abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98409737
Ik werkte bij een meubelmakerij toen ik 14/15/16 was. Samen met 1 andere jongen, ze hadden mij aangenomen om hem te vervangen volgens mij, maar we mochten allebei blijven uiteindelijk. Maar het was echt het kutste werk ever, eigenlijk misschien ook wel wat te zwaar voor 14/15/16 jarigen. We moesten namelijk de hele werkplaats schoonmaken..

We werden echt behandeld als vuil door de oudere werknemers, op een gegeven moment kreeg die jongen waar ik mee werkte ruzie met een oudere werknemer, omdat de oudere werknemer gewoon allemaal shit op de grond gooide waar wij net hadden schoongemaakt..

Toen waren we het dus helemaal beu, omdat wij de schuld kregen, we hadden al het gevoel dat we ontslagen zouden worden. Dat gebeurde ook, de baas zei dat we al weken allerlei dingen niet meer deden, terwijl we dat wel gewoon gedaan hadden.

Wij werden op woensdag ontslagen en op de eerstvolgende zaterdag stonden er al 2 anderen, die hadden ze de baantjes al beloofd en daarom hadden ze ons ontslagen :r

Die baas had dat gewoon moeten zeggen in plaats van allerlei achterlijke redenen verzinnen.. Maar goed, ik ben er niet rouwig om dat ik daar weg ben
pi_98410433
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 06:34 schreef JumpingJacky het volgende:

[..]

Na ruim 2 jaar mag je die verhalen best wel hier posten, hoor ;)
Ik twijfel nog :P
Motto: Eens is ook dit voorbij...
Red een boom - eet een bever!
  maandag 20 juni 2011 @ 14:51:13 #103
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_98412382
- Ik werkte via een uitzendbureau bij een bananenverpakker ( :') ). Bananen die van de lopende band vielen moest ik oppakken en weer aan het begin van de band aanbieden. Heel de dag dus de tyfus gehold, doodmoe dus en mn poten lagen helemaal open door een bepaald goedje dat aan/in bananenschillen zit. Zegt die gast aan het einde dat ik het niet snel genoeg deed en niet meer terug hoefde te komen. Daar was ik ook niet rouwig om en ben bij de buurman aan de slag gegaan. Ook lopendebandwerk, maar wel een stuk rustiger en leuke collega's (kampioenschapjes schimmelsinaasappels gooien enzo...) :P

- Bij een bekende bouwmarkt: Collega zag dat er vijf dure diamantzagen geleverd waren en er maar twee op de bon stonden. Hij bood ze te koop aan aan andere medewerkers. Twee gingen er op in, de derde stapte naar het management. Drie personen werden op staande voet ontslagen.

- scheepsbouwbedrijf: Nieuwe constructeur aangenomen, manager enthousiast over zijn achtergrond en ervaring. Dat duurde niet lang, want die gast was elke ochtend nog dronken van de avond ervoor, voerde geen barst uit en stuurde 200 privemailtjes in 1 week. Die maakte zijn proeftijd dus niet af.

- zelfde bedrijf: nieuwe tekenaar, type skater, werkte twee weken best aardig, maar begon daarna met het tekenen van een 3D-kasteel met alles erop en eraan (paarden, kantelen, vlaggen etc). Daar besteedde hij iets teveel tijd aan (lees: 7 uur per dag), dus mocht hij elders een creatiever beroep gaan zoeken. Damn, die gast is nog jaren over de tong gegaan, wat een figuur....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')