Ik heb gister al ergens gezegd dat mocht ik ooit iets met iemand van Fok! doen, ik dit heel ver van Fok! vandaan zou houden. Vooral in het licht van recentelijke rellen/drama's etcquote:
Ik doe er dan ook niet aanquote:
Kan ik niet gewoon het hele lijstje zien en aan de hand daarvan een potentieeltje uitkiezen? Dan kan ik mijn opties wat meer openhouden...quote:Op zondag 15 februari 2009 18:39 schreef Ripley het volgende:
[..]
PM maar, dan zeg ik wel of ze op het lijstje staan
Ik ook nietquote:
quote:
Neequote:Op zondag 15 februari 2009 18:43 schreef Thrar het volgende:
goeroe wilt ook meedoen
trouwens ripley, sta je zelf al op het lijstje?
Dat eerstequote:Op zondag 15 februari 2009 18:44 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Is dat bedoeld als stelling of klacht?
Ik probeer een singles neuklijstje bij te houden, maar dat is nog best hard werkquote:
Dat heet 'projectie' met een duur woord.quote:Op zondag 15 februari 2009 18:45 schreef Thrar het volgende:
[..]
moet je daar dan niet aan werken ofzo?Je bent alleen maar druk bezig met andere stelletjes
Een Hit-list dusquote:Op zondag 15 februari 2009 18:46 schreef Ripley het volgende:
Ik probeer een singles neuklijstje bij te houden, maar dat is nog best hard werk
Rip, zoek eens iemand voor mij dan nu je toch bezig bentquote:Op zondag 15 februari 2009 18:46 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik probeer een singles neuklijstje bij te houden, maar dat is nog best hard werk
Volgens mij moet je toch echt zelf zoeken en Rip zet ze alleen op het lijstjequote:Op zondag 15 februari 2009 18:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Rip, zoek eens iemand voor mij dan nu je toch bezig bent
Heb je er meteen weer eentje voor erop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |