je moeilijker klaarkomen. Klaarkomen is dus een samenspel van eerst parasympatische en dan orthosympatische stimulatie. Dat dit niet altijd goed samengaat bewijs jij TS.
Hoppa, met een s'ochtends laf opererende puddingbuks bevestig ik deze theorie dus. Heel erg bedankt voor je uitleg!
pi_66121203
quote:

[..]

zo, weten we dat ook weer
Never argue with an idiot, he will take you down to his level and beat you with experience
pi_66121642
quote:

[..]

netjes...

dus daarom duurt 's ochtends het klaarkomen langer, nouja vrouwen klagen daar niet over
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  maandag 16 februari 2009 @ 17:14:35 #14
244485 NobleBeast
Vooroordelen maken de man
pi_66125847
Kunnen vrouwen dit 's ochtends dan wel? Anders moet ik eens serieus met mijn vriendin gaan praten...
Wat weg is blijft een beetje...
pi_66127949
quote:

[..]

Blijft de vraag hoe je dan toch een 'natte droom' kunt krijgen??? Als tijdens je slaap het orthosympatisch zenuwstelsel ook slaapt....

en b) soms wordt ik gewoon wakker van geilheid...en is 2 keer aaien voldoende voor een natte ochtendbox...
pi_66128168
quote:
Op maandag 16 februari 2009 18:17 schreef Nikonnijntje het volgende:
Blijft de vraag hoe je dan toch een 'natte droom' kunt krijgen??? Als tijdens je slaap het orthosympatisch zenuwstelsel ook slaapt....
Tsja, omdat het een complex samenspel is, is dat niet makkelijk te zeggen. Kijk, als je ubergeil bent in een droom en je zit onderbewust met je genitalien tegen het bed aan te wrijven kun je natuurlijk wel klaarkomen. Het is alleen moeilijker om in een slaperige toestand klaar te komen, ik zei niet dat het onmogelijk was. Als je bijvoorbeeld een nachtmerrie hebt reageert je lichaam daar ook op met sympatische activiteit; bloeddruk stijgt, hartslag omhoog etc. Dit geldt dan ook voor een supergeile droom.
quote:
Op maandag 16 februari 2009 18:17 schreef Nikonnijntje het volgende:
en b) soms wordt ik gewoon wakker van geilheid...en is 2 keer aaien voldoende voor een natte ochtendbox...
Das fijn voor je.
I feel kinda Locrian today
pi_66214731
ach 's avonds opnieuw proberen.. 's ochtends niet gelukt schat dus nu ff opnieuw... goh wat vervelend
  donderdag 19 februari 2009 @ 12:24:04 #18
205272 Daury
Boot nodig ?
pi_66232485
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 21:54 schreef mistdeja1 het volgende:
ach 's avonds opnieuw proberen.. 's ochtends niet gelukt schat dus nu ff opnieuw... goh wat vervelend
Het heeft z'n voor en nadelen
  donderdag 19 februari 2009 @ 16:03:04 #19
233083 DeRuphelman
To the moon and beyond
pi_66241273
lukt mij altijd hoor
pi_66245171
tja duurt altijd wel langer ja... komt ook omdat mijn meisie er al aan gaat zitten als ik nog slaap en als ik net een minuutje mijn ogen open heb zit dat ding al in haar mond/kut.. maar ja mij hoor je nie klagen...

En soms komt zei dan gewoon klaar en is het voor mij verder ook wel oke....
pi_66271661
Ik vind het 's ochtends ook helemaal niet zo lekker als 's avond of 's middags
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_66272352
ik heb d'r nooit problemen mee. Je kan er mij voor wakker maken, echt.
pi_66332212
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 17:45 schreef Pollewoppie het volgende:
tja duurt altijd wel langer ja... komt ook omdat mijn meisie er al aan gaat zitten als ik nog slaap en als ik net een minuutje mijn ogen open heb zit dat ding al in haar mond/kut.. maar ja mij hoor je nie klagen...

En soms komt zei dan gewoon klaar en is het voor mij verder ook wel oke....

Lekker fris?!
pi_66332224
Goh wat vreemd al mijn vriendjes in het verleden kwamen al als ik er naar wees...dus?
Ook smorgens vroeg hoor...
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_66365110
hier is het smorgens ook geen probleem bij manlief....maar ik weet van een vriend dat hij het ook smorgens niet kan...dus het schijnt niet vreemd te zijn;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')