Haha, dan hebben we nu ruziequote:Op zondag 15 februari 2009 23:09 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Da's ook weer zo! Moeten we eigenlijk ook een reden voor creëren. Dan kunnen we het weer goedmaken!
Of met een blinddoek op.quote:Op zondag 15 februari 2009 23:14 schreef Ripley het volgende:
nou, licht uit is ook wel eens spannend
Dus, hoe ga je dat goedmaken?quote:
Maar single kan je t niet noemenquote:Op zondag 15 februari 2009 23:16 schreef Murmeli het volgende:
licht aan natuurlijk!!
maarre.... ik zag tijn nog posten in het vorige topic dat er 2 singles minder zijn... ECHT NIET DUS HE!!
gewoon verliefd zijn zonder verkering is toch ook leuk?
er zijn genoeg manieren die minder pijnlijk zijn hoorquote:Op zondag 15 februari 2009 23:17 schreef Tegan het volgende:
Ik ging net opzoeken hoeveel gram Paracetamol dodelijk is nav een gesprek aan tafel. Kwam ik op een suicide methods site. Blijkt dat echt alle zelfmoordmanieren echt onwijs pijnlijk zijn... Als je jezelf niet moet verdrinken, en heb je weken buikpijn voordat je doorgaat van pillen. En nu weet ik nog niet het antwoord op mijn vraag.
Als dit geen R&P-onderwerp is weet ik het niet meer.
Enlighten me.quote:Op zondag 15 februari 2009 23:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
er zijn genoeg manieren die minder pijnlijk zijn hoor
Een overdosis heroine is niet bepaald pijnlijk, vermoed ik.quote:Op zondag 15 februari 2009 23:17 schreef Tegan het volgende:
Ik ging net opzoeken hoeveel gram Paracetamol dodelijk is nav een gesprek aan tafel. Kwam ik op een suicide methods site. Blijkt dat echt alle zelfmoordmanieren echt onwijs pijnlijk zijn... Als je jezelf niet moet verdrinken, en heb je weken buikpijn voordat je doorgaat van pillen. En nu weet ik nog niet het antwoord op mijn vraag.
Als dit geen R&P-onderwerp is weet ik het niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |