Kon ook, 1e vaste topicopenerquote:Op zondag 15 februari 2009 22:25 schreef Agiath het volgende:
Het bassistentopic: Waar iedereen nieuw spul koopt
quote:Op zondag 15 februari 2009 23:53 schreef allsystemshalt het volgende:
Waar zijn de harde muffs gebleven
Ik heb hem nietquote:
Als je alles al hebt is er geen (over-muffing)drive meer om verder te gaanquote:Op maandag 16 februari 2009 00:01 schreef KaMo het volgende:
[..]
Ik heb hem niet
Hij zit wel in mijn Boss ME50B
Ik gebruik toch enkel de Muff en Metalquote:Op maandag 16 februari 2009 00:10 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Als je alles al hebt is er geen (over-muffing)drive meer om verder te gaan
Als je genoeg aan de knoppen draaitquote:Op maandag 16 februari 2009 00:21 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Heb ik nog niet geprobeerd is ie erg overstuurd?
Ik doe er ook wel eens delay tussen, ben alleen bang dat ik dan iets opblaas of zo. Vind het wel lekker om eens vol de distortion open te gooien, beetje meespelen met death from above of zo. Die kerel sloot zijn bas aan op 2 amps voor dat geluid geloof ik.quote:Op maandag 16 februari 2009 00:25 schreef allsystemshalt het volgende:Ik speel wel eens met gitaardistortion tussen m'n bas en m'n versterker
RTFMquote:Op maandag 16 februari 2009 00:48 schreef Witchfynder het volgende:
Ik heb trouwens moeite mijn flanger in te stellen op mijn TC Electronics. Op mijn Zoom B2 pedaaltje was het makkelijk (niks in te stellen eigenlijk), maar op mijn G-Sharp is het hard werken. Hoop knoppen.
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |