Of je moet geld zet hebbenquote:Op maandag 16 februari 2009 11:54 schreef Yuin het volgende:
Als je daar een mac voor aanschaft ben je niet goed wijs
ik stond een paar maanden geleden voor precies hetzelfde dillemma als jou : mac of pcquote:Op maandag 16 februari 2009 11:50 schreef Appelmoesjeee het volgende:
Heleu ik ga een nieuwe computer kopen alleen ik twijfel tussen een mac of een pc..
Ik heb nu een windows vista draaien op een toshiba p106..
Wat ik op mijn computer doe
- Internetten (hyves/fok!/mail enzo)
- Limewire (muziek en films downloaden)
- Itunes (Om muziek op myn iPod Touch te zetten)
- Office (Dit heb ik veel nodig om te werken en ik ontvang veel .doc dus kan niet naar iwork overstappen)
- Af en toe beetje gamen zoals warrock, battlefield 2.. (meer kan mijn pc niet aan)
Nja dat was het wel, kunnen de bovenste dingen ook op een mac en welke mac raden jullie dan aan?
Bedankt
En waar wordt je gek van dan?quote:Op maandag 16 februari 2009 11:59 schreef Appelmoesjeee het volgende:
Maar ik word geak van windows, al die onnodige shit! Mijn budget zo'n 1000 euro
Bullshit ik game ook op mijn MacBook Pro. Maar voor 1000,- heb je geen mac...quote:Op maandag 16 februari 2009 12:00 schreef Intocable het volgende:
Mac is er niet voor gemaakt om op te gamen.
Premiere, Photoshop, QuarkXpress gaan ook perfect op een pc.quote:Op maandag 16 februari 2009 12:03 schreef Dawnbreaker het volgende:
Ik merk toch heel vaak bij veel mensen dat het "hip" is om een Apple te hebben, dan ben je de shit, lol. De meeste mensen staan er dan ook niet bij stil dat de gemiddelde gebruiker beter af is met een PC.
Ik zou zeggen, pak je een Mac als je programma's zoals Premiere, Photoshop, QuarkXpress wilt runnen, die werken heerlijk op die iMac met dat prachtige scherm + kleuren.
Wil je gamen, internetten of office'en, gebruik dan een PC (alhoewel internet/office ook op mac gaat, maar daarvoor is een Mac te duur imo en overbodig)
Dat klopt, alleen QuarkXpress niet, of in ieder geval gebruikt ieder beschaafd mens InDesign op de PC.quote:Op maandag 16 februari 2009 12:04 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Premiere, Photoshop, QuarkXpress gaan ook perfect op een pc.
Maar je hebt gamen en gamen.quote:Op maandag 16 februari 2009 12:04 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Bullshit ik game ook op mijn MacBook Pro. Maar voor 1000,- heb je geen mac...
Er bestaan wel spellen, maar niet zo veel als op Windows.quote:Op maandag 16 februari 2009 12:02 schreef Appelmoesjeee het volgende:
Ik vind 2de hands prima en het gamen is niet noodzakelijk heur!
Maar er bestaan toch spellen speciaal voor de mac? En een mac mini kost maar 500 euro
Dat ligt dan meer aan jou dan aan Windows.quote:Op maandag 16 februari 2009 12:09 schreef Appelmoesjeee het volgende:
Maar ik vind windows niet bepaald gebruiksvriendelijk.. En wat vinden jullie daarvan bij mac?
Ligt aan persoonlijke smaak & jouw hoofd doeleind.quote:Op maandag 16 februari 2009 12:09 schreef Appelmoesjeee het volgende:
Maar ik vind windows niet bepaald gebruiksvriendelijk.. En wat vinden jullie daarvan bij mac?
Mac is in mijn optiek vele malen gebruiksvriendelijker dan Windows, en ik denk dat elke Mac user dat wel kan beamen.quote:Op maandag 16 februari 2009 12:09 schreef Appelmoesjeee het volgende:
quote:Op maandag 16 februari 2009 12:16 schreef dottinator het volgende:
[..]
Mac is in mijn optiek vele malen gebruiksvriendelijker dan Windows, en ik denk dat elke Mac user dat wel kan beamen.
Kom op zeg, Windows XP/Vista en Apple OSX zijn nagenoeg hetzelfde in gebruik. Ik werk met ze allebei en als je met allebei ervaring hebt opgedaan merk je dat de verschillen en mogelijkheden minimaal zijnquote:Op maandag 16 februari 2009 12:09 schreef Appelmoesjeee het volgende:
en ik denk dat elke Windows gebruiker kan be-amen dat Windows gebruiksvriendelijker is.quote:Op maandag 16 februari 2009 12:16 schreef dottinator het volgende:
[..]
Mac is in mijn optiek vele malen gebruiksvriendelijker dan Windows, en ik denk dat elke Mac user dat wel kan beamen.
Maar koop je een Mac om op te gamen ??quote:Op maandag 16 februari 2009 12:18 schreef boskameel het volgende:. Het enige voordeel van Windows vind ik dat je er beter op kunt gamen. Verder niet.
Natuurlijk niet. Dat zeg ik ook niet.quote:Op maandag 16 februari 2009 12:18 schreef Intocable het volgende:
[..]
Maar koop je een Mac om op te gamen ??
Ja elke MAC user wel jaquote:Op maandag 16 februari 2009 12:16 schreef dottinator het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 februari 2009 12:21 schreef boskameel het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Dat zeg ik ook niet.
ga je m'n vraag nog beantwoorden of ben je gewoon de meute aan het naouwehoeren over Windows??quote:Op maandag 16 februari 2009 12:23 schreef Appelmoesjeee het volgende:
Ik weet dat dit een eeuwen lange discussie is.. Ik ga maar eens alles uitlpuizen en er een overzicht over schrijven over de voor en nadelen! Ik heb toch vakantie
Er is niets mis met de discussie. Maar zo'n beetje alles wat jij wil kan prima met een Mac hoor, alleen kan het ook op een PC.quote:Op maandag 16 februari 2009 12:23 schreef Appelmoesjeee het volgende:
Ik weet dat dit een eeuwen lange discussie is.. Ik ga maar eens alles uitlpuizen en er een overzicht over schrijven over de voor en nadelen! Ik heb toch vakantie
Ik gebruik windows vista, zwaar kut en langzaam (net als wat jij ff moet gaan doen, rustig!)!quote:Op maandag 16 februari 2009 12:24 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
ga je m'n vraag nog beantwoorden of ben je gewoon de meute aan het naouwehoeren over Windows??
Goed beargumenteerd.quote:Op maandag 16 februari 2009 12:25 schreef Appelmoesjeee het volgende:
[..]
Rustig man.. Ik gebruik windows vista, zwaar kut en langzaam!
quote:Op maandag 16 februari 2009 12:25 schreef Appelmoesjeee het volgende:
[..]
Ik gebruik windows vista, zwaar kut en langzaam (net als wat jij ff moet gaan doen, rustig!)!
Vista is dan ook niet gemaakt voor oude krotten van PC's, denk jij dat OSX 10.5 lekker draait op een MAC van 5 jaar terug met 512MB.quote:Af en toe beetje gamen zoals warrock, battlefield 2.. (meer kan mijn pc niet aan)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |