Ik vind van welquote:Op zondag 15 februari 2009 23:34 schreef golfer het volgende:
Mogen we allemaal mee?
Sssst!quote:Op zondag 15 februari 2009 23:41 schreef Bluezz het volgende:
Ik ga alvast mijn koffer pakken
Hoe zou het zijn met de nieuwverloofden?
Zou dude haar arty nu toch echt haar laatste oor aannaaien?![]()
Of zou ze zijn laatste oortje versnoept hebben?
Mijn moeder is al vijf jaar dood, en we hebben haar haar mobieltje meegegeven, maar op een bepaald momemt nam er een vreemde mevrouw op.quote:
Meen je dat serieus? Ik weet dat mensen begraven worden met mobieltjes, maar dit is de eerste keer dat ik van iemand direct hoor dat het zo gebeurd is.quote:Op maandag 16 februari 2009 00:06 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Mijn moeder is al vijf jaar dood, en we hebben haar haar mobieltje meegegeven, maar op een bepaald momemt nam er een vreemde mevrouw op.
Maar je belt naar een nummer, niet naar een mobieltje...quote:Op maandag 16 februari 2009 00:11 schreef Stereotomy het volgende:
Ja duh, ik had het alleen over het begraven met het mobieltje
Wat is er bah aan dan?quote:Op maandag 16 februari 2009 00:13 schreef mascara-klodder het volgende:
wat een bah gesprek voeren jullie
Ja serieus.quote:Op maandag 16 februari 2009 00:09 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Meen je dat serieus? Ik weet dat mensen begraven worden met mobieltjes, maar dit is de eerste keer dat ik van iemand direct hoor dat het zo gebeurd is.
ik ben niet zo van het doodgebeuren endezoquote:
Je gaat er zelf ook aanquote:Op maandag 16 februari 2009 00:17 schreef mascara-klodder het volgende:
ik ben niet zo van het doodgebeuren endezo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |