Dat kan ook gewoon met jouw....quote:Op zondag 15 februari 2009 17:29 schreef Lienekien het volgende:
'Jou' vervangen door 'u' en kijken of je een 'w' hoort: 'hoe was uw avond? 'Jouw' is dus goed.
'Jou' en ' jouw' klinkt voor mij anders hetzelfde.quote:
Voor mij klinkt het gewoon anders.quote:Op zondag 15 februari 2009 19:39 schreef Lienekien het volgende:
[..]
'Jou' en ' jouw' klinkt voor mij anders hetzelfde.
Beter vragen erover stellen dan het altijd fout blijven doen.quote:Op zondag 15 februari 2009 17:26 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Echt erg dat hier geboren mensen die hier naar school zijn geweest, hierover vragen moeten stellen
maar dan nog heeft l_v helemaal gelijk.quote:Op maandag 16 februari 2009 14:32 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Beter vragen erover stellen dan het altijd fout blijven doen.
Zo moelijk is het helemaal niet, nee. Maar het gaat erom dat je het beter kan vragen als je het niet weet. Door kortzichtige reacties zullen mensen minder snel iets durven te vragen. Dan krijg je alleen maar meer fouten.quote:Op maandag 16 februari 2009 14:33 schreef Mirjam het volgende:
[..]
maar dan nog heeft l_v helemaal gelijk.
zo moeilijk is het niet.
ik zie die fouten steeds meer verschijnen, zelfs in serieuze media, en dat is eigenlijk gewoon belachelijk.
Eens. Voor internet waren er hele volksstammen die na school nooit meer met het geschreven woord in aanraking kwamen. Nu zit half Nederland op het net te tikken. Lekker belangrijk als er af en toe een foutje in staat en juist positief als dit soort vragen gesteld worden.quote:Op maandag 16 februari 2009 16:21 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Zo moelijk is het helemaal niet, nee. Maar het gaat erom dat je het beter kan vragen als je het niet weet. Door kortzichtige reacties zullen mensen minder snel iets durven te vragen. Dan krijg je alleen maar meer fouten.
Er zijn nogal wat mensen die dat net zo goed fout doen.quote:Op zondag 15 februari 2009 17:29 schreef Lienekien het volgende:
'Jou' vervangen door 'u' en kijken of je een 'w' hoort: 'hoe was uw avond? 'Jouw' is dus goed.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |