Hm, ok... Dan kun je dus eigenlijk alle kanten op?quote:
Dat denk (hoop) ik ook. Helemaal straks met racefietsen.. ben een fietser, geen loper. Fiets hard, veel en lang. Wordt alleen even wennen, van de Nederlandse vlakke polder naar het Duitse Rijnlandschap (heuvelachtig!) van waar ik nu woon (Koblenz):quote:Op maandag 16 februari 2009 13:47 schreef Mini_rulez het volgende:
Oksel: wat goed zeg! Je pakt het in elk geval fanatiek aan.
Dat je niet afvalt zal inderdaad wel komen doordat je spieren kweekt, die zijn zwaarder dan vet. En hoe meer spier, hoe meer energie je verbrandt, ook als je niet aan het sporten bent. Dat afvallen komt vast nog wel.
Tot zover was ik ook gekomenquote:Op maandag 16 februari 2009 13:45 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Hm, ok... Dan kun je dus eigenlijk alle kanten op?
Ik zou in jouw geval misschien een leuke opleiding/cursus zoeken die je thuis kunt doen, om een nieuwe richting in te slaan. Als je toch even thuis kunt blijven met WW... Maar goed, wat voor mij werkt hoeft voor jou niet te werken.
Wat een mooi gebied! Woon jij daar?quote:Op maandag 16 februari 2009 13:50 schreef Oksel het volgende:
[..]
Dat denk (hoop) ik ook. Helemaal straks met racefietsen.. ben een fietser, geen loper. Fiets hard, veel en lang. Wordt alleen even wennen, van de Nederlandse vlakke polder naar het Duitse Rijnlandschap (heuvelachtig!) van waar ik nu woon (Koblenz):
(Zo "dik" ben ik nu:)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
HEUVELSSSSS!!! Wordt bikkelen..![]()
![]()
Oh ok... ik ben weer spuit 11 dus, sorry.quote:
Jep, woon in Koblenz, vlakbij de Deutsche Eck, daar komen de Rijn en de Moezel samen!quote:Op maandag 16 februari 2009 13:55 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Wat een mooi gebied! Woon jij daar?
Ik vind je trouwens niet dik op die foto! Het is niet heel goed te zien, maar ok.
Mooie omgeving!quote:Op maandag 16 februari 2009 13:59 schreef Oksel het volgende:
[..]
Jep, woon in Koblenz, vlakbij de Deutsche Eck, daar komen de Rijn en de Moezel samen!
Dat is dit punt:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daar woon ik dus vlak achter, in het oude centrum!Leuk om hard te lopen langs de Rijn.. prachtig.
Daar is op de foto weinig van te zien... spieren wegen ook veel.quote:Op maandag 16 februari 2009 14:00 schreef Oksel het volgende:
Nee, ben ook niet dik, maar daar weeg ik al wel 90kg..En dat is teveel, dan heb ik een buikje en vet op mijn rug..
Bwhehe. Dat is niet eens een slecht idee. Kun je niet dé weblog beginnen ofzo, Kim? Dat je een soort Perez Hilton wordt?quote:Op maandag 16 februari 2009 13:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
Kim: schrijf een boek over je ervaringen als ICT-erAls ik af en toe ook hoor wat mijn vriend te horen krijgt
"M'n printer doet het niet, kom snel!"
*gaat heen*
"... De stekker zit er niet in".
![]()
Stom van hem dat hij erheen gaatquote:Op maandag 16 februari 2009 13:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
Kim: schrijf een boek over je ervaringen als ICT-erAls ik af en toe ook hoor wat mijn vriend te horen krijgt
"M'n printer doet het niet, kom snel!"
*gaat heen*
"... De stekker zit er niet in".
![]()
En goed bezig, Oksel! En wat een mooie omgeving
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |