Dat is die band met lelijke bassist en dito basquote:Op zondag 22 maart 2009 23:02 schreef KaMo het volgende:
[..]
heerlijk![]()
Soms vind ik hem lelijk, soms geweldig, ligt aan mijn stemming.
Maarja, mensen herkennen ons eraan.
Motorhead/Lemmy?quote:Op zondag 22 maart 2009 23:24 schreef Rechterbal het volgende:
[..]
Dat is die band met lelijke bassist en dito bas
Ja, de hardware had van mij ook wel andere kleur gemocht, en ik vind de blokjes wel gaaf zelfquote:Op zondag 22 maart 2009 23:11 schreef Sjoegerd het volgende:
In een andere kleurstelling (wit met zwarte hardware), zou ik m echt tof vinden
Die blokjes zijn opzich wel tof jaquote:Op maandag 23 maart 2009 09:16 schreef KaMo het volgende:
[..]
Ja, de hardware had van mij ook wel andere kleur gemocht, en ik vind de blokjes wel gaaf zelf
Heel erg begrijpelijk, ik heb hem gekocht in een 'zo dat is leuk!'-buiquote:Op maandag 23 maart 2009 12:09 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Die blokjes zijn opzich wel tof ja, maar ik hoef het niet te hebben
Wel flink verschilquote:Op maandag 23 maart 2009 18:30 schreef KaMo het volgende:
[..]
Heel erg begrijpelijk, ik heb hem gekocht in een 'zo dat is leuk!'-bui
Was eigenlijk van plan om een Squier Jazzbas te kopen
Ik kan wel eens voor je rondvragen.quote:Op maandag 23 maart 2009 18:52 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Wel flink verschil.. Dit is toch een Ibanez ICB300?
Ik ben eigenlijks opzoek naar een witte Thunderbird, alleen die worden niet meer gemaakt
ICB zoiezo, 300 weet ik niet precies. Deze is maar maand geproduceerd (is limited Edition van vorige lente)quote:Op maandag 23 maart 2009 18:52 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Wel flink verschil.. Dit is toch een Ibanez ICB300?
Ik ben eigenlijks opzoek naar een witte Thunderbird, alleen die worden niet meer gemaakt
Ik moet eerst mijn ouders zover krijgen dat ik een andere erbij mag, en even wat bassen gaan uitproberen. Tevens zit er een koffer bij?quote:Op maandag 23 maart 2009 19:00 schreef Rechterbal het volgende:
[..]
Ik kan wel eens voor je rondvragen.
Ik ken een vriend die hem kwijtwil voor 350 euro ofzo.
Je kunt vast wat eraf praten.
Hij is vast zwaarder dan mijn Ibanezquote:Op maandag 23 maart 2009 19:01 schreef KaMo het volgende:
[..]
ICB zoiezo, 300 weet ik niet precies. Deze is maar maand geproduceerd (is limited Edition van vorige lente)
Ik wilde ook thunderbird wit, maar is me veul te zwaar. Ik ben maar een klein ventje.
Eerst langzaam en veel met een metronoom oefenen als je iets langzaam strak kan spelen dan pas ga je het tempo opvoerenquote:Op maandag 30 maart 2009 22:21 schreef Sautor het volgende:
Is het normaal dat je na een tijdje tijd in je polsen krijg (frethand) of is mijn techniek kut?
Zelf niet zoveel last van gehad omdat ik heel simpel begon en met alle 4 den vingers speel, dan belast je je pols minder.quote:Op maandag 30 maart 2009 22:21 schreef Sautor het volgende:
Is het normaal dat je na een tijdje tijd in je polsen krijg (frethand) of is mijn techniek kut?
Wat is dat voor boekje dan? Het lijstje komt namelijk over het algemeen uit dezelfde hoek...quote:Op maandag 30 maart 2009 22:15 schreef Rechterbal het volgende:
en een bassist na keuze ^^
En ik had dat boek niet geschreven.
Bass for Dummiesquote:Op maandag 30 maart 2009 22:45 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Wat is dat voor boekje dan? Het lijstje komt namelijk over het algemeen uit dezelfde hoek...
quote:
Ik mag toch hopen dat je Paul McCartney ook kentquote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:00 schreef Sjoegerd het volgende:
Van dat lijstje ken ik eigenlijks alleen Victor Wooten. En Jason Newsted is mijn voorbeeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |