Die standaard muis kan je verkopen voor ¤35 zonder al te veel moeite, daar kan je een logitech van kopen en geld over houden. Overigens zegt jouw mening over een muis natuurlijk niks want ik ken genoeg mensen die deze muis prima vinden.quote:Op maandag 16 februari 2009 15:09 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
[..]
Die muis die ik bij een PC meteen erbij koop, die bedoelen jullie? Waar ik bij de iMac dus extra voor moet betalen, immers, die brakke muis zit er standaard al bij? Dat ik dan zeg maar 1 muis heb, voor de prijs van 2? Die bedoelen jullie?
Ja ook dat nogquote:Op maandag 16 februari 2009 15:10 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
dan heb je dat stukje over portable gemist denk ik
Doe anders ff moeilijk over een muis van 2 tientjes. Alsof je er niet 30 ongebruikt in een doos hebt liggenquote:Op maandag 16 februari 2009 15:09 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
[..]
Die muis die ik bij een PC meteen erbij koop, die bedoelen jullie? Waar ik bij de iMac dus extra voor moet betalen, immers, die brakke muis zit er standaard al bij? Dat ik dan zeg maar 1 muis heb, voor de prijs van 2? Die bedoelen jullie?
Zijn we klaar met elkaar afzeiken?quote:Op maandag 16 februari 2009 15:11 schreef n8n het volgende:
[..]
Die standaard muis kan je verkopen voor ¤35 zonder al te veel moeite, daar kan je een logitech van kopen en geld over houden. Overigens zegt jouw mening over een muis natuurlijk niks want ik ken genoeg mensen die deze muis prima vinden.
Maar waarom ben jij van mening dat met windows:quote:Op maandag 16 februari 2009 15:07 schreef Appelmoesjeee het volgende:
Oke ik heb nu even wat nieuwe infomatie binnengekregen en mijn conclusie vraag:)
Ik ben op zoek naar een computer die er ten eerste niet 10 seconden over doet om office word te openen, die spellen kan draaien zoals warrock en battlefield zonder eindeloze hapering.. Die er niet 5 minuten over doet om opte starten.. Die niet crasht wanneer je 10 internet pagina's hebt openstaan en het liefst moet hij ook nog een beetje porteble zijn.. Mijn budget maximaal 1000 euro, ik denk dat ik voor windows ga want osx is toch een beetje overbodig voor mijn gebruik..
Er staat nergens dat het om een notebook gaat, als ik een relatief portable pc moet bedenken kom ik alleen maar op de iMac uit.quote:Op maandag 16 februari 2009 15:10 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
dan heb je dat stukje over portable gemist denk ik
Begrijpend lezen, spellen zoals... Battlefield 2 draait perfect zoals eerder te zien.quote:Op maandag 16 februari 2009 15:11 schreef Appelmoesjeee het volgende:
[..]
Battlefield en warrock op een standaard iMac
Ik werk met Windows en Mac. Ik heb zelf een iMac en een iBook, er staan hier 2 Mac-pro's achter me en ik beheer de Xserve.....quote:Op maandag 16 februari 2009 15:11 schreef Svyatagor het volgende:
Het enige valide argument is dat de Mac-gebruikers doorgaans ook veel Windowservaring hebben en dus met recht kunnen spreken over de voor- en nadelen van beide systemen. Windows-jongens hebben vaak helemaal geen ervaring met het werken met OSX en lopen gewoon te bashen op duur, hype, fanboys yadayada.
TS: koop voor die 1000 euro gewoon een mac, ik weet zeker dat je daar veel meer plezier van hebt. Al is het alleen maar om een beetje te kloten met iMovie en iWeb (stabiele, fijne programma's die je er GRATIS bij krijgt. Geen trials enzo). Oja, er zitten dan tenminste ook geen stickers op je computer.
Hey, news flash, je hoeft geen Mac te nemen he. Keus te over, ga lekker voor HP ofzo of stel zelf wat samen. Tis jouw feestje.quote:Op maandag 16 februari 2009 15:11 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ook lekker Apple-gebruiker typisch weer: alles oplossen door extra geld uit te geven:Bevalt OSX niet? Koop je gewoon XP erbij. Bevalt standaardmuis die je door de strot wordt geduwd niet? Koop er een PC-muis bij. Bevalt de videokaart van je Mac niet? Upgrade 'm naar een nieuwe.
Oh wacht, dat laatste kan helemaal niet, je kunt ten hoogste "upgraden" naar een kaart van 2 generaties terug voor de prijs van de allernieuwste kaart voor een PC.
Link? Wel frappante headline, vooral als je dit bericht leest: Apple boekt recordomzet in economisch moeilijke tijdenquote:Op maandag 16 februari 2009 13:08 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dit ook:
PC Spending: Consumer Spending Slowdown Catches Apple.
Ik heb toch geen geld voor dat parallelsgedoe ik heb er geen verstand van! Ik wil iets simpels en soepelsquote:Op maandag 16 februari 2009 15:14 schreef n8n het volgende:
[..]
Er staat nergens dat het om een notebook gaat, als ik een relatief portable pc moet bedenken kom ik alleen maar op de iMac uit.
[..]
Begrijpend lezen, spellen zoals... Battlefield 2 draait perfect zoals eerder te zien.
Oh?quote:Op maandag 16 februari 2009 15:11 schreef Swetsenegger het volgende:
Er zit helemaal geen muis standaard bij een mac.
dat is een Imacquote:Op maandag 16 februari 2009 15:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Oh?
[ afbeelding ]
Die krijg je er niet standaard bij?
Mjah, als je puur en alleen XP wil moet je geen mac kopen. Wil je wel een Mac en af en toe een xp applicatie dan zal je xp erbij moeten hebben he. Ik zie niet in waarom dat een typische mac oplossing zou zijn. Als iemand zegt dat je 1 specifieke app niet kan draaien onder oSX dan klopt dat. Er is echter een oplossing.quote:Op maandag 16 februari 2009 15:11 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ook lekker Apple-gebruiker typisch weer: alles oplossen door extra geld uit te geven:Bevalt OSX niet? Koop je gewoon XP erbij. Bevalt standaardmuis die je door de strot wordt geduwd niet? Koop er een PC-muis bij. Bevalt de videokaart van je Mac niet? Upgrade 'm naar een nieuwe.
Oh wacht, dat laatste kan helemaal niet, je kunt ten hoogste "upgraden" naar een kaart van 2 generaties terug voor de prijs van de allernieuwste kaart voor een PC.
Mijn eerlijke tip dan, na ervaring met zowel mac en windows:quote:Op maandag 16 februari 2009 15:16 schreef Appelmoesjeee het volgende:
[..]
Ik heb toch geen geld voor dat parallelsgedoe ik heb er geen verstand van! Ik wil iets simpels en soepels
loop dan ook niet mensen ongenuanceerd voor fanboys uit maken als je zelf een heel arsenaal aan macs thuis heb staanquote:Op maandag 16 februari 2009 15:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik werk met Windows en Mac. Ik heb zelf een iMac en een iBook, er staan hier 2 Mac-pro's achter me en ik beheer de Xserve.....
Ik kan alleen gewoon niet tegen dat blinde fanatisme. OSX is niet de oplossing voor iedereen, was het alleen maar omdat het handige neefje niet even kan komen helpen of je niet ff de software van debuurman kan gebruiken. Ook is support in de winkel vaak erg karig als je iets wil kopen...
OSX is echt prachtig hoor, maar in heel veel gevallen vaak lastiger voor de ontwetende gebruiker dan Windows, gewoon omdat windows de standaard is.
Nee ze leveren geen muis bij je iMacquote:Op maandag 16 februari 2009 15:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Oh?
[ afbeelding ]
Bij een imac wel, bij een macmini niet. Of bij een macbook. Bij een dell systeem krijg je ook een standaard muisje.quote:Op maandag 16 februari 2009 15:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Oh?
[ afbeelding ]
Euh, zo zijn computers voor thuis begonnen qua design. In de jaren '70 en '80 hadden alle home computers een geïntegreerd toetsenbord, mede omdat er geen standaarden waren voor connectors enzo.quote:Op maandag 16 februari 2009 15:17 schreef Dawnbreaker het volgende:
[ afbeelding ]
atari had in 1990 al een computer IN het toetsenbord
Want? Als je een kleinere groep ondervraagt wordt de score hoger ofzo? Dat is geen logica man. Deze mag je uitleggen.quote:Op maandag 16 februari 2009 13:10 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
Heel onderzoek kan de prullebak in:
"Smith said that more than four-in-five Apple buyers (81 percent) said they were Very Satisfied with Leopard, which is "an exceptionally high rating" for a new operating system. This compares to 53 percent and 51 percent for Windows XP, and just 27 percent and 15 percent, respectively, for the Microsoft Vista systems."
Dus ze hebben onderzoek gedaan naar mensen die een Mac gekocht hadden, en mensen die een PC gekocht hadden. Aangezien mensen die een Mac kopen een veel kleine groep is dan die een PC kopen, kun je dit al niet meer vergelijken.
