Wat zou je dan willen dat ze doen? Je naar de EH sturen, linea recta ?quote:Op zondag 15 februari 2009 23:14 schreef Dakota het volgende:
@ Scorpie
ik wil er nou niet echt vanuit gaan dat dit een zeldzame situatie is
Ik baal gewoon dat ze het niet weten en me wegsturen met een ' ja ik zou het maar aankijken' en naar de HA gaan als ze slecht gaat drinken..maar ondertussen zit ze wel met gekke vlekken op r tong.
dude..ik maak me zorgen om mijn 6 weken oude dochtertje..vind je het raar? Ik zou de moeder idd aaraden om gelijk naar de dokter te gaan ja..vooral als ze zelf geen flauw idee heeft wat het is. Er vanuit gaan dat het wel goedkomt bij een pasgeborene vind ik ook raar.quote:Op zondag 15 februari 2009 23:17 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wat zou je dan willen dat ze doen? Je naar de EH sturen, linea recta ?
Zeg ik ergens dat ik het raar vind dat je je zorgen maakt? Nee.quote:Op zondag 15 februari 2009 23:20 schreef Dakota het volgende:
[..]
dude..ik maak me zorgen om mijn 6 weken oude dochtertje..vind je het raar? Ik zou de moeder idd aaraden om gelijk naar de dokter te gaan ja..vooral als ze zelf geen flauw idee heeft wat het is. Er vanuit gaan dat het wel goedkomt bij een pasgeborene vind ik ook raar.
http://www.gezondheid.be/index.cfm?fuseaction=art&art_id=325quote:Spruw ?
Men moet eerst eens goed kijken of die witte vlekjes op de tong of in het mondje geen melkrestjes zijn die nog in het mondje zitten. Probeer ze eens weg te vegen.
Spruw kan je niet weg vegen, het is een schimmelinfectie die vooral op de tong en het tandvlees en in het mondje voorkomt. Het is een wit laagje vlekjes en daar moet je mee naar je arts gaan die een schimmelwerend middel zal voorschrijven. Als uw baby spruw heeft kan hij vaak lastiger zijn.
Ik brand ze niet af omdat ze het antwoord niet weten ik baal ervan dat ze zo onhandig te werk gaan met nieuwe moeders.quote:Op zondag 15 februari 2009 23:22 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zeg ik ergens dat ik het raar vind dat je je zorgen maakt? Nee.
Maar om nou gelijk het CB maar af te branden omdat ze even geen antwoord hebben op die vraag gaat ook nogal ver, vind je zelf niet?
Daarnaast, misschien dat deze informatie je kan helpen:
[..]
http://www.gezondheid.be/index.cfm?fuseaction=art&art_id=325
Ze drinkt nog steeds erg goed.. wel hapt ze iets anders naar de speen maar zuigt vrolijk verder en geen geklik.quote:Op zondag 15 februari 2009 23:25 schreef Ticootje het volgende:
drinkt ze nog wel goed? Of is ze slordiger gaan drinken? Klikt ze?
Waar slaat dat nou weer op? Je hoeft toch niet gelijk in de stress te schieten omdat een instantie geen bevredigende antwoord heeft op je vraag? Ik snap dat je ongerust bent, maar om nou gelijk met dit soort opmerkingen te komen?quote:Op zondag 15 februari 2009 23:30 schreef Dakota het volgende:
[..]
En ben jij de CB beschermheilige ofzo
Welke kleur zijn de vlekjes? Zijn ze donkerrood bijvoorbeeld?quote:anyway.. spruw is WIT.
Dus ik heb idd niets aan je informatie.
het is geen spruw..ik kan alle witte aanslag wegvegen dus dat is gewoon melk.quote:Op zondag 15 februari 2009 23:39 schreef Ticootje het volgende:
spruw uit zich niet altijd door witte plekjes, soms zie je helemaal niets. Maar bij spruw gaan baby's slordig drinken, zijn onrustig enz. Jij hebt ook geen pijn aan je borst of tepels?
Gewoon uit interesse: wat betekent "klikt ze"?quote:Op zondag 15 februari 2009 23:25 schreef Ticootje het volgende:
Klikt ze?
Denk dat ze een klakkend geluid bedoeld.quote:Op maandag 16 februari 2009 00:00 schreef kissa het volgende:
[..]
Gewoon uit interesse: wat betekent "klikt ze"?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |