Ze hebben wel gelijk.quote:Op zondag 15 februari 2009 13:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die zijn objectief dus moet wel waar zijn.
Eigenlijk wel, maar hij had gelijk, maar aangezien het verleden tochquote:Op zondag 15 februari 2009 13:35 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Waarom wens je 't 'm toe? Toch niet vanwege die 'penalty' van zojuist he?
Volgens langs de lijn had ie hem kunnen gevenquote:
Gelukkig is LdL wel objectief met opper-Ajacied Andy Houtkamp.quote:Op zondag 15 februari 2009 13:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Volgens langs de lijn had ie hem kunnen geven
Ik vind ze vrij behoorlijk spelen eerlijk gezegd..quote:
Volgens de beelden is het heel erg licht.quote:Op zondag 15 februari 2009 13:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ajaxfans hé...quote:Op zondag 15 februari 2009 13:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Aard van het beestjequote:Op zondag 15 februari 2009 13:36 schreef Irrem het volgende:
Waarom laat die zich dan ook vallen want al hij door was gegaan kon hij de bal volgens mij zo intikken
Heb jij weleens gehad dat je in een wedstrijd was, er wordt een fout gemaakt op de shooter... en volgens de scheidsrechter in 1 aanval door 3 personen - resultaat ZES vrije worpen.quote:Op zondag 15 februari 2009 13:37 schreef Barca het volgende:
Gisteren bij de wedstrijd Perik Jumpers vs Celeritas-Donar echt slechte refs gezien. Man, ik werd gek van woede. En het ergste: ik zag ze voor de wedstrijd en zei tegen mijn maten "dit wordt niks, deze klootviolen gaan de wedstrijd verneuken!" And they did it again.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |