LOL! Scheidsrechters hebben geen humorquote:Op zondag 15 februari 2009 13:44 schreef Barca het volgende:
[..]
Hm ... da's in mijn ogen wel vreemd ja. Okay, iedere fout bestraffen maar ... als er 3 spelers een fout maken op de shooter dan zou ik als ref 1 speler tot zondebok maken. Dus 2 vrije worpen. Tenzij een driepuntspoging.
Ach ... ik ben ooit eens gediskwlificeerd wegens het opgeven van een foutief rugnummer. Situatie + inleiding: ik kom aan bij de sporthal en daar zie ik een van de refs uit zijn auto stappen. (Ja, ik herkende hem van een eerdere wedstrijd.) Snel bekijk ik zijn kentekenplaat en onthou de tekst. Tijdens de wedstrijd fluit die mafkees en vraagt wat is jerugnummer? Ik loop naar hem toe, kijk hem in de ogen en zeg "BX 13 LL". Hij maakt het gebaar van diskwalificerende fout en zegt "Jij kan douchen, ik laat me niet bedreigen!" HAHAHA ... wat een sufkut!
quote:Op zondag 15 februari 2009 13:48 schreef VatosLoco het volgende:
Hoop dat Feyenoord snel een doelpunt maakt, kan ik tenminste rustig de wedstrijd kijken zonder dat irritante publiek er steeds tussendoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |