Ik heb gister al ergens gezegd dat mocht ik ooit iets met iemand van Fok! doen, ik dit heel ver van Fok! vandaan zou houden. Vooral in het licht van recentelijke rellen/drama's etcquote:
Ik doe er dan ook niet aanquote:
Kan ik niet gewoon het hele lijstje zien en aan de hand daarvan een potentieeltje uitkiezen? Dan kan ik mijn opties wat meer openhouden...quote:Op zondag 15 februari 2009 18:39 schreef Ripley het volgende:
[..]
PM maar, dan zeg ik wel of ze op het lijstje staan
Ik ook nietquote:
quote:
Neequote:Op zondag 15 februari 2009 18:43 schreef Thrar het volgende:
goeroe wilt ook meedoen
trouwens ripley, sta je zelf al op het lijstje?
Dat eerstequote:Op zondag 15 februari 2009 18:44 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Is dat bedoeld als stelling of klacht?
Ik probeer een singles neuklijstje bij te houden, maar dat is nog best hard werkquote:
Dat heet 'projectie' met een duur woord.quote:Op zondag 15 februari 2009 18:45 schreef Thrar het volgende:
[..]
moet je daar dan niet aan werken ofzo?Je bent alleen maar druk bezig met andere stelletjes
Een Hit-list dusquote:Op zondag 15 februari 2009 18:46 schreef Ripley het volgende:
Ik probeer een singles neuklijstje bij te houden, maar dat is nog best hard werk
Rip, zoek eens iemand voor mij dan nu je toch bezig bentquote:Op zondag 15 februari 2009 18:46 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik probeer een singles neuklijstje bij te houden, maar dat is nog best hard werk
Volgens mij moet je toch echt zelf zoeken en Rip zet ze alleen op het lijstjequote:Op zondag 15 februari 2009 18:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Rip, zoek eens iemand voor mij dan nu je toch bezig bent
Heb je er meteen weer eentje voor erop
Eet ze!quote:Op zondag 15 februari 2009 18:47 schreef Ripley het volgende:
ik ga uit eten, ik verwacht wel PM's met updates he
quote:Op zondag 15 februari 2009 18:47 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Volgens mij moet je toch echt zelf zoeken en Rip zet ze alleen op het lijstje
Welke rellen en drama's dan?quote:Op zondag 15 februari 2009 18:40 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik heb gister al ergens gezegd dat mocht ik ooit iets met iemand van Fok! doen, ik dit heel ver van Fok! vandaan zou houden. Vooral in het licht van recentelijke rellen/drama's etc
Je bent de afgelopen weken toch niet op vakantie geweest of wel?quote:
Als je daar zelf nog een keuze in hebt ben ik voor.quote:Op zondag 15 februari 2009 18:47 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Niets volgens mij. Hier probeer iedereen altijd aan iedereen te koppelen
Nee, maar als het enige probleem is dat andere mensen je met je relatie gaan bemoeien kan je dat simpel oplossen. En op Fok! zijn er genoeg relaties die wel werken.quote:Op zondag 15 februari 2009 18:49 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je bent de afgelopen 2 weken toch niet op vakantie geweest of wel?
Ja, en de relaties die wel werken zijn de mensen die zich op dat gebied nogal op de vlakte houden op Fok!.quote:Op zondag 15 februari 2009 18:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee, maar als het enige probleem is dat andere mensen je met je relatie gaan bemoeien kan je dat simpel oplossen. En op Fok! zijn er genoeg relaties die wel werken.
En ik mis inderdaad wel eens wat.
In iedergeval in het begin van de relatiequote:Op zondag 15 februari 2009 18:53 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ja, en de relaties die wel werken zijn de mensen die zich op dat gebied nogal op de vlakte houden op Fok!.
Inderdaadquote:Op zondag 15 februari 2009 18:53 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
In iedergeval in het begin van de relatie
Kanslozen, stel je voor dat iemand het weetquote:Op zondag 15 februari 2009 18:53 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat weet snap ik. Ik zou het zelf niet anders doen.quote:Op zondag 15 februari 2009 18:53 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ja, en de relaties die wel werken zijn de mensen die zich op dat gebied nogal op de vlakte houden op Fok!.
Oke dan ga ik voor nummer 11 het gekke getal.quote:
Ervaring?quote:Op zondag 15 februari 2009 18:53 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Neuk je iemand stiekem dan?quote:Op zondag 15 februari 2009 18:53 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Nopquote:
Mijne is 666.quote:Op zondag 15 februari 2009 18:58 schreef Thrar het volgende:
mijn rugnummer is 244792!
Ik wilde net hetzelfde over mezelf zeggen. Zie mijn post boven jequote:Op zondag 15 februari 2009 19:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mijne is 666.![]()
Moehahahahaha!
* vencodark is flauw.
Misschien heeft ie wel een kleintje.quote:Op zondag 15 februari 2009 19:01 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Kan het me bijna niet voorstellen. Dat voelt een vrouw toch gewoon?
Misschien is het net als stiekem met iemand dansen en hopen dat ze het leuk vond.quote:Op zondag 15 februari 2009 19:01 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Kan het me bijna niet voorstellen. Dat voelt een vrouw toch gewoon?
* RealZeus gooit zout over Vencodark heen.quote:Op zondag 15 februari 2009 19:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mijne is 666.![]()
Moehahahahaha!
* vencodark is flauw.
Dat kan niet want die heb ik alquote:Op zondag 15 februari 2009 19:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mijne is 666.![]()
Moehahahahaha!
* vencodark is flauw.
Cue zingt: Ïk heb stiekem met je gedanst.. ik hoop dat je het leuk vondquote:Op zondag 15 februari 2009 19:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Misschien is het net als stiekem met iemand dansen en hopen dat ze het leuk vond.
Het is ongelooflijk maar:quote:Op zondag 15 februari 2009 19:02 schreef RealZeus het volgende:
[..]
* RealZeus gooit zout over Vencodark heen.
Zo, nou ben je niet meer flauw.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel een briljant nummerquote:Op zondag 15 februari 2009 19:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Misschien is het net als stiekem met iemand dansen en hopen dat ze het leuk vond.
oeeeeequote:Op zondag 15 februari 2009 19:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mijne is 666.![]()
Moehahahahaha!
* vencodark is flauw.
Bah, bagger muziek van neerlandsche grondquote:
quote:Op zondag 15 februari 2009 @ 19:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het is ongelooflijk maar:Ik wist niet dat het mogelijk was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.For great justice!
Namen!quote:Op zondag 15 februari 2009 19:04 schreef Grijsmuisje het volgende:
Ja Kut, denk ik: ik ga eens zitten voor fok, krijg ik onverwacht bezoek
Maar goed, bezoek was wel de moeite waard
Had je lekkere stukjes kaas op tafel?quote:Op zondag 15 februari 2009 19:04 schreef Grijsmuisje het volgende:
Ja Kut, denk ik: ik ga eens zitten voor fok, krijg ik onverwacht bezoek
Maar goed, bezoek was wel de moeite waard
quote:Op zondag 15 februari 2009 19:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het is ongelooflijk maar:Goh, niks voor hier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 15 februari 2009 19:08 schreef Bengeltje het volgende:
Heb je eigenlijk ook cadeautjes gekregen?
quote:
Ik dacht laat ik voor de verandering die een keer niet kiezen.quote:Op zondag 15 februari 2009 19:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mijne is 666.![]()
Moehahahahaha!
* vencodark is flauw.
Ik ben beter te vangen met pindakaas.quote:Op zondag 15 februari 2009 19:06 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Had je lekkere stukjes kaas op tafel?
quote:
quote:Op zondag 15 februari 2009 19:07 schreef dawg het volgende:
Muis.
En Ludo, geen commentaar is ook commentaar.
Tja...quote:Op zondag 15 februari 2009 19:08 schreef ProbeerMe het volgende:
Wat zijn er toch een hoop mensen gefixeerd op de "grootte" van ludo.
Tijd dat de waarheid boven tafel komt?
Tja, devil in disguise (schrijf je dat zo?) enzo.quote:Op zondag 15 februari 2009 19:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik dacht laat ik voor de verandering die een keer niet kiezen.
* tijnbrein stelt venco als duivelin voor![]()
O sorry, dacht dat er meestal met het bezoek rekening gehouden werd.quote:Op zondag 15 februari 2009 19:10 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Ik ben beter te vangen met pindakaas.
Nee, geen kaas
Welk lijstje?quote:Op zondag 15 februari 2009 19:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Namen!
Anders blijft het lijstje zo kort
Ik was die jongen met die vage blik!quote:Op zondag 15 februari 2009 19:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nice.quote:Op zondag 15 februari 2009 19:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Tja, devil in disguise (schrijf je dat zo?) enzo.
2x ici paris bonnen.. Elmo-knuffelquote:Op zondag 15 februari 2009 19:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
WaaaaaaaaaatDAAAAAAAAAANNNNNNNNN.
Als hij wil neuken, moet ie er maar rekening mee houden dat ik vooral met mezelf rekening houdquote:Op zondag 15 februari 2009 19:12 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
O sorry, dacht dat er meestal met het bezoek rekening gehouden werd.
Die lopen er tegenwoordig alleen maar rond.quote:Op zondag 15 februari 2009 19:12 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik was die jongen met die vage blik!
Vergeet de drank niet.quote:Op zondag 15 februari 2009 19:13 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
2x ici paris bonnen.. Elmo-knuffelen een dovepakket
En van een collega nog geweldige kleine kadootjes die hij gelinkt heeft aan het werk
Meisjes die gedesillusioneerd huiswaarts keren na een wilde 2 minuten?quote:Op zondag 15 februari 2009 19:12 schreef dawg het volgende:
[..]
Het lijstje waar jij ook op komt te staan als je vanavond langskomt.
Oh was jij dat.quote:Op zondag 15 februari 2009 19:12 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik was die jongen met die vage blik!
Hoe kon ik die vergetenquote:
Jij kijkt nooit vaag voor je uit?quote:Op zondag 15 februari 2009 19:13 schreef vencodark het volgende:
[..]
Die lopen er tegenwoordig alleen maar rond.
2x 2 minuten he, niet overdrijven!quote:Op zondag 15 februari 2009 19:14 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Meisjes die gedesillusioneerd huiswaarts keren na een wilde 2 minuten?
Nee joh.quote:Op zondag 15 februari 2009 19:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij kijkt nooit vaag voor je uit?
Elmo.quote:Op zondag 15 februari 2009 19:13 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
2x ici paris bonnen.. Elmo-knuffelen een dovepakket
En van een collega nog geweldige kleine kadootjes die hij gelinkt heeft aan het werk
"She didn't know what hit her..."quote:Op zondag 15 februari 2009 19:14 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Meisjes die gedesillusioneerd huiswaarts keren na een wilde 2 minuten?
quote:Op zondag 15 februari 2009 19:12 schreef dawg het volgende:
[..]
Het lijstje waar jij ook op komt te staan als je vanavond langskomt.
Nou hondje, ik twijfel.quote:
O bezoek betekent gelijk seks.quote:Op zondag 15 februari 2009 19:13 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Als hij wil neuken, moet ie er maar rekening mee houden dat ik vooral met mezelf rekening houd
Zeker als het onverwacht is.
Ik had wel koffie in huis
Let op.quote:Op zondag 15 februari 2009 19:17 schreef Nouk84 het volgende:
Nummertjes, gaat het over nummertjes? Wie wil er een nummertje met voor me maken?
Oke dan is het goed.quote:
Nou, bedankt.quote:
Zijn er meer versies dan?quote:Op zondag 15 februari 2009 19:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Elmo.Welke van Dove.
![]()
Leuk als iemand er wat moeite in steekt.
Ik wil trouwens nog steeds (timestamped met viltstift) pics zien van haar, ik ben van nature achterdochtig op het internetquote:Op zondag 15 februari 2009 19:18 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
O bezoek betekent gelijk seks.Je bent wel een vreemde grijze muis.
With stupid. ^^quote:Op zondag 15 februari 2009 19:19 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik wil trouwens nog steeds (timestamped met vilstift) pics zien van haar, ik ben van nature achterdochtig op het internet
Dit bezoek zou eigenlijk vanavond pas komen.quote:Op zondag 15 februari 2009 19:18 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
O bezoek betekent gelijk seks.Je bent wel een vreemde grijze muis.
* ProbeerMe Bedenkt zich ineens een goede signaturequote:Op zondag 15 februari 2009 19:19 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik wil trouwens nog steeds (timestamped met viltstift) pics zien van haar, ik ben van nature achterdochtig op het internet
I did it all for the noukie.quote:
Ja, welke kleur heb je.quote:Op zondag 15 februari 2009 19:19 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zijn er meer versies dan?
Jah echt super hoe die het gedaan heeft
Duidelijk.quote:Op zondag 15 februari 2009 19:19 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik wil trouwens nog steeds (timestamped met viltstift) pics zien van haar, ik ben van nature achterdochtig op het internet
quote:
Mjah iddquote:Op zondag 15 februari 2009 19:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
I did it all for the noukie.
Limb bizkit is weer bij elkaar in orginele bezetting.
Je hebt nog keuze uit de 6 of de 9.quote:Op zondag 15 februari 2009 19:17 schreef Nouk84 het volgende:
Nummertjes, gaat het over nummertjes? Wie wil er een nummertje met voor me maken?
Doe mij er zo één!quote:Op zondag 15 februari 2009 19:22 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ikke niet eens
Ik heb Nescafé aanmaak cappucino![]()
Ik wil ze allebei, in combinatie graag!quote:Op zondag 15 februari 2009 19:22 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Je hebt nog keuze uit de 6 of de 9.
Staat Noukie bij jou niet op nummer 1?!quote:Op zondag 15 februari 2009 19:22 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Je hebt nog keuze uit de 6 of de 9.
Nouja, een middagwipje op zijn tijd is ook niet slecht.quote:Op zondag 15 februari 2009 19:21 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Dit bezoek zou eigenlijk vanavond pas komen.
Hij was vergeten dat hij al iets had.
Wes vond ik vroeger wel leuk.quote:Op zondag 15 februari 2009 19:22 schreef tijnbrein het volgende:
Limb bizkit is tha house. Yah.quote:
Dat is ook te zuipen.quote:Op zondag 15 februari 2009 19:22 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ikke niet eens
Ik heb Nescafé aanmaak cappucino![]()
Heb je al iemand van fok geneukt eigenlijk? Jij was daar toch vrij huiverig voor?quote:Op zondag 15 februari 2009 19:24 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nouja, een middagwipje op zijn tijd is ook niet slecht.
Jeejj, punten scoren!quote:Op zondag 15 februari 2009 19:24 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Oeh, je bent punten aan het scoren. Hoeveel suiker heb jij erin?
Ik kom zo langs.quote:Op zondag 15 februari 2009 19:24 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik wil ze allebei, in combinatie graag!
quote:Op zondag 15 februari 2009 19:24 schreef dawg het volgende:
[..]
Staat Noukie bij jou niet op nummer 1?!
En je geeft weer het juiste antwoord!quote:Op zondag 15 februari 2009 19:25 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Jeejj, punten scoren!
Oké, ik ben een mietje én een meisje, zoetje graag. Wel 3..
Wes heeft ook een eigen band naast limb bizkit. Misschien moet je die een keer checken. Ik ben alleen de naam vergeten.quote:Op zondag 15 februari 2009 19:24 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wes vond ik vroeger wel leuk.![]()
En nee, dat is niet die van Alane.
Ik huiverig?? Denk dat je iemand anders bedoelt, weet niet wie.quote:Op zondag 15 februari 2009 19:25 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Heb je al iemand van fok geneukt eigenlijk? Jij was daar toch vrij huiverig voor?
Wat, over dat iemand van Fok! neuken of over huiverig zijn?quote:Op zondag 15 februari 2009 19:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik huiverig?? Denk dat je iemand anders bedoelt, weet niet wie.
Voornamelijk het huiverig zijn.quote:Op zondag 15 februari 2009 19:28 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Wat, over dat iemand van Fok! neuken of over huiverig zijn?
Ik kan je een 6 geven, ik kan je een 9 geven. Maar de combi word heeeeeel erg lastig digitaal. In het echte wereldje daarentegenquote:Op zondag 15 februari 2009 19:24 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik wil ze allebei, in combinatie graag!
quote:Op zondag 15 februari 2009 19:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik huiverig?? Denk dat je iemand anders bedoelt, weet niet wie.
Jeeej! Kom je het brengen?quote:Op zondag 15 februari 2009 19:26 schreef Ludootje het volgende:
[..]
En je geeft weer het juiste antwoord!![]()
![]()
Er is wel iemand uit singles die met iemand van Fok! neukt maar dat is Bengeltje niet.quote:Op zondag 15 februari 2009 19:30 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]Ik weet tog wel heel zeker dat jij het was
Wes Borland is nooit terug geweest, heeft z'n eigen band.quote:Op zondag 15 februari 2009 19:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
I did it all for the noukie.
quote:Op zondag 15 februari 2009 19:30 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ik kan je een 6 geven, ik kan je een 9 geven. Maar de combi word heeeeeel erg lastig digitaal. In het echte wereldje daarentegen
Als ze goed op kan klimmenquote:Op zondag 15 februari 2009 19:24 schreef dawg het volgende:
[..]
Staat Noukie bij jou niet op nummer 1?!
Of die band nog bestaat weet ik niet. Maar limb bizkit is weer bijelkaar in ieder geval.quote:Op zondag 15 februari 2009 19:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wes Borland is nooit terug geweest, heeft z'n eigen band.
Nog een beetje optijd thuis kunnen komen na het feestje ?quote:
Neee!quote:Op zondag 15 februari 2009 19:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Er is wel iemand uit singles die met iemand van Fok! neukt maar dat is Bengeltje niet.
Okee, nu ben ik nieuwsgierig.quote:Op zondag 15 februari 2009 19:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Er is wel iemand uit singles die met iemand van Fok! neukt maar dat is Bengeltje niet.
Welk gehucht kom jij vandaanquote:Op zondag 15 februari 2009 19:32 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Op zondagavond met het OV wordt dat wel wat lastig
Was daar rond kwart over een. Maar het was geen ramp volgens mij. Is wel goed dat we niet veel later zijn gegaan want ik was wel doodmoe...quote:Op zondag 15 februari 2009 19:32 schreef mrbox het volgende:
Hoi singles![]()
[..]
Nog een beetje optijd thuis kunnen komen na het feestje ?
Als je onder huiverig verstaat dat ik niet zomaar met iemand het bed in duik. Heb je gelijk.quote:Op zondag 15 februari 2009 19:30 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]Ik weet tog wel heel zeker dat jij het was
Zijn nooit uit elkaar geweest hoorquote:Op zondag 15 februari 2009 19:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Of die band nog bestaat weet ik niet. Maar limb bizkit is weer bijelkaar in ieder geval.
Dat is hier uitgebreid besproken. Wie dat zijn.quote:
Dat weet ik niet. Wat bengeltje doet.quote:Op zondag 15 februari 2009 19:32 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Okee, nu ben ik nieuwsgierig.
En Bengeltje neukt wel, maar niet met iemand van fok, of gewoon helemaal niet?
Daar waar zij vandaan komt leeft het ov ook nog wel denk ikquote:Op zondag 15 februari 2009 19:34 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ikke uit Utrecht, maar zij geloof ik ergens anders
Wes is wel uit de band gestapt en weer terug gekomen en weer weggegaan en nu is hij dus weer terug.quote:Op zondag 15 februari 2009 19:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zijn nooit uit elkaar geweest hoor
Maar twee?quote:Op zondag 15 februari 2009 19:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is hier uitgebreid besproken. Wie dat zijn.
[..]
Dat weet ik niet. Wat bengeltje doet.
Maar er zijn twee mensen uit singles die met elkaar neuken.
quote:Op zondag 15 februari 2009 19:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ppfff, geen auto?quote:Op zondag 15 februari 2009 19:32 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Op zondagavond met het OV wordt dat wel wat lastig
Nee, als ik dat bedoelde had ik dat wel gezegd. Naja, laat maarquote:Op zondag 15 februari 2009 19:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Als je onder huiverig verstaat dat ik niet zomaar met iemand het bed in duik. Heb je gelijk.
Buiten dat zou ik het hier niet neerzetten.
Vervolgens geen namen noemen is best ergquote:Op zondag 15 februari 2009 19:34 schreef tijnbrein het volgende:
Niet eens een rijbewijs... Kost me een beetje té veel geld als ik ook nog mijn studie en alles zelf moet betalenquote:
Ik zit niet 24/7 hier op fok. Heb nog een leven ernaast. :quote:Op zondag 15 februari 2009 19:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zeg, ik heb nog met niemand van Fok! geneukt, ik weet bijna zeker dat jij dat niet kan zeggenquote:
Ik roddel niet.quote:Op zondag 15 februari 2009 19:36 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Vervolgens geen namen noemen is best erg
Dat dusquote:
Ik studeer, betaal alles zelf, werk én heb een auto. En een toffe ookquote:Op zondag 15 februari 2009 19:37 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Niet eens een rijbewijs... Kost me een beetje té veel geld als ik ook nog mijn studie en alles zelf moet betalen
Wat niet is, kan nog komen...quote:Op zondag 15 februari 2009 19:37 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zeg, ik heb nog met niemand van Fok! geneukt, ik weet bijna zeker dat jij dat niet kan zeggen
ik denk dat ie dat wel makkelijk kan zeggenquote:Op zondag 15 februari 2009 19:37 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zeg, ik heb nog met niemand van Fok! geneukt, ik weet bijna zeker dat jij dat niet kan zeggen
Achter aansluiten dan.quote:Op zondag 15 februari 2009 19:37 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Persoonlijk zou ik dat ook graag zo houdenquote:Op zondag 15 februari 2009 19:37 schreef Nouk84 het volgende:
Met mijn 1200 per maand red ik het écht niet om dat allemaal te kunnen hoor!quote:Op zondag 15 februari 2009 19:38 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik studeer, betaal alles zelf, werk én heb een auto. En een toffe ook
Hoi toyquote:Op zondag 15 februari 2009 19:32 schreef mrbox het volgende:
Hoi singles![]()
[..]
Nog een beetje optijd thuis kunnen komen na het feestje ?
Hey, ik ben er nog hoor. Er wordt niet zo voor mijn neus gepraat of ik seks heb ja of te nee.quote:Op zondag 15 februari 2009 19:32 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Okee, nu ben ik nieuwsgierig.
En Bengeltje neukt wel, maar niet met iemand van fok, of gewoon helemaal niet?
En ik dacht dat je alles van me wist.quote:Op zondag 15 februari 2009 19:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
[..]
Ik kan heel goed klimmenquote:
quote:Op zondag 15 februari 2009 19:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik zit niet 24/7 hier op fok. Heb nog een leven ernaast. :
PM ripley maar die houdt dat soort dingen bij.quote:Op zondag 15 februari 2009 19:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik wel. Ik weet 100% zeker namelijk.quote:Op zondag 15 februari 2009 19:37 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Lijkt me stug want wes kan niet opschieten met fred durstquote:Op zondag 15 februari 2009 19:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wes is wel uit de band gestapt en weer terug gekomen en weer weggegaan en nu is hij dus weer terug.
Waarom heb je daarover niks verteld dit weekend?quote:Op zondag 15 februari 2009 19:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Alleen dit weekend nog hequote:
whehehe...quote:
Ten eerste, ben ik niet zo nieuwsgierig.quote:Op zondag 15 februari 2009 19:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
PM ripley maar die houdt dat soort dingen bij.![]()
Dan vraag ik het aan jou.quote:Op zondag 15 februari 2009 19:38 schreef Bengeltje het volgende:
Hey, ik ben er nog hoor. Er wordt niet zo voor mijn neus gepraat of ik seks heb ja of te nee.
Je kan een lijstje opvragen bij Rip.quote:Op zondag 15 februari 2009 19:36 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Vervolgens geen namen noemen is best erg
Nee, ik weet eigenlijk helemaal niks van jou.quote:Op zondag 15 februari 2009 19:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hoi toy![]()
[..]
Hey, ik ben er nog hoor. Er wordt niet zo voor mijn neus gepraat of ik seks heb ja of te nee.
[..]
En ik dacht dat je alles van me wist.
Omdat ik bluf.quote:Op zondag 15 februari 2009 19:40 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Waarom heb je daarover niks verteld dit weekend?
Gister op feestje die discussie niet mee gekregen dan ?quote:
Ik nietquote:Op zondag 15 februari 2009 19:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ten eerste, ben ik niet zo nieuwsgierig.
Ten tweede, ik weet het (allang).
HOAX!quote:Op zondag 15 februari 2009 19:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Okequote:Op zondag 15 februari 2009 19:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ten eerste, ben ik niet zo nieuwsgierig.
Ten tweede, ik weet het (allang).
Ik zou dat óók ver buiten Fok! houden.quote:
Hahaquote:Op zondag 15 februari 2009 19:38 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ik denk dat ie dat wel makkelijk kan zeggen
Ik stond op één toch?quote:
Tja, je ontmoet wel eens mensen...quote:Op zondag 15 februari 2009 19:38 schreef ProbeerMe het volgende:
[..]
Persoonlijk zou ik dat ook graag zo houden
Ik studeer ook niet fulltime, maar deeltijd. Werk wel fulltime trouwens..quote:Op zondag 15 februari 2009 19:38 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Met mijn 1200 per maand red ik het écht niet om dat allemaal te kunnen hoor!
Ze houdt gewoon dingen geheim.quote:Op zondag 15 februari 2009 19:40 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Waarom heb je daarover niks verteld dit weekend?
Gaat je geen pindakaas aan.quote:Op zondag 15 februari 2009 19:40 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Dan vraag ik het aan jou.
Je neukt wel, maar niet met iemand van fok?
Niet altijdquote:Op zondag 15 februari 2009 19:41 schreef dawg het volgende:
[..]
Als je altijd schuin in bed ligt ben jij niet degene die moet klimmen hoor.
Kan ze die niet gewoon opnemen in de OP dan?quote:Op zondag 15 februari 2009 19:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je kan een lijstje opvragen bij Rip.
Welke?quote:Op zondag 15 februari 2009 19:41 schreef mrbox het volgende:
[..]
Gister op feestje die discussie niet mee gekregen dan ?![]()
Hoezo bluf? Je gaat naar school, je loopt stage. Of telt dat niet?quote:Op zondag 15 februari 2009 19:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Omdat ik bluf.Ik heb geen leven naast fok!
Dus het hebben van een leven staat gelijk aan je het leplazarus neuken? Good to know..quote:Op zondag 15 februari 2009 19:43 schreef Ludootje het volgende:
Waarom zitten we dan allemaal hier te zeggen dat we een leven naast Fok! hebben, in plaats van ons helemaal het leplazarus te neuken?
Gelukkigquote:Op zondag 15 februari 2009 19:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Omdat ik bluf.Ik heb geen leven naast fok!
In het echt weet je teminste wie/wat je voor je hebtquote:
quote:
I like the way you said "óók"!quote:Op zondag 15 februari 2009 19:42 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik zou dat óók ver buiten Fok! houden.
[..]
Ik studeer ook niet fulltime, maar deeltijd. Werk wel fulltime trouwens..
Onzin. Iemand die je in de kroeg ontmoet ken je net zo min als iemand die je voor de eerste keer via Fok! ontmoet.quote:Op zondag 15 februari 2009 19:44 schreef ProbeerMe het volgende:
[..]
In het echt weet je teminste wie/wat je voor je hebt
Dus is het legitiemquote:
Je weet denk ik bijna evenveel als de meesten hier.quote:Op zondag 15 februari 2009 19:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee, ik weet eigenlijk helemaal niks van jou.
Ik weet het ook. Maar jij doet je best niet. Tja.quote:Op zondag 15 februari 2009 19:44 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Ik ben gewoon nieuwsgierig
En niemand zegt iets.
Heel erg flauw.
Klopt en daar kom je dus ook achter als je iemand ontmoetquote:Op zondag 15 februari 2009 19:44 schreef ProbeerMe het volgende:
[..]
In het echt weet je teminste wie/wat je voor je hebt
Die was meer gericht op de mensen die liepen te klagen.quote:Op zondag 15 februari 2009 19:43 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dus het hebben van een leven staat gelijk aan je het leplazarus neuken? Good to know..
Dat eerste.quote:Op zondag 15 februari 2009 19:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Welk stuk vind je Hoax? Ik die niet 24/7 op fok zit, of ik die een leven heeft?
Jaa, maar een sociaal leven is heeel erg minimaal.quote:Op zondag 15 februari 2009 19:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoezo bluf? Je gaat naar school, je loopt stage. Of telt dat niet?
Dat wil ze niet, is een beetje hebberig. Wil het zelf in de hand houden.quote:Op zondag 15 februari 2009 19:42 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Kan ze die niet gewoon opnemen in de OP dan?
Owja geen wonder dat je mijn reactie ook niet snaptquote:
Dan is het goed.quote:Op zondag 15 februari 2009 19:44 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dus is het legitiem![]()
[..]
Je weet denk ik bijna evenveel als de meesten hier.
Voor hetzelfde geld is "Nouk84" een kerel van 50 die jou graag betast. Nee dank je sorry nouk, slecht voorbeeldquote:Op zondag 15 februari 2009 19:44 schreef dawg het volgende:
Onzin. Iemand die je in de kroeg ontmoet ken je net zo min als iemand die je voor de eerste keer via Fok! ontmoet.
Ik snap hm indd. niet.quote:Op zondag 15 februari 2009 19:46 schreef mrbox het volgende:
[..]
Owja geen wonder dat je mijn reactie ook niet snapt
quote:Op zondag 15 februari 2009 19:44 schreef Ludootje het volgende:
[..]
I like the way you said "óók"!
En ja, dan heb je het waarschijnlijk wat ruimer dan mij
Wat wil je weten?quote:Op zondag 15 februari 2009 19:44 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Ik ben gewoon nieuwsgierig
En niemand zegt iets.
Heel erg flauw.
Heel slecht voorbeeld. Eerder dat dawg een kerel van 50 is, die graag mensen betast, hij heeft geen fobo..quote:Op zondag 15 februari 2009 19:46 schreef ProbeerMe het volgende:
[..]
Voor hetzelfde geld is "Nouk84" een kerel van 50 die jou graag betast. Nee dank je sorry nouk, slecht voorbeeld
Meer als mij waarschijnlijk.quote:Op zondag 15 februari 2009 19:45 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jaa, maar een sociaal leven is heeel erg minimaal.
quote:
Dat verklaart wel waarom ze kan rijdenquote:Op zondag 15 februari 2009 19:46 schreef ProbeerMe het volgende:
[..]
Voor hetzelfde geld is "Nouk84" een kerel van 50 die jou graag betast. Nee dank je sorry nouk, slecht voorbeeld
Wat ik bedoel is dat je hier maar tot op zekere hoogte weet wie iemand is en verder geen beeldvorming hebt
Ik ben zelf een kerel, wat denk je nou, dat ik me zou laten betasten door een 50-jarige klefzak? Think again.quote:Op zondag 15 februari 2009 19:46 schreef ProbeerMe het volgende:
[..]
Wat ik bedoel is dat je hier maar tot op zekere hoogte weet wie iemand is en verder geen beeldvorming hebt
Jammer..quote:Op zondag 15 februari 2009 19:45 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Die was meer gericht op de mensen die liepen te klagen.
Dat je een leven heb :pquote:Op zondag 15 februari 2009 19:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Welk stuk vind je Hoax? Ik die niet 24/7 op fok zit, of ik die een leven heeft?
Dan vind ik het knap dat jij toch alles zelf weet te betalen.quote:
Sorryquote:Op zondag 15 februari 2009 19:48 schreef Nouk84 het volgende:
Heel slecht voorbeeld. Eerder dat dawg een kerel van 50 is, die graag mensen betast, hij heeft geen fobo..
Dawg
quote:Op zondag 15 februari 2009 19:48 schreef JonKeL het volgende:
[..]
![]()
[..]
Dat verklaart wel waarom ze kan rijden
Multitasking.quote:Op zondag 15 februari 2009 @ 19:43 schreef Ludootje het volgende:
Waarom zitten we dan allemaal hier te zeggen dat we een leven naast Fok! hebben, in plaats van ons helemaal het leplazarus te neuken?
On that subject, waar blijven die foto's van Grijsmuisje?quote:Op zondag 15 februari 2009 19:48 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik ben zelf een kerel, wat denk je nou, dat ik me zou laten betasten door een 50-jarige klefzak? Think again.
ik weet wat je bedoelt
Ik betast wel graag leuke vrouwen.quote:Op zondag 15 februari 2009 19:48 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Heel slecht voorbeeld. Eerder dat dawg een kerel van 50 is, die graag mensen betast, hij heeft geen fobo..
Dawg
Daarbij woon ik ook nog op mezelf..quote:Op zondag 15 februari 2009 19:48 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Dan vind ik het knap dat jij toch alles zelf weet te betalen.
Misschien ben jij gewoon wat beter in prioriteiten stellen.
Waarom vraag je dat aan mij?quote:Op zondag 15 februari 2009 19:49 schreef Ludootje het volgende:
[..]
On that subject, waar blijven die foto's van Grijsmuisje?
Dan zal je de eerste vrouw zijn die ik (digitaal) ken en kan autorijdenquote:
Ik zal het niet doorvertellenquote:Op zondag 15 februari 2009 19:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
Is ook een hoax. Ik hoopte alleen dat niemand me zou betrappen.
Normale gesprekken moet je ook niet in een topic proberen te voeren.quote:Op zondag 15 februari 2009 19:50 schreef GoeRoe86 het volgende:
Dit topic gaat eigenlijk veel te snel om een normaal gesprek te voeren
maar je doet de opleiding "social work" dus zit het wel goed!quote:Op zondag 15 februari 2009 19:45 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jaa, maar een sociaal leven is heeel erg minimaal.
Dat valt best wel mee. Gewoon alleen op het gesprek focussen en de rest negeren.quote:Op zondag 15 februari 2009 19:50 schreef GoeRoe86 het volgende:
Dit topic gaat eigenlijk veel te snel om een normaal gesprek te voeren
Als een studentenkamertje van 12/13m2 op jezelf wonen is, doe ik dat ook!quote:Op zondag 15 februari 2009 19:50 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Daarbij woon ik ook nog op mezelf..
I doubt that too..
Dacht dat jij wellicht iets in je PM box had ontvangen nadat je toegaf dat je koffie in huis had.quote:
Ik snap....quote:Op zondag 15 februari 2009 19:49 schreef ProbeerMe het volgende:
[..]
Sorrywilde ermee zeggen dat je je makkelijk voor kunt doen als iemand die je niet bent
Nice to meet youquote:Op zondag 15 februari 2009 19:50 schreef ProbeerMe het volgende:
[..]
Dan zal je de eerste vrouw zijn die ik (digitaal) ken en kan autorijden
Haha, scherp.quote:Op zondag 15 februari 2009 19:51 schreef Thrar het volgende:
[..]
maar je doet de opleiding "social work" dus zit het wel goed!
Helaas, appartement van zo'n 50m2..quote:Op zondag 15 februari 2009 19:52 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Als een studentenkamertje van 12/13m2 op jezelf wonen is, doe ik dat ook!
Normale gesprekken en Fok! gaan sowieso al niet samen.quote:Op zondag 15 februari 2009 19:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
Normale gesprekken moet je ook niet in een topic proberen te voeren.
En waarschijnlijk betaal je niet eens heel veel meer dan mij... Kut-Utrechtquote:Op zondag 15 februari 2009 19:53 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Helaas, appartement van zo'n 50m2..
Ja hoor ik wel.quote:
Daarentegen woon ik wel in een kut dorpquote:Op zondag 15 februari 2009 19:54 schreef Ludootje het volgende:
[..]
En waarschijnlijk betaal je niet eens heel veel meer dan mij... Kut-Utrecht
Misschien ga ik daar de fout in...quote:Op zondag 15 februari 2009 19:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
Normale gesprekken moet je ook niet in een topic proberen te voeren.
Als dat zo is, ben jij de eerste die het hoort!quote:Op zondag 15 februari 2009 19:52 schreef Ludootje het volgende:
Dacht dat jij wellicht iets in je PM box had ontvangen nadat je toegaf dat je koffie in huis had.
Ergens bij Schiphol in de buurt toch? Als ik het goed begrepen had van een aantal topics geleden...quote:Op zondag 15 februari 2009 19:55 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Daarentegen woon ik wel in een kut dorp
Ik denk het. Fok is gelukkig niet het enige communicatiemiddel.quote:Op zondag 15 februari 2009 19:55 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Misschien ga ik daar de fout in...
Hou ik je aan!quote:Op zondag 15 februari 2009 19:55 schreef dawg het volgende:
[..]
Als dat zo is, ben jij de eerste die het hoort!
Dat vraagt om uitleg..quote:
Maar gezellig kletsen kan hier uitstekend.quote:Op zondag 15 februari 2009 19:55 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Misschien ga ik daar de fout in...
Correct!quote:Op zondag 15 februari 2009 19:56 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ergens bij Schiphol in de buurt toch? Als ik het goed begrepen had van een aantal topics geleden...
Thank godquote:Op zondag 15 februari 2009 19:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik denk het. Fok is gelukkig niet het enige communicatiemiddel.![]()
Hoax.quote:Op zondag 15 februari 2009 19:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
Aalsmeer toch?quote:
30 minuten hier!quote:Op zondag 15 februari 2009 19:58 schreef dawg het volgende:
[..]
Dan kun je hier binnen anderhalf uur wel zijn.
Betaal jij de benzine?quote:Op zondag 15 februari 2009 19:58 schreef dawg het volgende:
[..]
Dan kun je hier binnen anderhalf uur wel zijn.
Bingoooo! Je gaat door voor de koelkast.quote:
Oeh, 30 minuten, das aantrekkelijker..quote:
Oh nee, gelukkig nietquote:Op zondag 15 februari 2009 19:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mooi.quote:Op zondag 15 februari 2009 20:00 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Betaal jij de benzine?
[..]
Bingoooo! Je gaat door voor de koelkast.
[..]
Oeh, 30 minuten, das aantrekkelijker..
En ik heb Nescafé Cappuccino!quote:Op zondag 15 februari 2009 20:00 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Oeh, 30 minuten, das aantrekkelijker..
Qua tijd maar ook wat betreft de rest?quote:
quote:Op zondag 15 februari 2009 20:03 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Qua tijd maar ook wat betreft de rest?
Gewoon met allebei afspreken. En daarna een keuze maken.quote:Op zondag 15 februari 2009 20:03 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Qua tijd maar ook wat betreft de rest?
Nou mijn weekend begon op donderdag. Toen ben ik gaan stappen en dat was wel weer eens leuk om op donderdag te stappen. Was alweer een paar jaar geleden. Leuke mensen ontmoetquote:
Voor jezelf, niet voor mij. Noukie en ik halen nog wel in.quote:Op zondag 15 februari 2009 20:04 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Voor jou dawg, wil ik een uitzondering maken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |