Plakkerige zooi gok ikquote:Op zondag 15 februari 2009 19:37 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Een drets? Ik snap niet wat je bedoelt
Als in dat hij niet goed gaar wordt? Dan draai je hem gewoon te snel omquote:
Trouwens ook altijd een klein beetje olijfolie of gesmolten boeter door je beslag doen!quote:Op zondag 15 februari 2009 20:04 schreef captainkid het volgende:
Dan draai je dus te snel om.
En als je ze wel moet draaien omdat ze anders zwart worden, moet je meer margarine gebruiken of een lagere vlam of beide.
Volgende keer maar eens proberen dan.quote:Op zondag 15 februari 2009 20:05 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Trouwens ook altijd een klein beetje olijfolie of gesmolten boeter door je beslag doen!
Ik eet tegenwoordig ook minstens 1 keer per week pannekoekenquote:Op zondag 15 februari 2009 20:08 schreef captainkid het volgende:
[..]
Volgende keer maar eens proberen dan.
Tegenwoordig één keer in de week pannekoeken met spek
OMdat je pannenkoeken ook altijd mislukken?quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:29 schreef suziwan het volgende:
Ik maak m'n wentelteefjes altijd in de oven. Eigenlijk vaak met stokbrood als ik nog over heb van de vorige dag.
Hier is hoe:
brood ong 2 cm dik
boter
2 grote eieren
400 ml melk
3 el suiker
zout
Bovenkant brood insmeren met boter. In grote ovenschaal sneetjes in één laag dicht tegen elkaar aangedrukt leggen. Eieren, melk en zout tot één massa maken en over het brood gieten. Afdekken en koud laten worden.
Oven op temp brengen, zo'n 220 graden. Suiker over het brood strooien en in de oven tot het brood gerezen is (ong 15 a 20 min).
Hartige variate i.p.v. suiker kun je geraspte kaas gebruiken en peper/zout en kerrie door het eimengsel, maar heb ik zelf nooit geprobeerd. Heb altijd toch net iets meer trek in de zoete
Ik snapte de link ook niet helemaalquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:51 schreef The_stranger het volgende:
[..]
OMdat je pannenkoeken ook altijd mislukken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |