quote:Op zondag 15 februari 2009 13:48 schreef VatosLoco het volgende:
Hoop dat Feyenoord snel een doelpunt maakt, kan ik tenminste rustig de wedstrijd kijken zonder dat irritante publiek er steeds tussendoor
Had je gisteren PSV-AZ moeten horenquote:Op zondag 15 februari 2009 13:48 schreef VatosLoco het volgende:
Hoop dat Feyenoord snel een doelpunt maakt, kan ik tenminste rustig de wedstrijd kijken zonder dat irritante publiek er steeds tussendoor
quote:Op zondag 15 februari 2009 13:51 schreef FL_Freak het volgende:
nou nou, als ajax zou winnen van feyenoord, nou nou dan zijn ze de crisis uit__!
Nee, maar we staan wel boven PSVquote:Op zondag 15 februari 2009 13:51 schreef FL_Freak het volgende:
nou nou, als ajax zou winnen van feyenoord, nou nou dan zijn ze de crisis uit__!
Dat is het trieste van alles ja , dan doen sommige weer alsof er niks aan de hand isquote:Op zondag 15 februari 2009 13:51 schreef FL_Freak het volgende:
quote:Op zondag 15 februari 2009 13:51 schreef Rumille het volgende:
[..]
Nee, maar we staan wel boven PSV.
Nou zeg, daar doe je het voor!quote:Op zondag 15 februari 2009 13:51 schreef Rumille het volgende:
[..]
Ik hoor iets met een hondenlulquote:Op zondag 15 februari 2009 13:52 schreef Hoogstaande het volgende:
Wat zingt het publiek?
Seizoen is nog niet voorbijquote:Op zondag 15 februari 2009 13:51 schreef Rumille het volgende:
[..]
tuurlijk niet maar je moet elke wedstrijd winnen, deze ook....quote:Op zondag 15 februari 2009 13:52 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Dat is het trieste van alles ja , dan doen sommige weer alsof er niks aan de hand is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |