Ah, ging het specifiek over treinstations, ik dacht dat we het over stations in het algemeen haddenquote:Op maandag 16 februari 2009 17:04 schreef macca728 het volgende:
[..]
\
Omdat je gwoon niet kan lezen
ik heb het over station Lombardijen en dat is geen metrostation maar een treinstation
Als jij naar een nieuwe stad gaat, hoe weet jij dan vooraf hoeveel zones je moet gebruiken als je met de bus gaat?quote:Op maandag 16 februari 2009 17:07 schreef macca728 het volgende:
[..]
reizen worden geniddeld WEL DUURDER , zeker voor de NS reiziger.
Poortjes werken niet perfect, er vallen er regelmatig uit en de software weigert regelmatig of zorft ervoor dat er verkeerde bedragen worden afgeschreven.
Tarieven zijn helemaal niet vooraf bekend, slechts in beperkte mate via internet te achterhalen.
Wat lul je nou over de strippenkaart, bij elke halte kan je kijken hoeveel zones je kwijt bent. Dus hoeveel geld
Dat jij dat niet kunt
jja omdat Snowgoon moeite heeft met lezenquote:Op maandag 16 februari 2009 12:40 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Wedden dat het binnen 3 dagen weer volgebaggerd is door de macca vs snowgoon fight.
OP DE BUSHALTE KIJKEN WAAR EEN ZONEKAART HANGTquote:Op maandag 16 februari 2009 17:08 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Als jij naar een nieuwe stad gaat, hoe weet jij dan vooraf hoeveel zones je moet gebruiken als je met de bus gaat?
wel een treinstation waar veel bussen en trams voorbij komen.quote:Op maandag 16 februari 2009 17:08 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Ah, ging het specifiek over treinstations, ik dacht dat we het over stations in het algemeen hadden
Maar goed, 1 trein station dat nog niet te selecteren valt bij het berekenen van de routes, 10tallen andere metrostations en andere opstapplaatsen wel. Dus om nou te gaan zeggen dat die hele site niet werkt is wel weer typerend voor jouw negativisme.
Aha. Dus om vooraf te weten hoe duur het is om met de bus in Groningen te reizen, moet je eerst naar Groningen gaan, daar bij de bushalte kijken naar de zonekaart en dan kun je weer terug en je reis gaan plannen.quote:
Nu kun je met een strippenkaart overal in en uit stappen en je weet ook wat een reis kost.quote:Op maandag 16 februari 2009 09:40 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Omdat dat nog meer werk is om voor elkaar te krijgen en alleen maar verwarrend is.
Nu krijg je toch ook niet alle informatie van omliggende vervoersbedrijven op het station te zien. Waarom moet dat dan straks wel?
Dat zijn echt van die kansloze eisen, doen alsof het bij de strippenkaart wel gebeurde en bij de OV chipkaart totaal anders is.
Ja hoor, vooraf als ik de bus instapquote:Op maandag 16 februari 2009 17:13 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Aha. Dus om vooraf te weten hoe duur het is om met de bus in Groningen te reizen, moet je eerst naar Groningen gaan, daar bij de bushalte kijken naar de zonekaart en dan kun je weer terug en je reis gaan plannen.
Dan is het nu met de OV chipkaart toch wel wat minder moeite
Moeten we dat nu ook weer voor de 897129387132987 keer gaan behandelen?quote:Op maandag 16 februari 2009 17:12 schreef macca728 het volgende:
[..]
wel een treinstation waar veel bussen en trams voorbij komen.
Bovendien is al aangetoond dat de berekende prijzen niet goed waren, volgens JOU
vb Eendrachtsplein - ZUidplein
Volgens mij kun je gewoon zien hoeveel zones je moet reizen.quote:Op maandag 16 februari 2009 09:42 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Bij de strippenkaart weet je vooraf ook niet hoeveel je moet betalen.
Bij de OV chipkaart kun je vooraf uitzoeken hoeveel je moet betalen.
ja discussie ging over treinstation Lombardijen die bij de tarieven volledig ontbreekt.quote:Op maandag 16 februari 2009 09:58 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik gok dat Rotterdam in totaal >250 incheckpunten heeft. Misschien zelfs richting de duizend. Denk aan alle trams en bussen, de eramsuslijn, aantal trein-lijnen, randstadrail, ...
Inderdaad. Maar ook daar moet je moeite voor doen om dat te weten.quote:Op maandag 16 februari 2009 17:16 schreef Colnago het volgende:
[..]
Volgens mij kun je gewoon zien hoeveel zones je moet reizen.
JIj zegt het toch voor 100ste keer dat de tarieven makkelijk op te zoeken zijn.quote:Op maandag 16 februari 2009 17:15 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Moeten we dat nu ook weer voor de 897129387132987 keer gaan behandelen?
Dus als jij naar Groningen wilt en je wilt vooraf weten hoeveel de bus daar kost, ga jij speciaal op en neer naar Groningen om daar een bushalte met die informatie te vinden.quote:Op maandag 16 februari 2009 17:15 schreef macca728 het volgende:
[..]
Ja hoor, vooraf als ik de bus instap
Ja is een stuk makkelijker, Ridderkerk-Beurs, hoeveel met de chipkaart Snowgo
De discussie is dat het nu helemaal niet bekend is !!!quote:Op maandag 16 februari 2009 17:16 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar ook daar moet je moeite voor doen om dat te weten.
Sommige mensen hier denken dat dat algemeen bekend is hoeveel zones je moet betalen in alle Nederlandse plaatsen.
Ik zeg nog steeds dat het wel makkelijk is. Op een paar uitzonderingen na blijkbaar. Daarvoor kun je ook met de RET bellen als je dat perse wilt weten.quote:Op maandag 16 februari 2009 17:17 schreef macca728 het volgende:
[..]
JIj zegt het toch voor 100ste keer dat de tarieven makkelijk op te zoeken zijn.
Dat is dus niet zo, waarom geef je dat niet gewoon toe
Er is niets bekendquote:Op maandag 16 februari 2009 17:18 schreef macca728 het volgende:
[..]
De discussie is dat het nu helemaal niet bekend is !!!
En via internet kan je dat opzoeken, dat kan ook nu voor de strippenkaart
ne als ik naar Groningen wil, dan ga ik naar Groningen en stap ik gewoon in waar de buschauffeur de prijs verteld of kijk ik op de haltequote:Op maandag 16 februari 2009 17:18 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Dus als jij naar Groningen wilt en je wilt vooraf weten hoeveel de bus daar kost, ga jij speciaal op en neer naar Groningen om daar een bushalte met die informatie te vinden.
Hebben jullie mensen nog NOOIT gehoord van www.9292ov.nl Hier kun je van A naar B uitrekenen hoeveel strippen je kwijt bent.quote:Op maandag 16 februari 2009 17:13 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Aha. Dus om vooraf te weten hoe duur het is om met de bus in Groningen te reizen, moet je eerst naar Groningen gaan, daar bij de bushalte kijken naar de zonekaart en dan kun je weer terug en je reis gaan plannen.
Eindelijk rustquote:Op maandag 16 februari 2009 17:20 schreef snowgoon het volgende:
En nu ga ik een avondje weg Macca. Dus niet denken dat jij gelijk heb omdat ik niet binnen 10 minuten reageer
Ja dus waarom Snowgoon altijd naar internet verwijst voor tarieven van de chipkaart ?quote:Op maandag 16 februari 2009 17:20 schreef m3nster het volgende:
[..]
Hebben jullie mensen nog NOOIT gehoord van www.9292ov.nl Hier kun je van A naar B uitrekenen hoeveel strippen je kwijt bent.
Kon altijd al
Je bedoeld dat je op de site kunt kijken?quote:Op maandag 16 februari 2009 17:13 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Je moet er inderdaad moeite voor doen en wat dat betreft is die OV chipkaart dus geen verbetering.quote:Op maandag 16 februari 2009 17:16 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar ook daar moet je moeite voor doen om dat te weten.
Sommige mensen hier denken dat dat algemeen bekend is hoeveel zones je moet betalen in alle Nederlandse plaatsen.
waarom zou ik bij 1 systeem wat de OV chipkaart is, geen informatie kunnen zien van alle vervoerders die aan de chipkaart meedoen ?quote:Op maandag 16 februari 2009 09:40 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Omdat dat nog meer werk is om voor elkaar te krijgen en alleen maar verwarrend is.
Nu krijg je toch ook niet alle informatie van omliggende vervoersbedrijven op het station te zien. Waarom moet dat dan straks wel?
Dat zijn echt van die kansloze eisen, doen alsof het bij de strippenkaart wel gebeurde en bij de OV chipkaart totaal anders is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |