abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66125543
quote:
Op maandag 16 februari 2009 17:04 schreef macca728 het volgende:

[..]

\

Omdat je gwoon niet kan lezen

ik heb het over station Lombardijen en dat is geen metrostation maar een treinstation
Ah, ging het specifiek over treinstations, ik dacht dat we het over stations in het algemeen hadden

Maar goed, 1 trein station dat nog niet te selecteren valt bij het berekenen van de routes, 10tallen andere metrostations en andere opstapplaatsen wel. Dus om nou te gaan zeggen dat die hele site niet werkt is wel weer typerend voor jouw negativisme.
pi_66125593
quote:
Op maandag 16 februari 2009 17:07 schreef macca728 het volgende:

[..]

reizen worden geniddeld WEL DUURDER , zeker voor de NS reiziger.
Poortjes werken niet perfect, er vallen er regelmatig uit en de software weigert regelmatig of zorft ervoor dat er verkeerde bedragen worden afgeschreven.

Tarieven zijn helemaal niet vooraf bekend, slechts in beperkte mate via internet te achterhalen.

Wat lul je nou over de strippenkaart, bij elke halte kan je kijken hoeveel zones je kwijt bent. Dus hoeveel geld

Dat jij dat niet kunt
Als jij naar een nieuwe stad gaat, hoe weet jij dan vooraf hoeveel zones je moet gebruiken als je met de bus gaat?
pi_66125623
quote:
Op maandag 16 februari 2009 12:40 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Wedden dat het binnen 3 dagen weer volgebaggerd is door de macca vs snowgoon fight.
jja omdat Snowgoon moeite heeft met lezen
Ik reis tenminste elke dag met de OV chipkaart, hij niet
pi_66125649
quote:
Op maandag 16 februari 2009 17:08 schreef snowgoon het volgende:

[..]

Als jij naar een nieuwe stad gaat, hoe weet jij dan vooraf hoeveel zones je moet gebruiken als je met de bus gaat?
OP DE BUSHALTE KIJKEN WAAR EEN ZONEKAART HANGT
pi_66125733
quote:
Op maandag 16 februari 2009 17:08 schreef snowgoon het volgende:

[..]

Ah, ging het specifiek over treinstations, ik dacht dat we het over stations in het algemeen hadden

Maar goed, 1 trein station dat nog niet te selecteren valt bij het berekenen van de routes, 10tallen andere metrostations en andere opstapplaatsen wel. Dus om nou te gaan zeggen dat die hele site niet werkt is wel weer typerend voor jouw negativisme.
wel een treinstation waar veel bussen en trams voorbij komen.

Bovendien is al aangetoond dat de berekende prijzen niet goed waren, volgens JOU

vb Eendrachtsplein - ZUidplein
pi_66125794
quote:
Op maandag 16 februari 2009 17:10 schreef macca728 het volgende:

[..]

OP DE BUSHALTE KIJKEN
Aha. Dus om vooraf te weten hoe duur het is om met de bus in Groningen te reizen, moet je eerst naar Groningen gaan, daar bij de bushalte kijken naar de zonekaart en dan kun je weer terug en je reis gaan plannen.

Dan is het nu met de OV chipkaart toch wel wat minder moeite
pi_66125854
quote:
Op maandag 16 februari 2009 09:40 schreef snowgoon het volgende:

[..]

Omdat dat nog meer werk is om voor elkaar te krijgen en alleen maar verwarrend is.

Nu krijg je toch ook niet alle informatie van omliggende vervoersbedrijven op het station te zien. Waarom moet dat dan straks wel?
Dat zijn echt van die kansloze eisen, doen alsof het bij de strippenkaart wel gebeurde en bij de OV chipkaart totaal anders is.
Nu kun je met een strippenkaart overal in en uit stappen en je weet ook wat een reis kost.
Verder weet je nu ook hoeveel strippen er op je kaart staan
Audaces fortuna juvat
pi_66125871
quote:
Op maandag 16 februari 2009 17:13 schreef snowgoon het volgende:

[..]

Aha. Dus om vooraf te weten hoe duur het is om met de bus in Groningen te reizen, moet je eerst naar Groningen gaan, daar bij de bushalte kijken naar de zonekaart en dan kun je weer terug en je reis gaan plannen.

Ja hoor, vooraf als ik de bus instap
Ja is een stuk makkelijker, Ridderkerk-Beurs, hoeveel met de chipkaart Snowgo
pi_66125883
quote:
Op maandag 16 februari 2009 17:12 schreef macca728 het volgende:

[..]

wel een treinstation waar veel bussen en trams voorbij komen.

Bovendien is al aangetoond dat de berekende prijzen niet goed waren, volgens JOU

vb Eendrachtsplein - ZUidplein
Moeten we dat nu ook weer voor de 897129387132987 keer gaan behandelen?
pi_66125919
quote:
Op maandag 16 februari 2009 09:42 schreef snowgoon het volgende:

[..]

Bij de strippenkaart weet je vooraf ook niet hoeveel je moet betalen.
Bij de OV chipkaart kun je vooraf uitzoeken hoeveel je moet betalen.
Volgens mij kun je gewoon zien hoeveel zones je moet reizen.
Audaces fortuna juvat
pi_66125928
quote:
Op maandag 16 februari 2009 09:58 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Ik gok dat Rotterdam in totaal >250 incheckpunten heeft. Misschien zelfs richting de duizend. Denk aan alle trams en bussen, de eramsuslijn, aantal trein-lijnen, randstadrail, ...
ja discussie ging over treinstation Lombardijen die bij de tarieven volledig ontbreekt.
pi_66125956
quote:
Op maandag 16 februari 2009 17:16 schreef Colnago het volgende:

[..]

Volgens mij kun je gewoon zien hoeveel zones je moet reizen.
Inderdaad. Maar ook daar moet je moeite voor doen om dat te weten.
Sommige mensen hier denken dat dat algemeen bekend is hoeveel zones je moet betalen in alle Nederlandse plaatsen.
pi_66125988
quote:
Op maandag 16 februari 2009 17:15 schreef snowgoon het volgende:

[..]

Moeten we dat nu ook weer voor de 897129387132987 keer gaan behandelen?
JIj zegt het toch voor 100ste keer dat de tarieven makkelijk op te zoeken zijn.

Dat is dus niet zo, waarom geef je dat niet gewoon toe
pi_66126012
quote:
Op maandag 16 februari 2009 17:15 schreef macca728 het volgende:

[..]

Ja hoor, vooraf als ik de bus instap
Ja is een stuk makkelijker, Ridderkerk-Beurs, hoeveel met de chipkaart Snowgo
Dus als jij naar Groningen wilt en je wilt vooraf weten hoeveel de bus daar kost, ga jij speciaal op en neer naar Groningen om daar een bushalte met die informatie te vinden.
pi_66126026
quote:
Op maandag 16 februari 2009 17:16 schreef snowgoon het volgende:

[..]

Sommige mensen hier denken dat dat algemeen bekend is hoeveel zones je moet betalen in alle Nederlandse plaatsen.
De discussie is dat het nu helemaal niet bekend is !!!

En via internet kan je dat opzoeken, dat kan ook nu voor de strippenkaart
pi_66126042
quote:
Op maandag 16 februari 2009 17:17 schreef macca728 het volgende:

[..]

JIj zegt het toch voor 100ste keer dat de tarieven makkelijk op te zoeken zijn.

Dat is dus niet zo, waarom geef je dat niet gewoon toe
Ik zeg nog steeds dat het wel makkelijk is. Op een paar uitzonderingen na blijkbaar. Daarvoor kun je ook met de RET bellen als je dat perse wilt weten.
pi_66126075
quote:
Op maandag 16 februari 2009 17:18 schreef macca728 het volgende:

[..]

De discussie is dat het nu helemaal niet bekend is !!!

En via internet kan je dat opzoeken, dat kan ook nu voor de strippenkaart
Er is niets bekend
Wat een kneus ben jij toch ook...
pi_66126106
En nu ga ik een avondje weg Macca.
Dus niet denken dat jij gelijk hebt omdat ik niet binnen 10 minuten reageer
pi_66126117
quote:
Op maandag 16 februari 2009 17:18 schreef snowgoon het volgende:

[..]

Dus als jij naar Groningen wilt en je wilt vooraf weten hoeveel de bus daar kost, ga jij speciaal op en neer naar Groningen om daar een bushalte met die informatie te vinden.
ne als ik naar Groningen wil, dan ga ik naar Groningen en stap ik gewoon in waar de buschauffeur de prijs verteld of kijk ik op de halte

Met de chipkaart betaal je altijd achteraf en weet je vooraf niet wat je betaalt.

Waarom snap je dit niet ?
pi_66126131
quote:

[..]

Hebben jullie mensen nog NOOIT gehoord van www.9292ov.nl Hier kun je van A naar B uitrekenen hoeveel strippen je kwijt bent.

Kon altijd al
Two things are infinite: the universe and human stupidity;
and I'm not sure about the universe.
-- Albert Einstein
pi_66126152
quote:
Op maandag 16 februari 2009 17:20 schreef snowgoon het volgende:
En nu ga ik een avondje weg Macca. Dus niet denken dat jij gelijk heb omdat ik niet binnen 10 minuten reageer
Eindelijk rust

Ik kan wel mijn agressie kwijt op deze manier, al die mongolen in het OV elke dag
pi_66126242
quote:
Op maandag 16 februari 2009 17:20 schreef m3nster het volgende:

[..]

Hebben jullie mensen nog NOOIT gehoord van www.9292ov.nl Hier kun je van A naar B uitrekenen hoeveel strippen je kwijt bent.

Kon altijd al
Ja dus waarom Snowgoon altijd naar internet verwijst voor tarieven van de chipkaart ?

Punt is, dat je bij de chipkaart niet vooraf het tarief weet, bij strippenkaart wel
Los van internet
pi_66126311
quote:

[..]

Je bedoeld dat je op de site kunt kijken?
Dat kan met de strippenkaart dus ook en ook nog eens bij de halte.
Ik vraag me verder wel af hoe je straks met de streekbus kunt zien hoeveel je nog op je kaart hebt staan en waar je die kaart kunt opladen als je in de min staat op een eenzame polderweg om 6 uur 's ochtends.
Audaces fortuna juvat
pi_66126376
quote:
Op maandag 16 februari 2009 17:16 schreef snowgoon het volgende:

[..]

Je moet er inderdaad moeite voor doen en wat dat betreft is die OV chipkaart dus geen verbetering.
Audaces fortuna juvat
pi_66126528
quote:
Op maandag 16 februari 2009 09:40 schreef snowgoon het volgende:

[..]

Omdat dat nog meer werk is om voor elkaar te krijgen en alleen maar verwarrend is.

Nu krijg je toch ook niet alle informatie van omliggende vervoersbedrijven op het station te zien. Waarom moet dat dan straks wel?
Dat zijn echt van die kansloze eisen, doen alsof het bij de strippenkaart wel gebeurde en bij de OV chipkaart totaal anders is.
waarom zou ik bij 1 systeem wat de OV chipkaart is, geen informatie kunnen zien van alle vervoerders die aan de chipkaart meedoen ?

VB Als ik bij een station kan zien hoeveel saldo ik nog heb voor de bus is dat handig.

Dat zou nou juist 1 van de voordelen zijn van de chipkaart
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')