Precies, en dat is nou precies mijn punt. Want waarom zouden Mac-users "verliefd" zijn op een Mac en waarom zullen PC gebruikers veel vaker bashen op Windows? Dat komt echt niet uit de lucht vallen hoor.quote:Daarnaast zijn de meeste pro-mac user verliefd op een Mac, en zullen de Mac dus altijd de hemel in prijzen. PC gebruikers daarintegen zullen veel vaker bashen op Windows
geen idee, maar ik zie mensen echt gewoon soms keihard liegen over Apple.... dat soort mensen vind ik eng.quote:Op maandag 16 februari 2009 15:21 schreef dottinator het volgende:
[..]
Want? Als je een kleinere groep ondervraagt wordt de score hoger ofzo? Dat is geen logica man. Deze mag je uitleggen.
[..]
Precies, en dat is nou precies mijn punt. Want waarom zouden Mac-users "verliefd" zijn op een Mac en waarom zullen PC gebruikers veel vaker bashen op Windows? Dat komt echt niet uit de lucht vallen hoor.
precies, waar mac meer een doelgroep van liefhebbers heeft, heeft windows een veel grotere doelgroep, waar een hele hoop mensen niet veel verstand ervan heeft, deze mensen zullen dan snel roepen dat iets bagger is. De Mac-elite vinden zichzelf vaak verheven en willen hun "mac" beschermen.quote:Op maandag 16 februari 2009 15:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
geen idee, maar ik zie mensen echt gewoon soms keihard liegen over Apple.... dat soort mensen vind ik eng.
Ja, ik moet ook altijd wel een beetje gniffelen wanneer posts over problemen in het Apple SC worden genegeerd, maar men wel uitgebreid in gaat op de features van de nieuwe iLife of geruchten over een nieuwe iPhonequote:Op maandag 16 februari 2009 15:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
geen idee, maar ik zie mensen echt gewoon soms keihard liegen over Apple.... dat soort mensen vind ik eng.
Ik kan er gewoon niet zo goed tegen als mensen Apples als de Endlösung voor alle PC leed in de wereld presenteren. Die net doen alsof Apples nooit problemen hebben, zaligmakend zijn. Alsof iedereen die het waagt een ander besturingssysteem te kiezen een stumper is die bekeert moet worden. Terwijl die persoon misschien allang heeft geconcludeerd dat een Apple hem of haar niet kan bieden wat een Windows PC wel kan.quote:Op maandag 16 februari 2009 15:19 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik vind je eerlijk gezegd nogal opgewonden reageren
Ja, want iedereen gebruikt een Mac en niemand gebruikt Windows.quote:Op maandag 16 februari 2009 14:25 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
En omdat je een meeloper bent.
Zulke mensen heb je over elk product, zeker als het een product is waar maatschappelijke acceptatie blijkbaar gevoelig ligt ofzoquote:Op maandag 16 februari 2009 15:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat een nonsensquote:Op maandag 16 februari 2009 15:24 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
precies, waar mac meer een doelgroep van liefhebbers heeft, heeft windows een veel grotere doelgroep, waar een hele hoop mensen niet veel verstand ervan heeft, deze mensen zullen dan snel roepen dat iets bagger is. De Mac-elite vinden zichzelf vaak verheven en willen hun "mac" beschermen.
Jehova's zijn ook crap natuurlijk. Maar toch ben ik blij dat ik geen Windows hoef te gebruikenquote:Op maandag 16 februari 2009 15:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik kan er gewoon niet zo goed tegen als mensen Apples als de Endlösung voor alle PC leed in de wereld presenteren. Die net doen alsof Apples nooit problemen hebben, zaligmakend zijn. Alsof iedereen die het waagt een ander besturingssysteem te kiezen een stumper is die bekeert moet worden. Terwijl die persoon misschien allang heeft geconcludeerd dat een Apple hem of haar niet kan bieden wat een Windows PC wel kan.
Tja, en er is werkelijk geen 1 mac gebruiker die dat in dit topic gedaan heeft. Dus wellicht ligt het meer aan jouw interpretatie. En ik blijf bij mijn standpunt dat een mac voor een grote groep thuisgebruikers een verademing zou zijn.quote:Op maandag 16 februari 2009 15:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik kan er gewoon niet zo goed tegen als mensen Apples als de Endlösung voor alle PC leed in de wereld presenteren. Die net doen alsof Apples nooit problemen hebben, zaligmakend zijn. Alsof iedereen die het waagt een ander besturingssysteem te kiezen een stumper is die bekeert moet worden. Terwijl die persoon misschien allang heeft geconcludeerd dat een Apple hem of haar niet kan bieden wat een Windows PC wel kan.
Om met Southpark te spreken: Good for you!quote:Op maandag 16 februari 2009 15:27 schreef Tijn het volgende:
Jehova's zijn ook crap natuurlijk. Maar toch ben ik blij dat ik geen Windows hoef te gebruiken
Je vergeet alleen dat een groot gedeelte van de mac users ook gewoon ervaring heeft met windows (en windows users nauwelijks ervaringen met een mac) en waarom zouden die hun mac dan willen beschermen als ze gewoon de twee met elkaar vergelijken?quote:Op maandag 16 februari 2009 15:24 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
precies, waar mac meer een doelgroep van liefhebbers heeft, heeft windows een veel grotere doelgroep, waar een hele hoop mensen niet veel verstand ervan heeft, deze mensen zullen dan snel roepen dat iets bagger is. De Mac-elite vinden zichzelf vaak verheven en willen hun "mac" beschermen.
die grote groep zou nog niet eens weten hoe ze een mac aan moeten zettenquote:Op maandag 16 februari 2009 15:28 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Tja, en er is werkelijk geen 1 mac gebruiker die dat in dit topic gedaan heeft. Dus wellicht ligt het meer aan jouw interpretatie. En ik blijf bij mijn standpunt dat een mac voor een grote groep thuisgebruikers een verademing zou zijn.
Agreed; fanboyisme = kut met peren.quote:Op maandag 16 februari 2009 15:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik werk met Windows en Mac. Ik heb zelf een iMac en een iBook, er staan hier 2 Mac-pro's achter me en ik beheer de Xserve.....
Ik kan alleen gewoon niet tegen dat blinde fanatisme. OSX is niet de oplossing voor iedereen, was het alleen maar omdat het handige neefje niet even kan komen helpen of je niet ff de software van debuurman kan gebruiken. Ook is support in de winkel vaak erg karig als je iets wil kopen...
OSX is echt prachtig hoor, maar in heel veel gevallen vaak lastiger voor de ontwetende gebruiker dan Windows, gewoon omdat windows de standaard is.
Ja, want een aan uit knop is voor iedereen een grote verrassing.quote:Op maandag 16 februari 2009 15:29 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
die grote groep zou nog niet eens weten hoe ze een mac aan moeten zetten
Niet hier van toepassingquote:Op maandag 16 februari 2009 15:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik kan er gewoon niet zo goed tegen als mensen Apples als de Endlösung voor alle PC leed in de wereld presenteren.
Niet hier van toepassingquote:Die net doen alsof Apples nooit problemen hebben, zaligmakend zijn.
Niet hier van toepassingquote:Alsof iedereen die het waagt een ander besturingssysteem te kiezen een stumper is die bekeert moet worden.
Wederom niet hier van toepassingquote:Terwijl die persoon misschien allang heeft geconcludeerd dat een Apple hem of haar niet kan bieden wat een Windows PC wel kan.
Mijn ervaring is (als ik bv naar m'n ouders kijk) dat hoe minder iemand van Windows begrijpt, hoe makkelijker de overgang naar een ander systeem zoals Mac OS X verloopt.quote:Op maandag 16 februari 2009 15:29 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
die grote groep zou nog niet eens weten hoe ze een mac aan moeten zetten
ja en jij weet nog steeds niet wat je moet kopen, lach je maar rotquote:Op maandag 16 februari 2009 15:32 schreef Appelmoesjeee het volgende:
Ik lach me dood hierIedereen probeert elkaar hier een beetje af te zeiken whuaha
Jawel, het aanraden om een Mac te dubbelbooten/VMwaren met XP zodat ik bijvoorbeeld Autocad kan draaien vind ik al een voorbeeld daarvan. Voor veel minder geld kan ik met een XP laptop precies hetzelfdequote:Op maandag 16 februari 2009 15:28 schreef Swetsenegger het volgende:
Tja, en er is werkelijk geen 1 mac gebruiker die dat in dit topic gedaan heeft. Dus wellicht ligt het meer aan jouw interpretatie. En ik blijf bij mijn standpunt dat een mac voor een grote groep thuisgebruikers een verademing zou zijn.
Ja, ik heb dit dus meegemaakt op mijn werk waar ze dus de aan / uit knop niet konden vinden (op de achterkant)quote:Op maandag 16 februari 2009 15:30 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja, want een aan uit knop is voor iedereen een grote verrassing.
Weer zo'n voorbeeldje:)quote:Op maandag 16 februari 2009 15:33 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
ja en jij weet nog steeds niet wat je moet kopen, lach je maar rot
Hou je bek joh, noob.quote:Op maandag 16 februari 2009 15:32 schreef Appelmoesjeee het volgende:
Ik lach me dood hierIedereen probeert elkaar hier een beetje af te zeiken whuaha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |