Ik spreek mijn schoonouders (en dat zijn me toch kakkers) aan met het hun voornaam, zijn mijn ouders niet dus pa en ma, mams en paps, mammie en pappie gaat dan niet op.quote:Op zondag 15 februari 2009 19:29 schreef Copycat het volgende:
Ik was altijd jaloers op vrienden met artistiekerige ouders die hun ouders bij de voornaam noemden. Daar wilde mijn moeder niet aan.
Lapo!quote:Op zondag 15 februari 2009 19:37 schreef beequeen het volgende:
Ik dacht meer aan "Welkom pa en ma" maar deze TT will do. Thanks Frits.
Wat een aparte aanpak, nooit eerder van gehoord. Gewoon om te wennen dat je je verzet tegen de 'zin in een sigaret' zeg maar?quote:Op zondag 15 februari 2009 19:46 schreef Copycat het volgende:
Mijn rookregime houdt t/m donderdag in dat ik mijn twee favoriete sigaretten van de dag moet laten staan.
Is het je eerste serieuze stoppoging (sinds lang)? Veel succes in elk geval!quote:Donderdagmiddag afspraak bij de huisarts en daarna gaat het zwaardere regime van echt en helemaal stoppen zsm in.
Oh ja, dat doe ik ook. Niet dat ze dat op prijs stellen trouwens.quote:Op zondag 15 februari 2009 19:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik spreek mijn schoonouders (en dat zijn me toch kakkers) aan met het hun voornaam, zijn mijn ouders niet dus pa en ma, mams en paps, mammie en pappie gaat dan niet op.
En mijn pa heeft er ook geen moeite mee als ik hem Hennie noem. Kom dan ook wel uit een artistiekerig gezin.
Of roepen: hé Ma. En dat zij dan zegt V&D.quote:Op zondag 15 februari 2009 19:53 schreef Gert het volgende:
Ik zeg wel "mijn pa" maar niet "mijn ma". Dat laatste vind ik plebejerig, dat eerste niet op de een of andere manier.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
Mijn schoonouders ook niet hoor, maar boeien. Toen ik vertelde dat ik mijn meisjesnaam wilde behouden vielen ze zowat van hun stoel (was wel tijdens de huwelijksceremonie, maar goedquote:Op zondag 15 februari 2009 19:51 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh ja, dat doe ik ook. Niet dat ze dat op prijs stellen trouwens.Maar goed, ik heb zelf al twee paar ouders en dat is erg genoeg
Mijn hubbie moet mijn ouders dan wel weer met de voornaam aanspreken van henzelf, ondanks dat het echt keurige mensen zijn.
quote:Op zondag 15 februari 2009 19:57 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Of roepen: hé Ma. En dat zij dan zegt V&D.
Kwartjes vallen soms wat later.quote:Op zondag 15 februari 2009 19:57 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja, mijn moeder is me er eentje.quote:
quote:Op zondag 15 februari 2009 19:59 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Vele kwartjes vallen pas jaren later.quote:Op zondag 15 februari 2009 20:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kwartjes vallen soms wat later.
Demins ftw.
Dit is zeg maar het voorwerk. Ik moest kijken wat het missen van die twee belangrijke sigaretten met me zou doen. Op zich valt het mee; die van 's ochtends mis ik niet echt. Die van na het eten vind ik moeilijker. Dan word ik onrustig (en krijg ik dus nu last van opruimwoede om mijn 'energie' elders in kwijt te raken) en vandaag vergat ik mijn afspraak dus.quote:Op zondag 15 februari 2009 19:51 schreef FritsVanEgters het volgende:
Wat een aparte aanpak, nooit eerder van gehoord. Gewoon om te wennen dat je je verzet tegen de 'zin in een sigaret' zeg maar?
Toen ik een jaar of 22 was, ben ik eens twee dagen gestopt. Halfslachtig. Dus dat schoot ook niet op.quote:Is het je eerste serieuze stoppoging (sinds lang)? Veel succes in elk geval!
Ja, ik snap hem nu ook.quote:Op zondag 15 februari 2009 19:57 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 februari 2009 20:24 schreef Peter6000 het volgende:
Wel een fijn idee dat er nu 3 miljoen randdebielen naar Bananasplit zitten te kijken, en ik gewoon nuttig bezig ben achter de pc.
quote:Op zondag 15 februari 2009 20:24 schreef Peter6000 het volgende:
Wel een fijn idee dat er nu 3 miljoen randdebielen naar Bananasplit zitten te kijken, en ik gewoon nuttig bezig ben achter de pc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |