Haha, dan hebben we nu ruziequote:Op zondag 15 februari 2009 23:09 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Da's ook weer zo! Moeten we eigenlijk ook een reden voor creëren. Dan kunnen we het weer goedmaken!
Of met een blinddoek op.quote:Op zondag 15 februari 2009 23:14 schreef Ripley het volgende:
nou, licht uit is ook wel eens spannend
Dus, hoe ga je dat goedmaken?quote:
Maar single kan je t niet noemenquote:Op zondag 15 februari 2009 23:16 schreef Murmeli het volgende:
licht aan natuurlijk!!
maarre.... ik zag tijn nog posten in het vorige topic dat er 2 singles minder zijn... ECHT NIET DUS HE!!
gewoon verliefd zijn zonder verkering is toch ook leuk?
er zijn genoeg manieren die minder pijnlijk zijn hoorquote:Op zondag 15 februari 2009 23:17 schreef Tegan het volgende:
Ik ging net opzoeken hoeveel gram Paracetamol dodelijk is nav een gesprek aan tafel. Kwam ik op een suicide methods site. Blijkt dat echt alle zelfmoordmanieren echt onwijs pijnlijk zijn... Als je jezelf niet moet verdrinken, en heb je weken buikpijn voordat je doorgaat van pillen. En nu weet ik nog niet het antwoord op mijn vraag.
Als dit geen R&P-onderwerp is weet ik het niet meer.
Enlighten me.quote:Op zondag 15 februari 2009 23:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
er zijn genoeg manieren die minder pijnlijk zijn hoor
Een overdosis heroine is niet bepaald pijnlijk, vermoed ik.quote:Op zondag 15 februari 2009 23:17 schreef Tegan het volgende:
Ik ging net opzoeken hoeveel gram Paracetamol dodelijk is nav een gesprek aan tafel. Kwam ik op een suicide methods site. Blijkt dat echt alle zelfmoordmanieren echt onwijs pijnlijk zijn... Als je jezelf niet moet verdrinken, en heb je weken buikpijn voordat je doorgaat van pillen. En nu weet ik nog niet het antwoord op mijn vraag.
Gezellige gesprekkenquote:Op zondag 15 februari 2009 23:17 schreef Tegan het volgende:
Oke. Maar de potentie is er wel dus.quote:Op zondag 15 februari 2009 23:16 schreef Murmeli het volgende:
licht aan natuurlijk!!
maarre.... ik zag tijn nog posten in het vorige topic dat er 2 singles minder zijn... ECHT NIET DUS HE!!
gewoon verliefd zijn zonder verkering is toch ook leuk?
nee op dit moment niet, maar dat is altijd toch als je een beetje verliefd bent? als je single bent kan je ook verliefd zijn toch? hihihi....quote:
Ja zeg, moet ik die invullenquote:
Je kan t noemen hoe je t wilt, maar single is er niet een vanquote:Op zondag 15 februari 2009 23:21 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nee op dit moment niet, maar dat is altijd toch als je een beetje verliefd bent? als je single bent kan je ook verliefd zijn toch? hihihi....
Als ze t gaan op zoeken en t blijkt pijnlijk te zijn, zal inderdaad de drempel hoger worden.quote:Op zondag 15 februari 2009 23:22 schreef rhubarbje het volgende:
ach het is maar goed dat het pijnlijk is toch? dat scheelt misschien nog een aantal mensen die op een depresief moment nog net die drempel nodighebben om ze tegen te houden
als iemand snapt wat ik probeer te zeggen haha
quote:Op zondag 15 februari 2009 23:23 schreef robbolo het volgende:
[..]
Je kan t noemen hoe je t wilt, maar single is er niet een van
Nou, ok. Ik had het opgesplitst in dingen die haalbaar waren voor mijquote:Op zondag 15 februari 2009 23:20 schreef Techno het volgende:
[..]
Een overdosis heroine is niet bepaald pijnlijk, vermoed ik.
Laat ze maar zeiken joh, ik als Rotterdammer snap het wel. De rest is wereldvreemdquote:Op zondag 15 februari 2009 23:24 schreef Murmeli het volgende:
[..]![]()
moet ik nu weg hier? wil ik niet hoor, veel te gezellig!
ik denk wel dat het de drempel verhoogt ja. als je een pijnloze manier weet om zelfmoord te plegen dan is het te makkelijk denk ik, als je je een tijdje echt kut voelt dan....quote:Op zondag 15 februari 2009 23:23 schreef robbolo het volgende:
[..]
Als ze t gaan op zoeken en t blijkt pijnlijk te zijn, zal inderdaad de drempel hoger worden.
Nee joh, blijf gewoon! Zijn zat niet-singles hierquote:Op zondag 15 februari 2009 23:24 schreef Murmeli het volgende:
[..]![]()
Nee doe maar niet. Gewoon vragen om updates. En meestal is er toch niks te melden.quote:Op zondag 15 februari 2009 23:16 schreef JonKeL het volgende:
Ik loop weer eens achter... kunnen ze geen pauze knop inbouwen![]()
En licht aan.
Leuke info.quote:Op zondag 15 februari 2009 23:17 schreef Tegan het volgende:
nee hoor, jullie mogen blijven als bewijs dat Singles soms leuke gevolgen heeftquote:Op zondag 15 februari 2009 23:24 schreef Murmeli het volgende:
[..]![]()
Ja die ja! Maar ik heb 'm niet..quote:Op zondag 15 februari 2009 23:24 schreef Ludootje het volgende:
[..]
http://www.originelegesch(...)ster-dekbed---deken/
haha.... dank jequote:Op zondag 15 februari 2009 23:24 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Laat ze maar zeiken joh, ik als Rotterdammer snap het wel. De rest is wereldvreemd
Het ging erom dat mensen veel teveel Paracetamol slikken dan eigenlijk nodig is. En dat Paracetamol eigenlijk alleen ervoor zorgt dat de hersenen je lichaam laten afkoelen, en dus eigenlijk slecht is omdat het ervoor zorgt dat de cellen die ontstekingen verhelpen minder snel kunnen werken (de reden dat je koorts krijgt is omdat ze zo hard werken). Dus dat het zorgt dat je langer ziek bent...quote:
oho T niet iets gaan doen of zo he!quote:Op zondag 15 februari 2009 23:24 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nou, ok. Ik had het opgesplitst in dingen die haalbaar waren voor mij.
hahaha!!quote:Op zondag 15 februari 2009 23:25 schreef Ripley het volgende:
[..]
nee hoor, jullie mogen blijven als bewijs dat Singles soms leuke gevolgen heeft
Vind het anders wel een handige feature. Ik kom hier tenslotte voor mijn rust. Nu moet ik me heel de tijd inspannen om het te volgen. Ben je even een biertje drinken met een maatje, kom je terug moet je nog harder gaan werkenquote:Op zondag 15 februari 2009 23:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee doe maar niet. Gewoon vragen om updates. En meestal is er toch niks te melden.
[..]
Ff voor de duidelijkheid, je kan wel een leuke tijd met iemand hebben en verliefd zijn zonder een relatie te hebben hoorquote:Op zondag 15 februari 2009 23:26 schreef Murmeli het volgende:
[..]
haha.... dank je
rotterdammers snappen dat!kwaak zelf ook. echt de eerste vent die ik tegenkom die niet meteen dat er een plakkertje relatie op komt
lekker relaxed!! al die claimende kerels
Van dat soort dingen trek ik mij sowieso al niks aan regeltjes van een bepaald clubje vrienden ofzo.quote:Op zondag 15 februari 2009 23:18 schreef rhubarbje het volgende:
wat ik bedoel tijn is dit:
Het doet me altijd nogal denken aan de vriendschappen die ik had toen ik een lief pubermeisje was
In onze vriendengroep waren we op onze pubermanier toch allemaal vooral met ons zelf bezig en niet altijd even "vriendelijk" tegen vrienden
Nu ik "ouder" ben (en van die vrienden zo goed als niemand meer zie) heb ik een stuk andere vrienden waarbij sommige dingen niet eens een discussie punt zijn (ik bedoel tieners hebben bv van die "regeltjes" van je date niet de ex van je beste vriendin. In mn vriendschappen nu zou dat niet eens in me op komen, je hebt toch geen regeltje nodig om je te vertellen dat dat not done is?
etc
ik krijg het nooit wegquote:Op zondag 15 februari 2009 23:26 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het ging erom dat mensen veel teveel Paracetamol slikken dan eigenlijk nodig is. En dat Paracetamol eigenlijk alleen ervoor zorgt dat de hersenen je lichaam laten afkoelen, en dus eigenlijk slecht is omdat het ervoor zorgt dat de cellen die ontstekingen verhelpen minder snel kunnen werken (de reden dat je koorts krijgt is omdat ze zo hard werken). Dus dat het zorgt dat je langer ziek bent...
Nee, dat durf ik toch niet. Don't worryquote:Op zondag 15 februari 2009 23:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oho T niet iets gaan doen of zo he!
ja op die manier. dat is misschien ook wel zo. ik weet het niet precies. we kennen elkaar een week dus wat is ervan te zeggen? t is leuk en misschien wordt het wat, zoiets....quote:Op zondag 15 februari 2009 23:27 schreef robbolo het volgende:
[..]
Ff voor de duidelijkheid, je kan wel een leuke tijd met iemand hebben en verliefd zijn zonder een relatie te hebben hoorMaar ik zou me zelf dan niet meer echt single noemen.
Ja ik bedoel ook dat ik me daar niet meer mee bezig houdt (en iedereen die volwassen word geloof ik) en dan zetten we de computer aan en dan gaat het weer precies zoquote:Op zondag 15 februari 2009 23:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Van dat soort dingen trek ik mij sowieso al niks aan regeltjes van een bepaald clubje vrienden ofzo.
Net zoals ik naar muziek luister die ik leuk vind en niet muziek die bij een bepaalde scene hoort.
Ik snap wat je bedoeld dat is wel een nadeel van Forums in het algemeen inderdaad. Kliekjes met eigen regeltjes enzo.
Als ik zelfmoord zou plegen zou ik me met mijn motor in een muur boren. Geeft wel een bende voor de opruimploeg, maar dat zal me waarschijnlijk ook aan me reet roesten als ik al zover heen ben dat ik zelfmoord zou willen gaan plegen.quote:Op zondag 15 februari 2009 23:28 schreef Tegan het volgende:
Het was ook leerzaam. Want nu weet ik dat LSD niet dodelijk is. Het werkt op een of andere stof in de hersenen, en als die op is gebruikt, dan heeft het totaal geen nut meer. Dus zou je extreem hoge dosis kunnen nemen...
Ja, je hebt gelijk. Alles wat iemand er van kan weerhouden om zelfmoord te plegen is mooi meegenomen.quote:Op zondag 15 februari 2009 23:22 schreef rhubarbje het volgende:
ach het is maar goed dat het pijnlijk is toch? dat scheelt misschien nog een aantal mensen die op een depresief moment nog net die drempel nodighebben om ze tegen te houden
als iemand snapt wat ik probeer te zeggen haha
quote:Op zondag 15 februari 2009 23:30 schreef mafkees01 het volgende:
Alweer een nieuw topic. Wat een gezwets hierJullie slow chatten juist hier. T gaat werkelijk nergens over
Zeikerd.quote:Op zondag 15 februari 2009 23:30 schreef mafkees01 het volgende:
Alweer een nieuw topic. Wat een gezwets hierJullie slow chatten juist hier. T gaat werkelijk nergens over
Het intrigeert je kennelijk wel genoeg om in elk topic dat even te komen meldenquote:Op zondag 15 februari 2009 23:30 schreef mafkees01 het volgende:
Maar vervangt een cappuccino een twisterdekbed?quote:Op zondag 15 februari 2009 23:31 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik zou een cappuccino voor je kunnen zetten?
ow pfewquote:Op zondag 15 februari 2009 23:29 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee, dat durf ik toch niet. Don't worry.
I'm with stupidquote:
Wbquote:Op zondag 15 februari 2009 23:29 schreef automatic_ het volgende:
Maakt mij niet uit [licht aan of uit]
Net als jouw zinloze commentaar dus.quote:Op zondag 15 februari 2009 23:30 schreef mafkees01 het volgende:
Inderdaad, heb precies t zelfde. Echt gore zooi is t, en t werkt averechtsquote:Op zondag 15 februari 2009 23:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik krijg het nooit weg
Ik ben heel slecht in pilletjes slikken ik moet er van kotsen haha
Dus dat helpt niet als je je beroerd voelt
Dat had ik dus ook toen ik nog wel dood wilde. Ik wilde eigenlijk niet verder leven maar zelfmoord plegen durfde ik niet. Daar had ik het lef niet voor.quote:Op zondag 15 februari 2009 23:29 schreef Tegan het volgende:
[..]
Mits met drie suikerklontjes, ja.quote:Op zondag 15 februari 2009 23:32 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Maar vervangt een cappuccino een twisterdekbed?
maar bestaat een twisterdekbed nou echt of is dat een creatief verzinsel van de singles?quote:Op zondag 15 februari 2009 23:32 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Maar vervangt een cappuccino een twisterdekbed?
Wat een uhh, apart onderwerp voor de zondagavond, Tegan.quote:Op zondag 15 februari 2009 23:33 schreef Tegan het volgende:
Als ik zelfmoord pleeg dan slik ik 50 gram pillen ofzo. Maar ik ben te bang dat het dan of mislukt, of dat ik er weken ziek van wordt voordat ik dood ga. Liever in een paar seconde dood, maar een wapen ofzo heb ik niet echt bij de hand. En ik wil wel zo dood gaan dat ze me meteen vinden, niet in een sloot ofzo na een paar weken zoeken.
ben je wat van plan ofzo?quote:Op zondag 15 februari 2009 23:33 schreef Tegan het volgende:
Als ik zelfmoord pleeg dan slik ik 50 gram pillen ofzo. Maar ik ben te bang dat het dan of mislukt, of dat ik er weken ziek van wordt voordat ik dood ga. Liever in een paar seconde dood, maar een wapen ofzo heb ik niet echt bij de hand. En ik wil wel zo dood gaan dat ze me meteen vinden, niet in een sloot ofzo na een paar weken zoeken.
Bestaat echt jaquote:Op zondag 15 februari 2009 23:34 schreef Murmeli het volgende:
[..]
maar bestaat een twisterdekbed nou echt of is dat een creatief verzinsel van de singles?
Dat heb je overal ook buiten Fok!.quote:Op zondag 15 februari 2009 23:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja ik bedoel ook dat ik me daar niet meer mee bezig houdt (en iedereen die volwassen word geloof ik) en dan zetten we de computer aan en dan gaat het weer precies zo
En ik bedoel niet zo zeer kliekjes maar meer dat mensen niet altijd goed zijn voor elkaar om het zo maar te zeggen
"toxic"
dan wilde je dus ook niet echt graag dood. En inderdaad gelukkig maar.quote:Op zondag 15 februari 2009 23:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat had ik dus ook toen ik nog wel dood wilde. Ik wilde eigenlijk niet verder leven maar zelfmoord plegen durfde ik niet. Daar had ik het lef niet voor.
Gelukkig heb ik het ook niet gedaan.
http://www.originelegesch(...)ster-dekbed---deken/quote:Op zondag 15 februari 2009 23:34 schreef Murmeli het volgende:
[..]
maar bestaat een twisterdekbed nou echt of is dat een creatief verzinsel van de singles?
3 zoetjes, dan is het goed!quote:Op zondag 15 februari 2009 23:34 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Mits met drie suikerklontjes, ja.
Hoofd eerst? Waarom? Denk je dat je een val van 50 meter anders overleefd?quote:Op zondag 15 februari 2009 23:35 schreef Ludootje het volgende:
Als je dood wil, spring dan gewoon van een gebouw van 50 meter, hoofd eerst. Of zuip je helemaal klem en spring in de gracht of zo. Dat pillen slikken/polsen doorsnijden is voor mensen die willen dat andere mensen denken dat ze dood willen.
quote:Op zondag 15 februari 2009 23:33 schreef Tegan het volgende:
Als ik zelfmoord pleeg dan slik ik 50 gram pillen ofzo. Maar ik ben te bang dat het dan of mislukt, of dat ik er weken ziek van word voordat ik dood ga. Liever in een paar seconde dood, maar een wapen ofzo heb ik niet echt bij de hand. En ik wil wel zo dood gaan dat ze me meteen vinden, niet in een sloot ofzo na een paar weken zoeken.
Bestaat echtquote:Op zondag 15 februari 2009 23:34 schreef Murmeli het volgende:
[..]
waar kan je dat kopen? en wat kost dat? wil ik wel hebbenquote:
Inderdaad. En het liefst met zo min mogelijk troep.quote:Op zondag 15 februari 2009 23:33 schreef Tegan het volgende:
Als ik zelfmoord pleeg dan slik ik 50 gram pillen ofzo. Maar ik ben te bang dat het dan of mislukt, of dat ik er weken ziek van word voordat ik dood ga. Liever in een paar seconde dood, maar een wapen ofzo heb ik niet echt bij de hand. En ik wil wel zo dood gaan dat ze me meteen vinden, niet in een sloot ofzo na een paar weken zoeken.
Er zijn vreemdere dingen gebeurdquote:Op zondag 15 februari 2009 23:36 schreef dawg het volgende:
[..]
Hoofd eerst? Waarom? Denk je dat je een val van 50 meter anders overleefd?
Nee hoor je kiest er zelf voor om daar in te belanden of nietquote:Op zondag 15 februari 2009 23:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat heb je overal ook buiten Fok!.
Hij zit daar achter zijn pc, met zijn sjaak uit zijn broek. Zijn hand beweegt wild op en neer op de gedachte dat er weldra weer een nieuw topic gemaakt zal worden. Op het moment dat de laatste post gemaakt word word het hem te veel. Een nieuw topic!quote:Op zondag 15 februari 2009 23:32 schreef Ripley het volgende:
[..]
Het intrigeert je kennelijk wel genoeg om in elk topic dat even te komen melden
Daar zijn meets toch voor uitgevonden?quote:Op zondag 15 februari 2009 23:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee hoor je kiest er zelf voor om daar in te belanden of niet
daarom zei ik dus dat in mijn ogen fok misschien nog wel "schadelijker" is als tv
Vooral als dit het is aan sociale contacten in je leven
dat lukt me niet eens in een glas! (ik ben echt een mietje ik proef alles. Als ik iets eet kan ik zo opnoemen wat er in zit (vooral als het iets is wat ik niet lust haha) ookal zit er maar een prietsje in)quote:Op zondag 15 februari 2009 23:34 schreef robbolo het volgende:
[..]
Inderdaad, heb precies t zelfde. Echt gore zooi is t, en t werkt averechtsMoet t echt helemaal verpulveren in een glas water wil ik t normaal kunnen innnemen.
Ik vind het maar wazig. Dus je bedoelt echt naar beneden duiken, want als je je laat vallen kun je nog verkeerd terecht komen?quote:Op zondag 15 februari 2009 23:37 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Er zijn vreemdere dingen gebeurd
Dat is gewoon als extra zekerheid bedoeld.
quote:Op zondag 15 februari 2009 23:36 schreef Murmeli het volgende:
[..]
waar kan je dat kopen? en wat kost dat? wil ik wel hebben
quote:Op zondag 15 februari 2009 23:36 schreef Ludootje het volgende:
[..]
6 verdiepingen is zo goed als dodelijk, dus voor de zekerheid maar 10 nemen ofzo.quote:Op zondag 15 februari 2009 23:36 schreef dawg het volgende:
[..]
Hoofd eerst? Waarom? Denk je dat je een val van 50 meter anders overleefd?
Ik heb in het verleden met zelfmoord plannen rond gelopen. Ik had zelfs een keer een afscheidsbrief geschreven.quote:Op zondag 15 februari 2009 23:37 schreef Nouk84 het volgende:
Ik vraag me af wie er nu serieus is... ik vind het maar een raar onderwerp...
Ja! En nu ja het zegt, wel slim om er nu één te nemen...quote:Op zondag 15 februari 2009 23:37 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Oeh, drink jij ook alleen maar cola light?
cool!!quote:Op zondag 15 februari 2009 23:36 schreef Ludootje het volgende:
[..]
http://www.waarmaarraar.n(...)al_van_50_meter.htmlquote:Op zondag 15 februari 2009 23:39 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik vind het maar wazig. Dus je bedoelt echt naar beneden duiken, want als je je laat vallen kun je nog verkeerd terecht komen?
Waarschijnlijk wel. Er was eigenlijk altijd wel iets wat mij op de been hield. Maar toch heb ik een geprobeerd zelfmoord te plegen. Ik wilde in een ravijn springen maar op het laatste moment heb ik dat toch maar niet gedaan.quote:Op zondag 15 februari 2009 23:35 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dan wilde je dus ook niet echt graag dood. En inderdaad gelukkig maar.
Heeft ook jaren geduurd voordat het me luktequote:Op zondag 15 februari 2009 23:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat lukt me niet eens in een glas! (ik ben echt een mietje ik proef alles. Als ik iets eet kan ik zo opnoemen wat er in zit (vooral als het iets is wat ik niet lust haha) ookal zit er maar een prietsje in)
in mijn ogen zijn die even ergquote:Op zondag 15 februari 2009 23:38 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Daar zijn meets toch voor uitgevonden?
En ik hoop dat je het ook niet wilt. Want dat is veel belangrijker.quote:Op zondag 15 februari 2009 23:29 schreef Tegan het volgende:
Suiker is goed! Allemaal energiequote:Op zondag 15 februari 2009 23:39 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja! En nu ja het zegt, wel slim om er nu één te nemen...
Glaasje water mup! nog beter!quote:Op zondag 15 februari 2009 23:39 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja! En nu ja het zegt, wel slim om er nu één te nemen...
Ben maar op twee meets geweest, maar moet zeggen dat ik het best gezellig vond, eigenlijk. Wat is er mis met Fok! gebruiken als aanvulling op je bestaande sociale leven? Veel grotere kans om mensen met dezelfde interesses tegen te komenquote:Op zondag 15 februari 2009 23:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
in mijn ogen zijn die even erg
vooral groepsmeets
quote:Op zondag 15 februari 2009 23:42 schreef Tegan het volgende:
Je kan trouwens wel watervergiftiging doen. Maar dan moet je echt 15 liter in een keer drinken...
Haha, energie genoeg hierquote:
Het is toch cola geworden..quote:Op zondag 15 februari 2009 23:41 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Glaasje water mup! nog beter!
Haha, er lag as. Jij hebt over het over van gebouwen springen.quote:Op zondag 15 februari 2009 23:40 schreef Ludootje het volgende:
[..]
http://www.waarmaarraar.n(...)al_van_50_meter.html
En hoe kut zou het zijn als je de rest van je leven invalide blijft? Dan wil je helemaal dood, maar je bent er fysiek niet toe in staat om het te doen
In Eindhoven? Ligt eraan hoelaat enzo. Anders PM ff. Ik moet namelijk nog wel thuis zien te komen met het OV...quote:Op zondag 15 februari 2009 23:41 schreef Howl het volgende:
[..]
En ik hoop dat je het ook niet wilt. Want dat is veel belangrijker.![]()
By the way, heb je nog zin om te komen koken? Ik, tijn, murmeli en kwaak hebben zaterdag 7 maart afgesproken.
Dat was ik wel van planquote:
Mijn leven draait niet alleen om Fok! gelukkig.quote:Op zondag 15 februari 2009 23:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee hoor je kiest er zelf voor om daar in te belanden of niet
daarom zei ik dus dat in mijn ogen fok misschien nog wel "schadelijker" is als tv
Vooral als dit het is aan sociale contacten in je leven
Goede tip.quote:Op zondag 15 februari 2009 23:39 schreef Tegan het volgende:
[..]
6 verdiepingen is zo goed als dodelijk, dus voor de zekerheid maar 10 nemen ofzo.
kreeg je van je mama vroeger ook altijd een snoepje?quote:Op zondag 15 februari 2009 23:40 schreef robbolo het volgende:
[..]
Heeft ook jaren geduurd voordat het me lukteVroeger deed ik het met een hoop limonadesiroop, maar nu gewoon met veel water na spoeken.
haha mafkees. je lijkt me ex wel. die wilde ook zelfmoord plegen door een doosje antidepressiva leeg te vreten en die heeft het ook op het nippertje niet gedaan.quote:Op zondag 15 februari 2009 23:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel. Er was eigenlijk altijd wel iets wat mij op de been hield. Maar toch heb ik een geprobeerd zelfmoord te plegen. Ik wilde in een ravijn springen maar op het laatste moment heb ik dat toch maar niet gedaan.
Dat is toch hetzelfde volgens sommige mensen? Singles zijn volgens sommigen minderwaardige mensen die het niet verdienen om te bestaan.quote:
Goed idee.quote:
Van mijn appartementencomplex is ook een of andere crackhoer naar beneden getyft.. Heeft het overleefd, nu invalide...quote:Op zondag 15 februari 2009 23:43 schreef dawg het volgende:
[..]
Haha, er lag as. Jij hebt over het over van gebouwen springen.!
Maar dat zou wel kut zijn ja. Zijn trouwens ook wel verhalen van, ongetwijfeld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
Ik heb wel vaak gehad dat ik het niet zag zitten, maar ik ben toch te laf om het echt te doen. Maar als je echt geen uitweg ziet, vind ik dat helemaal niet laf en egocentrisch. Je kwelt jezelf alleen maar door zo door te gaan. Ik denk niet dat je dat zo kan zeggen.quote:Op zondag 15 februari 2009 23:41 schreef Q. het volgende:
Zelfmoord doe ik niet aan, mijn toenmalige beste vriendin heeft dat gedaan en ik heb goed gezien wat dat doet met de mensen om je heen. Het is uitermate laf en egocentrisch om voor je problemen weg te lopen ipv te proberen ze op te lossen.
ik krijg gewoon niet het idee dat het zo werkt irlquote:Op zondag 15 februari 2009 23:42 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ben maar op twee meets geweest, maar moet zeggen dat ik het best gezellig vond, eigenlijk. Wat is er mis met Fok! gebruiken als aanvulling op je bestaande sociale leven? Veel grotere kans om mensen met dezelfde interesses tegen te komen
quote:Op zondag 15 februari 2009 23:45 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Van mijn appartementencomplex is ook een of andere crackhoer naar beneden getyft.. Heeft het overleefd, nu invalide...Vervelend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij kan het wetenquote:
Dankje. Ja inderdaad.quote:Op zondag 15 februari 2009 23:44 schreef Murmeli het volgende:
[..]
haha mafkees. je lijkt me ex wel. die wilde ook zelfmoord plegen door een doosje antidepressiva leeg te vreten en die heeft het ook op het nippertje niet gedaan.
doe maar niet meer tijntjemaar ik geloof dat je op de goede weg bent
Een tijd hadden we eigenlijk nog niet afgesproken. Hoe laat schikt het jou?quote:Op zondag 15 februari 2009 23:43 schreef Tegan het volgende:
In Eindhoven? Ligt eraan hoelaat enzo. Anders PM ff. Ik moet namelijk nog wel thuis zien te komen met het OV...
quote:Op zondag 15 februari 2009 23:45 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Van mijn appartementencomplex is ook een of andere crackhoer naar beneden getyft.. Heeft het overleefd, nu invalide...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vanaf 2 hoog springen...
![]()
ik bedoelde ook niet jou persoonlijkquote:Op zondag 15 februari 2009 23:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat was ik wel van plan![]()
[..]
Mijn leven draait niet alleen om Fok! gelukkig.Ik heb ook vrienden buiten Fok! waarmee ik dingen onderneem.
[..]
Goede tip.
Ik denk dat het laatste topic een lang leven heeft.quote:
quote:Op zondag 15 februari 2009 23:46 schreef dawg het volgende:
[..]
Vervelend.Tja, daar dacht ik niet over na toen ik 12 was.. Dacht echt dat ze me wat wilde vragen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
Er zijn altijd wel uitzonderingen. Maar aan een aantal mensen van Fok! heb ik toch een goed contact (zelfs een vriendschap) overgehouden. Het is maar net wat je er zelf van verwacht, denk ik.quote:Op zondag 15 februari 2009 23:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik krijg gewoon niet het idee dat het zo werkt irl
Te veel mensen op fok komen "toxic" op me over
Te veel manieren waarop men met elkaar om gaat op fok ook
Triest hè, hahaquote:
Dat snap ik.quote:Op zondag 15 februari 2009 23:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik bedoelde ook niet jou persoonlijk
Ik gaf gewoon mn mening over fok en zo
tegan als je ergens tussen eindhoven e nrotterdam woont kunnen wij je wel oppikken met de auto denk ik. (ik beslis even voor kwaak want ik heb zelf geen auto)quote:Op zondag 15 februari 2009 23:46 schreef Howl het volgende:
[..]
Een tijd hadden we eigenlijk nog niet afgesproken. Hoe laat schikt het jou?
Niet eens een snoepje, had t bijna nooit nodig en als t nodig was, gooide ik t er na een minuut toch weer uitquote:Op zondag 15 februari 2009 23:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
kreeg je van je mama vroeger ook altijd een snoepje?
Ik blame mn mama haha
Ook als ik neusspray moest haha spray spray (vooral mn neus dicht houden) en dan kreeg ik een snoepje (wat ik pas op at als ik heel slim eerst mn neus ging snuiten haha ik geloof niet dat ik maar de helft van de voor mij bedoelde neusspray binnen heb gekregen in mn leven) brrr ik gruwel nog als ik aan dat spul denk
Sowieso ben ik meer van het: als je ziek bent ben je ziek
Dan moet je naar bed (eventueel met een emmer naast je bed) en uitzieken
En als dat weken duurt moet je ff naar de dokter maar zo ver is het gelukkig nog nooit gekomen
(owja ik klaag uiteraard wel vreselijk veel als ik ziek ben, maar daar heb je dan ook recht op)
ik geloof alleen niet dat er geen andere/betere uitweg is (en daarmee bedoel ik neit doodgaan maar beter worden)quote:Op zondag 15 februari 2009 23:45 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik heb wel vaak gehad dat ik het niet zag zitten, maar ik ben toch te laf om het echt te doen. Maar als je echt geen uitweg ziet, vind ik dat helemaal niet laf en egocentrisch. Je kwelt jezelf alleen maar door zo door te gaan. Ik denk niet dat je dat zo kan zeggen.
Gaat dat over het eten koken?quote:Op zondag 15 februari 2009 23:46 schreef Howl het volgende:
[..]
Goeie plaatquote:
Namen!quote:Op zondag 15 februari 2009 @ 23:48 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Er zijn altijd wel uitzonderingen. Maar aan een aantal mensen van Fok! heb ik toch een goed contact (zelfs een vriendschap) overgehouden. Het is maar net wat je er zelf van verwacht, denk ik.
Alleen jammer dat dat nummer geschreven is voor "een andere dood". Maar wel mooiquote:Op zondag 15 februari 2009 23:50 schreef JonKeL het volgende:
Hier in de buurt wil het ook nog wel eens gebeuren zo af en toe dat er 1 van de flat afspringt.
Gaan allemaal van die zieke geesten foto's van diegene maken. Toch bizar. De laatste was eind van vorige zomer. Heel die vent was kapot. En allemaal maar foto's maken. Met mobieltjes enzo.
Was wel grappig. Toen ik in de auto stapte en weer naar huis reed stond precies dit liedje op
/eensquote:Op zondag 15 februari 2009 23:48 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Er zijn altijd wel uitzonderingen. Maar aan een aantal mensen van Fok! heb ik toch een goed contact (zelfs een vriendschap) overgehouden. Het is maar net wat je er zelf van verwacht, denk ik.
ja dat zeggen er meer, maar I'll rather take my chances bij mensen die niet meteen zeg maar toxic (ik krijg zelf al een hekel aan dat woord haha maar weet niet hoe ik het anders moet noemen/uitleggen) op me over komenquote:Op zondag 15 februari 2009 23:48 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Blijkbaarquote:
Zo vroeg mogelijk... Denk dat ik rond 22:00 of 23:00 uiterlijk de trein moet ofzo.quote:Op zondag 15 februari 2009 23:46 schreef Howl het volgende:
[..]
Volgens mij zouden wij binnenkort gaan koken met een aantal mensen uit dit topic.quote:Op zondag 15 februari 2009 23:50 schreef Ripley het volgende:
Iemand nog een een beetje een gezellige stelling om de trend even te doorbreken?
Singles zijn vaker suicidaalquote:Op zondag 15 februari 2009 23:50 schreef Ripley het volgende:
Iemand nog een een beetje een gezellige stelling om de trend even te doorbreken?
idd! zo hoort hetquote:Op zondag 15 februari 2009 23:49 schreef robbolo het volgende:
[..]
Niet eens een snoepje, had t bijna nooit nodig en als t nodig was, gooide ik t er na een minuut toch weer uitMeteen afgeleerd gelukkig. En neusspray heb ik nooit gebruikt, denk ook niet dat goed was afgelopen
Wel een heleboel hoestdrank gedronken
Heerlijk was dat altijd
En inderdaad, ziek is ziek. Als je je lichaam alleen maar volsmijt met spullen die je helpen is je hele weerstand naar de klote en word t alleen maar erger. Pas als t te erg word een dokter raadplegen.
Dus rond 17:00 uur ofzo.quote:Op zondag 15 februari 2009 23:51 schreef Tegan het volgende:
[..]
Zo vroeg mogelijk... Denk dat ik rond 22:00 of 23:00 uiterlijk de trein moet ofzo.
Ik wilde er even op in gaan, maar ik doe het toch maar nietquote:Op zondag 15 februari 2009 23:52 schreef Thrar het volgende:
[..]
Singles zijn vaker suicidaal
ok, niet leuk
Blond, rood, donker of iets anders kleurrijks?quote:Op zondag 15 februari 2009 23:50 schreef Ripley het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewijs?quote:Op zondag 15 februari 2009 23:52 schreef Thrar het volgende:
[..]
Singles zijn vaker suicidaal
ok, niet leuk
quote:Op zondag 15 februari 2009 23:54 schreef robbolo het volgende:
[..]
Blond, rood, donker of iets anders kleurrijks?Wat haarkleur?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Jij?quote:Op zondag 15 februari 2009 23:50 schreef Ripley het volgende:
Oké, oké, ik heb er meer last van dan jij!quote:
Ja, maar was heel raar. Je zet de radio aan en bijna gelijk hoor je de zin het is een mooie dag voor de dood. Onze monden vielen openquote:Op zondag 15 februari 2009 23:51 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Alleen jammer dat dat nummer geschreven is voor "een andere dood". Maar wel mooi
Ieder zo zijn dingquote:Op zondag 15 februari 2009 23:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja dat zeggen er meer, maar I'll rather take my chances bij mensen die niet meteen zeg maar toxic (ik krijg zelf al een hekel aan dat woord haha maar weet niet hoe ik het anders moet noemen/uitleggen) op me over komen
Zo werkt t ook. Je moet je weerstand opbouwen, en als je t alleen maar kunstmatig hoog moet houden kan je lichaam t zelf telkens minder goed aan. Dan maar een boer zijnquote:Op zondag 15 februari 2009 23:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
idd! zo hoort het
Ik voel me nou wel echt zo'n boerin trouwens zeg haha met dit soort uitspraken
beetje zo van: ach een beetje bacillen is goed voor de weerstand van een kind
(ik gok trouwens wel dat het zo werkt haha zolang je ze niet aan iemand laat likken die net dood is gegaan aan de pest of zo)
Ja, dat is dan inderdaad vreemd, haha.quote:Op zondag 15 februari 2009 23:56 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ja, maar was heel raar. Je zet de radio aan en bijna gelijk hoor je de zin het is een mooie dag voor de dood. Onze monden vielen open
wat voor problemen?quote:Op zondag 15 februari 2009 23:55 schreef kwaakvaak het volgende:
voor iemand die niet ging fokken ben ik redelijk online. Maar ik moest mijn eigen forums nog even checken, betalingen doen, doosje lege briefjes bestellen en kijken of ik nog nog op de lijst van mensen met peimelerstijvings problemen stond.
Maar goed nu ga ik het bij deze ene post laten en lekker slapen.. Het is wel beetje koud en leeg hierTrusten singeltjes, en niet teveel zelfmoord plegen hier he, das niet goed voor je namelijk en dan nog.. Stel he... Dan pleeg je zelfmoord, wordt je gerincarneerd als depresieve deur, dan kun je weer een keer. Dan blijf je bezig, wordt je er wel handig in op een bepaald moment lijkt me
Merciquote:
Inderdaad.quote:Op zondag 15 februari 2009 23:55 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Oké, oké, ik heb er meer last van dan jij!
welk haar?quote:Op zondag 15 februari 2009 23:58 schreef Tegan het volgende:
Ging de stelling nou over haarkleur? Nou, dat maakt me echt niets uit...
Truste Kwaak, en veel plezier met Twister de volgende keer dat je bij Murm bentquote:Op zondag 15 februari 2009 23:55 schreef kwaakvaak het volgende:
voor iemand die niet ging fokken ben ik redelijk online. Maar ik moest mijn eigen forums nog even checken, betalingen doen, doosje lege briefjes bestellen en kijken of ik nog nog op de lijst van mensen met peimelerstijvings problemen stond.
Maar goed nu ga ik het bij deze ene post laten en lekker slapen.. Het is wel beetje koud en leeg hierTrusten singeltjes, en niet teveel zelfmoord plegen hier he, das niet goed voor je namelijk en dan nog.. Stel he... Dan pleeg je zelfmoord, wordt je gerincarneerd als depresieve deur, dan kun je weer een keer. Dan blijf je bezig, wordt je er wel handig in op een bepaald moment lijkt me
Slaap lekkerquote:Op zondag 15 februari 2009 23:59 schreef Snuitebolletje het volgende:
Have fun nog allemaal.. ik ga mijn mandje opzoeken en mn snuitje toe doen!!
idd het regelt zich zelf allemaal wel primaquote:Op zondag 15 februari 2009 23:56 schreef robbolo het volgende:
[..]
Zo werkt t ook. Je moet je weerstand opbouwen, en als je t alleen maar kunstmatig hoog moet houden kan je lichaam t zelf telkens minder goed aan. Dan maar een boer zijn
Ik heb tegen dat wormpje gezegd dat'ie 'm moest smeren uit jouw laptop.. Hij heeft blijkbaar geluisterdquote:Op zondag 15 februari 2009 23:58 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Merci
Ook al zei dat programma dat ik geen wormpje had
quote:Op zondag 15 februari 2009 23:59 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Truste Kwaak, en veel plezier met Twister de volgende keer dat je bij Murm bent
ik zou vreemd opkijken bedenk ik me nu als ik een ritsje open maak en blond schaamhaar ploept op me af hahaquote:
Desktopquote:Op zondag 15 februari 2009 23:59 schreef Civilian het volgende:
[..]
Ik heb tegen dat wormpje gezegd dat'ie 'm moest smeren uit jouw laptop.. Hij heeft blijkbaar geluisterd![]()
nn Murm en Qquote:Op maandag 16 februari 2009 00:01 schreef Murmeli het volgende:
murmeli gaat ook slapen.![]()
slaap lekker allemaal en veel plezier vannacht op fok voor de nachtploeg
ja dat bestaat, ziet er ranzig uitquote:Op maandag 16 februari 2009 00:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik zou vreemd opkijken bedenk ik me nu als ik een ritsje open maak en blond schaamhaar ploept op me af haha
bestaat dat eigenlijk blond schaamhaar?
rood heb ik wel eens gezien... dus blond moet ook kunnenquote:Op maandag 16 februari 2009 00:03 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja dat bestaat, ziet er ranzig uit(had een ex van me)
maar ik val eigenlijk op zwart haar en dan liefst een dikke bos (op hoofd he)
maar blond en kaal is ook goed
nu echt slaaapies doen
Ik ben er nogquote:
ik heb trouwens ook gewoon donkere wenkbrauwen en zo dus ik bedenk me net dat ik mezelf vooral niet te veel als aanknooppunt moet gebruiken en zoquote:Op maandag 16 februari 2009 00:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
rood heb ik wel eens gezien... dus blond moet ook kunnen
Maar ik ben zelf erg blond en ik heb toch geen blond schaamhaar...
Is dat dan bij albinos of zo
quote:Op maandag 16 februari 2009 00:05 schreef Ludootje het volgende:
Wie missen we nog van de nachtploeg? Ado?
Nee, gewoon bij blond.quote:Op maandag 16 februari 2009 00:04 schreef rhubarbje het volgende:
rood heb ik wel eens gezien... dus blond moet ook kunnen
Maar ik ben zelf erg blond en ik heb toch geen blond schaamhaar...
Is dat dan bij albinos of zo
Hij wel..quote:
Dat klinkt mooierquote:Op maandag 16 februari 2009 00:06 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Die zal wel de liefde aan het bedrijven zijn en in de zevende hemel verkeren
Een vriend van me heeft een grote blonde afro, en donkere wenkbrauwen. Ziet er heel appart uitquote:Op maandag 16 februari 2009 00:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik heb trouwens ook gewoon donkere wenkbrauwen en zo dus ik bedenk me net dat ik mezelf vooral niet te veel als aanknooppunt moet gebruiken en zo
vreemd hoe dat werkt allemaalquote:
Bemoei je er niet mee, johquote:Op maandag 16 februari 2009 00:07 schreef dawg het volgende:
[..]
Je hebt het er maar zwaar mee, nietwaar?
Nogal!quote:
Tja, verven kan altijd hèquote:Op maandag 16 februari 2009 00:08 schreef robbolo het volgende:
[..]
Een vriend van me heeft een grote blonde afro, en donkere wenkbrauwen. Ziet er heel appart uit
het maakt me allemaal geen zak uit als het maar verzorgd isquote:Op maandag 16 februari 2009 00:07 schreef Tegan het volgende:
Boven maakt niet uit, mits verzorgd. Beneden, hoe minder, hoe beter. Haar dus.
Hihi,quote:Op maandag 16 februari 2009 00:08 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ja maar ik denk niet dat hij het anders gaat beleven als ik het hier anders noem
Dat hangt gewoon van je genen af. De ene blonde heeft het wel, de ander niet.quote:Op maandag 16 februari 2009 00:08 schreef rhubarbje het volgende:
vreemd hoe dat werkt allemaal
Wanneer ben je blond genoeg voor blonde wenkbrauwen en schaamhaar dan en zo?
vreemd
Te lastig voor me op zondag avond
Ohquote:Op maandag 16 februari 2009 00:10 schreef robbolo het volgende:
[..]
Is allemaal puur natuurHij is ook blank, voor de duidelijkheid
ik ben eigenlijk wel blij met mn donkere wenkbrauwen en zoquote:Op maandag 16 februari 2009 00:08 schreef robbolo het volgende:
[..]
Een vriend van me heeft een grote blonde afro, en donkere wenkbrauwen. Ziet er heel appart uit
Mja, bij mannen is het niet eens zo heel erg (of dat heb ik nog niet gezien). Maar ik kan me voorstellen dat je bij oerwouden van sommige vrouwen echt spontaan afknapt hoor...quote:Op maandag 16 februari 2009 00:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het maakt me allemaal geen zak uit als het maar verzorgd is
Eigenlijk vind ik ouderwets schaamhaar soms zelfs nog wel geschikt
Alleen het moet bij de persoon passen of zo
Klinkt maf maar ja
ja maar genen zijn mafquote:Op maandag 16 februari 2009 00:09 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat hangt gewoon van je genen af. De ene blonde heeft het wel, de ander niet.
Ja.quote:Op maandag 16 februari 2009 00:10 schreef Tegan het volgende:
[..]
Mja, bij mannen is het niet eens zo heel erg (of dat heb ik nog niet gezien). Maar ik kan me voorstellen dat je bij oerwouden van sommige vrouwen echt spontaan afknapt hoor...
ow juist bij vrouwen vind ik het soms wel geschiktquote:Op maandag 16 februari 2009 00:10 schreef Tegan het volgende:
[..]
Mja, bij mannen is het niet eens zo heel erg (of dat heb ik nog niet gezien). Maar ik kan me voorstellen dat je bij oerwouden van sommige vrouwen echt spontaan afknapt hoor...
Als het bij een man bijgeknipt is, dan is het prima vind ikquote:Op maandag 16 februari 2009 00:10 schreef Tegan het volgende:
[..]
gewoon zeer kort en de ballen kaal!quote:Op maandag 16 februari 2009 00:11 schreef Ludootje het volgende:
Hélemaal kaal bij een man vind ik dan ook weer zo zo...
Een verzorgd driehoekje kan ook prima, hoor! Maar ik denk dat het woord "verzorgd" hier de sleutel isquote:Op maandag 16 februari 2009 00:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ow juist bij vrouwen vind ik het soms wel geschikt
Bij mannen is het me eigenlijk nogal om het even haha
Het zootje lijkt dan wel nog / eindelijk / iets groter. (streep door wat van toepassing is)quote:Op maandag 16 februari 2009 00:11 schreef Ludootje het volgende:
Hélemaal kaal bij een man vind ik dan ook weer zo zo...
Natural look is ook gewoon beterquote:Op maandag 16 februari 2009 00:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ben eigenlijk wel blij met mn donkere wenkbrauwen en zo
Hoef ik teminste niet de moeite te doen van bij kleuren en zo
Ik ben nogal een lambal (vooral met make up en zoik zie meestal toch niet echt een denderend effect dus ben ik te lui om het te proberen haha)
Bij mannen is het ook nog duidelijk waar het in die omgeving om gaatquote:Op maandag 16 februari 2009 00:10 schreef Tegan het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 februari 2009 00:13 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Het zootje lijkt dan wel nog / eindelijk / iets groter. (streep door wat van toepassing is)
ja verzorgt is wel een vereistequote:Op maandag 16 februari 2009 00:13 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Een verzorgd driehoekje kan ook prima, hoor! Maar ik denk dat het woord "verzorgd" hier de sleutel is
Niet echt, maar wel een heel klein beetje dus. Hup ga scheren. Kan je daarna weer met zelfvertrouwen postenquote:Op maandag 16 februari 2009 00:14 schreef Ludootje het volgende:
[..]
![]()
Maar serieus, daar maak ik me niet echt druk om.
Mja, als je allebei geil genoeg bent, dan denk je daar toch niet meer bij na?quote:Op maandag 16 februari 2009 00:14 schreef Ludootje het volgende:
[..]
![]()
Ik ben niet zo'n driehoekjes-fan. Maar idd. Verzorgd is goed, verder maakt het me niet uit.quote:Op maandag 16 februari 2009 00:13 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Een verzorgd driehoekje kan ook prima, hoor! Maar ik denk dat het woord "verzorgd" hier de sleutel is
Dat wil je hier gewoon niet toegevenquote:Op maandag 16 februari 2009 00:14 schreef Ludootje het volgende:
[..]
![]()
Brazilian wax FTW.quote:Op maandag 16 februari 2009 00:13 schreef Ludootje het volgende:
Haha, dat heb ik weer niet. Gewoon altijd hetzelfdequote:Op maandag 16 februari 2009 00:18 schreef rhubarbje het volgende:
ik vind schaamhaar ook nogal een seizoens ding eigenlijk
Helemaal kaal in de winter vind ik echt belachelijk staan
Maar ja dat ben ik dan weer
Lolquote:Op maandag 16 februari 2009 00:18 schreef rhubarbje het volgende:
Dat geld denk ik wel voor meer mensenquote:Op maandag 16 februari 2009 00:15 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja, als je allebei geil genoeg bent, dan denk je daar toch niet meer bij na?
Of naja, ik in ieder geval niet hoor. Ik ben zo onzeker als de pest, maar als ik geil ben, dan gaat er een knop om en ben ik aardig makkelijk
Verzorging is inderdaad het sleutelwoord.
Pfft, er zijn zat serieuzere zaken om me druk over te maken dan de vraag of mijn snikkel wel groot genoeg lijkt... Als ik daar ook nog eens tijd aan zou moeten bestedenquote:Op maandag 16 februari 2009 00:15 schreef Gwydion het volgende:
[..]
Dat wil je hier gewoon niet toegeven
Ook mooi, voelt lekker zachtquote:
Tja, als jij met iemand gaat daten, dan is een kaal/streepje toch wel gewenstquote:Op maandag 16 februari 2009 00:18 schreef rhubarbje het volgende:
Ik denk voor heel veel mensenquote:Op maandag 16 februari 2009 00:18 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Dat geld denk ik wel voor meer mensen
Ik neuk niet te weinig hoorquote:Op maandag 16 februari 2009 00:19 schreef S95Sedan het volgende:
God, jullie lullen teveel en neuken te weinig
Zeg, spreek voor jezelf.quote:Op maandag 16 februari 2009 00:19 schreef S95Sedan het volgende:
jij niet dan?quote:Op maandag 16 februari 2009 00:19 schreef S95Sedan het volgende:
Is het alweer goed?quote:
Het hoeft ook niet per se met waxquote:Op maandag 16 februari 2009 00:18 schreef Ludootje het volgende:
Ook mooi, voelt lekker zacht![]()
Lijkt me alleen wel super pijnlijk
De duivel?? Ging het over mij dan? Geen zin om 20 topics terug te lezenquote:Op maandag 16 februari 2009 00:19 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Trusten T!
[..]
Trusten Nouk!
[..]
Als je het over de duivel hebt! Ado!
En met kerst hangt er kerstverlichting in? Met pasen mag de ander paaseieren daar gaan zoeken?quote:Op maandag 16 februari 2009 00:18 schreef rhubarbje het volgende:
Slaap lekker enzoquote:
Dan pas!quote:Op maandag 16 februari 2009 00:21 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Totdat jij een Twisterdekbed hebt!
Paar posts terug, we hadden het over de nachtploegquote:Op maandag 16 februari 2009 00:21 schreef Adolecens het volgende:
[..]
De duivel?? Ging het over mij dan? Geen zin om 20 topics terug te lezen
met koninginnendag en tijdens EK's en WK's verf ik het idd oranjequote:Op maandag 16 februari 2009 00:18 schreef rhubarbje het volgende:
toch vind ik dat een steepje/driehoekje een stuk leuker staat in de winterquote:Op maandag 16 februari 2009 00:19 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Tja, als jij met iemand gaat daten, dan is een kaal/streepje toch wel gewenst
Maar goed; jij hebt een vriendje, dus die is misschien makkelijker
Ik heb geen last van een koude poes hoorquote:Op maandag 16 februari 2009 00:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
toch vind ik dat een steepje/driehoekje een stuk leuker staat in de winter
het vriest potverdorie! we doen er alles aan om het zo warm mogelijk te hebben maar je poes moet kaal
Dan krijgt ie het toch koud?
het ziet er het zelfde uit als boodschappen doen in een haltertopje bij min 3
Vind ik
En in de zomer is kaal leuker want het is warm en je wil zo veel mogelijk bloot om af te koelen en zo
Ja, vast.quote:Op maandag 16 februari 2009 00:21 schreef ArTiC het volgende:
met koninginnendag en tijdens EK's en WK's verf ik het idd oranje
quote:Op maandag 16 februari 2009 00:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het vriest potverdorie! we doen er alles aan om het zo warm mogelijk te hebben maar je poes moet kaal
Vind ik
En in de zomer is kaal leuker want het is warm en je wil zo veel mogelijk bloot om af te koelen en zo
Oh god...quote:Op maandag 16 februari 2009 00:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Vind ik
quote:Op maandag 16 februari 2009 00:22 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Okee, dan gaan we het eerder goedmaken!
haha ik snap ook wel dat het niets toeveogt aan lichaams warmte en zo maar het ziet er in mijn ogen gewoon een beetje maf uit hahaquote:Op maandag 16 februari 2009 00:22 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb geen last van een kale poes hoor![]()
CTRL F op 'nachtploeg' levert niks opquote:Op maandag 16 februari 2009 00:21 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Paar posts terug, we hadden het over de nachtploeg
Ja, dat verven doe ik ook, maar ik pas mijn "poes" niet aan op een jaargetijde hoor.quote:Op maandag 16 februari 2009 00:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
haha ik snap ook wel dat het niets toeveogt aan lichaams warmte en zo maar het ziet er in mijn ogen gewoon een beetje maf uit haha
Maar ja ik verf mn haar in de winter ook een tintje donkerder
Sommige dingen horen nou eenmaal bij de zomer en andere bij de winter
Niet? Heb jij geen clitschoen?quote:Op maandag 16 februari 2009 00:25 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, dat verven doe ik ook, maar ik pas mijn "poes" niet aan op een jaargetijde hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |