Blij dat ik daar niet woon danquote:Op zondag 15 februari 2009 22:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Een in Limburg volledig ingeburgerd begrip.
Voda ?quote:Op zondag 15 februari 2009 22:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Bij dit soort platen heb ik wat stevigers nodig.. Voda should do the trick
Maar ik ben dan ook niet van de EOquote:Op zondag 15 februari 2009 22:21 schreef borisz het volgende:
[..]
Voda ?
Bij de EO drinken te toch geen alcohol ?Behalve op zondag tien uur smorgens, die zuiplappen
Geen alcohol, waarom zitten dan de zoveel kroegen om de kerk heenquote:Op zondag 15 februari 2009 22:21 schreef borisz het volgende:
[..]
Voda ?
Bij de EO drinken te toch geen alcohol ?Behalve op zondag tien uur smorgens, die zuiplappen
Indrinken natuurlijk voor de kerkdienstquote:Op zondag 15 februari 2009 22:23 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Geen alcohol, waarom zitten dan de zoveel kroegen om de kerk heen
quote:
quote:Op zondag 15 februari 2009 22:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Een in Limburg volledig ingeburgerd begrip.
Wat is er mis met die uitdrukking dan?quote:
Je weet neit wat je mistquote:Op zondag 15 februari 2009 22:26 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
![]()
ben eigenlijk nu rtl 5 aan t kijken
Ik ben er ook nog hoor, en Eliza en Roel en Cos en Piles en M_A_W en Timoquote:Op zondag 15 februari 2009 22:27 schreef -Hans- het volgende:
Ach ja, allein allein
Ook die hoor je buiten de 00`s request nooitquote:
Whehequote:Op zondag 15 februari 2009 22:27 schreef borisz het volgende:
Ik ben er ook nog hoor, en Eliza en Roel en Cos en Piles en M_A_W
quote:Op zondag 15 februari 2009 22:27 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik ben er ook nog hoor, en Eliza en Roel en Cos en Piles en M_A_W en Timo
quote:Op zondag 15 februari 2009 22:29 schreef -Hans- het volgende:
All nightmare long van Metallica. Geloof dat die clip heel gruwelijk is.. !
Yup, vrij apartquote:Op zondag 15 februari 2009 22:29 schreef -Hans- het volgende:
All nightmare long van Metallica. Geloof dat die clip heel gruwelijk is.. !
Probeer Fiona Apple ook isquote:Op zondag 15 februari 2009 22:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo, es ff kijken of Tori Amos als een engeltje in m'n oren kan pissen.
Vannacht ieders een liter flesquote:Op zondag 15 februari 2009 22:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]! Hier van de week ook weer een fles 'opgeruimd'
Goed idee. Slinger ik die weer es aanquote:Op zondag 15 februari 2009 22:32 schreef cosmick het volgende:
[..]
Probeer Fiona Apple ook is.
[ afbeelding ]
6 albums van Amos neem ik aan? Apple heeft er zover ik weet (helaas) nog (maar) 3 op haar naam staan.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Goed idee. Slinger ik die weer es aan. Zes albums van de dame in collectie en alweer te lang geleden naar geluisterd
.
O jawel hoor, doen we niet moeilijk overquote:Op zondag 15 februari 2009 22:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. De weekenduitspraak LEKKER NEUKEN zal dan wel niet echt in praktijk gebracht zijn
.
Van Amos nog veul meerquote:Op zondag 15 februari 2009 22:37 schreef cosmick het volgende:
[..]
6 albums van Amos neem ik aan? Apple heeft er zover ik weet (helaas) nog (maar) 3 op haar naam staan.
Aha! Hmmm.. leuk?quote:Op zondag 15 februari 2009 22:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Van Amos nog veul meer. Van Apple inclusief 3 live-albums
.
quote:Op zondag 15 februari 2009 22:38 schreef cosmick het volgende:
[..]
O jawel hoor, doen we niet moeilijk over.
quote:Op zondag 15 februari 2009 22:41 schreef Brennel het volgende:
Ik ben er ook nog/weer zo ongeveer.
Sterktequote:Op zondag 15 februari 2009 22:52 schreef Brennel het volgende:
* Brennel is in principe al vanaf gisterochtend 9.30 wakker, en begint flinke hoofdpijn te krijgen, en vraagt zich af waarom ze nog niet in bed ligt.
Misschien omdat het dan snel morgen is, en ik één van m'n lieve rattenventen in ga laten slapen![]()
Ik neem een borrel mensen, proost.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de zon in de zomer. De sneeuw in de winter. En de druppel die de lente doet overlopen.
Nou jij.
Proost ! en sterkte..!quote:Op zondag 15 februari 2009 22:52 schreef Brennel het volgende:
* Brennel is in principe al vanaf gisterochtend 9.30 wakker, en begint flinke hoofdpijn te krijgen, en vraagt zich af waarom ze nog niet in bed ligt.
Misschien omdat het dan snel morgen is, en ik één van m'n lieve rattenventen in ga laten slapen![]()
Ik neem een borrel mensen, proost.
Trusten Sirolfquote:Op zondag 15 februari 2009 23:19 schreef Sirolf het volgende:
Zo, tijd om te gaan slapen. 't Is weer afgelopen met het uitslapen helaas...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |