Nee, dus heb ik vanmorgen maar even een nieuwe getiktquote:Op zondag 15 februari 2009 13:00 schreef automatic_ het volgende:
[..]
HahaHad je nog op verzonden geklikt of niet? Dat heb ik namelijk weleens gehad
Het is de afgelopen dagen al rustiger als normaal geloof ikquote:
Succes.quote:
Dat klopt inderdaad.quote:Op zondag 15 februari 2009 13:15 schreef Civilian het volgende:
[..]
Het is de afgelopen dagen al rustiger als normaal geloof ik
Iedereen is neukenquote:Op zondag 15 februari 2009 13:15 schreef Civilian het volgende:
[..]
Het is de afgelopen dagen al rustiger als normaal geloof ik
Jij ook? Dan was het zeker een vluggertje.quote:
Nee, ik dus nietquote:Op zondag 15 februari 2009 13:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij ook? Dan was het zeker een vluggertje.
Ohw?quote:Op zondag 15 februari 2009 13:22 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik hoorde dat jij ging daten met Cue toch?
Nee, zieke thuis, muziek luisteren e.d.quote:
quote:
Zo kun je het ook noemenquote:
Dat was ikquote:
Ik luister ook muziek. Maar ik ben niet ziek.quote:Op zondag 15 februari 2009 13:26 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nee, zieke thuis, muziek luisteren e.d.
[..]
[..]
Zo kun je het ook noemen
Foeiquote:Op zondag 15 februari 2009 13:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat was ik![]()
Ik dacht dat Civil een date had met Cue. Maar blijkbaar dus niet.
Rip is best heel tof in het echt.quote:Op zondag 15 februari 2009 @ 13:02 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat maak jij er van, jij denkt dat ik een of ander monster ben
Q, vertel eens dat ik wel meeval
quote:Op zondag 15 februari 2009 13:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben ook niet aan het neuken, ik ga bloedworst eten
Ik kijk zo af en toe eens op Fok! vandaag. Voor de rest ben ik achterstallige adm. en de was aan het doenquote:
Heb je een kindje?quote:Op zondag 15 februari 2009 13:26 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nee, zieke thuis, muziek luisteren e.d.
[..]
Van wie?quote:Op zondag 15 februari 2009 13:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben ook niet aan het neuken, ik ga bloedworst eten
Heb je die date nu wel of niet?quote:
Ik ga vandaag niks doen. Straks een sollicitatiegesprek voorbereiden voor morgen en nog een paar dingen die ik aan mij psycholoog wil vragen op papier zetten.quote:Op zondag 15 februari 2009 13:30 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik kijk zo af en toe eens op Fok! vandaag. Voor de rest ben ik achterstallige adm. en de was aan het doen
Heb jij ook nog leuke hobby's voor een zondagmiddag tijn?
Even neuken & de hoofdpijn is wegquote:
mn koffie heeft ie iig al door de gootsteen gegotenquote:Op zondag 15 februari 2009 13:35 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Even neuken & de hoofdpijn is weg
Koffie en neuken is ook niet hetzelfde hè Duimquote:Op zondag 15 februari 2009 13:35 schreef Duimelot het volgende:
[..]
mn koffie heeft ie iig al door de gootsteen gegoten
Jij biedt je aan zie ik.quote:Op zondag 15 februari 2009 13:35 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Succes met het voorbereiden van je soll. gesprek voor morgen!quote:Op zondag 15 februari 2009 13:33 schreef tijnbrein het volgende:
Ik ga vandaag niks doen. Straks een sollicitatiegesprek voorbereiden voor morgen en nog een paar dingen die ik aan mij psycholoog wil vragen op papier zetten.
ja nee ja nee maar ik d8 ik verras m met een lekker ontbijtje op bedquote:Op zondag 15 februari 2009 13:36 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Koffie en neuken is ook niet hetzelfde hè Duim![]()
Oeh, koffie, goed idee!quote:Op zondag 15 februari 2009 13:35 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Dankje.quote:Op zondag 15 februari 2009 13:36 schreef MNR het volgende:
[..]
Succes met het voorbereiden van je soll. gesprek voor morgen!
En slim van je om die dingen op papier gaat zetten!
Mja zal het eens voorstellen...quote:Op zondag 15 februari 2009 13:35 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja was lief maar heeft nog wat oefening nodigquote:Op zondag 15 februari 2009 13:35 schreef Duimelot het volgende:
[..]
pikstraf is hier op zn plaatsquote:Op zondag 15 februari 2009 13:38 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja nee ja nee maar ik d8 ik verras m met een lekker ontbijtje op bed
lat ie me eerst bijna t dienblad uit mn handen mieteren door de deur open te zwaaien terijl ik m net wilde open maken, en dan drinkt ie geeneens mn koffie op
moet ik dat belonen met neuken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
Jaquote:Op zondag 15 februari 2009 13:38 schreef Duimelot het volgende:
[..]
lat ie me eerst bijna t dienblad uit mn handen mieteren door de deur open te zwaaien terijl ik m net wilde open maken, en dan drinkt ie geeneens mn koffie op
quote:Op zondag 15 februari 2009 13:35 schreef tijnbrein het volgende:
Trouwens speculoos op brood is lekker.![]()
Oh dat dacht ik van wel.quote:
Doe datquote:
ik drink t zelf niet dus sjaquote:Op zondag 15 februari 2009 13:41 schreef Ripley het volgende:
ach, de man die met mij eindigt zal mijn koffie ook niet te zuipen vinden denk ik, Duim. Als ie je andere kwaliteiten maar weet te waarderen
Als een kus op mijn mond verraad,quote:Op zondag 15 februari 2009 13:38 schreef Duimelot het volgende:
[..]
kan er niks aan doen, maarquote:Op zondag 15 februari 2009 13:43 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik drink t zelf niet dus sja
en had voorheen gewoon een senseo staan voor de gasten meer keus was er niet, nu moeite genomen om zo'n hele pot te zetten en wordt t gewoon niet gewaardeerd.
tis maar goed dat ie morgen weg is en t voorbij is wat moet je nu met zo'n knul
Betere koffie zetten? Of niet zeurenquote:Op zondag 15 februari 2009 13:43 schreef Duimelot het volgende:
[..]
en had voorheen gewoon een senseo staan voor de gasten meer keus was er niet, nu moeite genomen om zo'n hele pot te zetten en wordt t gewoon niet gewaardeerd.
Doe jij eens liefquote:Op zondag 15 februari 2009 13:41 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik ben voor pikstraf!! Die koffie kan echt nietZe heeft er zo'n moeite voor gedaan!
Dan zit ie gelijk gewoon met z'n koppijn, dubbele straf
quote:Op zondag 15 februari 2009 13:43 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Jeroen van de Boomquote:Op zondag 15 februari 2009 13:43 schreef MNR het volgende:
[..]
Als een kus op mijn mond verraad,
dat jij mijn bed verlaat,
Klinkt een schreeuw in mijn hart omdat ik dit zo haat
nee als ie nog koffie wil zet ie m maar lekker zellufquote:Op zondag 15 februari 2009 13:45 schreef Ripley het volgende:
[..]
Betere koffie zetten? Of niet zeuren
Ook goedquote:Op zondag 15 februari 2009 13:46 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee als ie nog koffie wil zet ie m maar lekker zelluf
Zo wordt het allemaal wel makkelijkerquote:Op zondag 15 februari 2009 13:46 schreef Duimelot het volgende:
[..]
WEER een minpunt erbij waarom t beter is om er mee te kappen
Wie zoekt zal vinden.quote:Op zondag 15 februari 2009 13:46 schreef Duimelot het volgende:
[..]
WEER een minpunt erbij waarom t beter is om er mee te kappen
Ja, inderdaad.quote:Op zondag 15 februari 2009 13:47 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Zo wordt het allemaal wel makkelijker
Ik heb oploscappuccino en van dat soort spulquote:Op zondag 15 februari 2009 13:46 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ook goedIk heb niet eens koffie in huis
Jaa ze heeft al een hele waslijst ondertussenquote:Op zondag 15 februari 2009 13:47 schreef automatic_ het volgende:
[..]
ik heb gister ook de hele dag gezocht en m zitten afkraken, werkt primaquote:Op zondag 15 februari 2009 13:47 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wat Tijn zegt.quote:Op zondag 15 februari 2009 13:47 schreef tijnbrein het volgende:
Ik vind koffie sowieso vies dus ik geef hem groot gelijk.
Die smaakte best goed. Al heb ik verder geen verstand van cappuccino.quote:Op zondag 15 februari 2009 13:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb oploscappuccino en van dat soort spul
En ik krijg een senseo-apparaat binnenkort
ik heb een senseo van iemand gekregen mist alleen de padhouder :Squote:Op zondag 15 februari 2009 13:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb oploscappuccino en van dat soort spul
En ik krijg een senseo-apparaat binnenkort
En dan is hij weg en krijgen we posts als:quote:Op zondag 15 februari 2009 13:48 schreef mrbox het volgende:
[..]
Jaa ze heeft al een hele waslijst ondertussen![]()
Heeft Toyboy ook een lijstje voor jou? Want dat is wel zo eerlijk.quote:Op zondag 15 februari 2009 13:49 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik heb gister ook de hele dag gezocht en m zitten afkraken, werkt prima
Ooo ideaalquote:Op zondag 15 februari 2009 13:48 schreef mrbox het volgende:
[..]
Jaa ze heeft al een hele waslijst ondertussen![]()
Vrouwen he.quote:Op zondag 15 februari 2009 13:50 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En dan is hij weg en krijgen we posts als:
"Ik mis hem."
Hehe.quote:Op zondag 15 februari 2009 13:50 schreef RealZeus het volgende:
[..]
"Ik mis hem."
Vast welquote:Op zondag 15 februari 2009 13:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Heeft Toyboy ook een lijstje voor jou? Want dat is wel zo eerlijk.
Hij post ook hier. Dus dat wordt popcorn inslaan.quote:Op zondag 15 februari 2009 13:50 schreef RealZeus het volgende:
[..]
"Ik mis hem."
Tis gezelligquote:Op zondag 15 februari 2009 13:49 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik heb gister ook de hele dag gezocht en m zitten afkraken, werkt prima
Ik houd dan weer niet echt van cola Bah...quote:Op zondag 15 februari 2009 13:49 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Wat Tijn zegt.
Ik snap niet dat hele volksstammen die rotzooi zuipen. Twee keer geprobeerd gevolgd door een gigantisch glas cola om die ranzige smaak uit mijn eethoek te krijgen.
Koffie
Ja hequote:Op zondag 15 februari 2009 13:50 schreef dawg het volgende:
[..]
Die smaakte best goed. Al heb ik verder geen verstand van cappuccino.
Moet je niet doen, dan heb jij ook weer een punt op je afkeur-lijstjequote:Op zondag 15 februari 2009 13:53 schreef mrbox het volgende:
[..]
Tis gezellig, maar ik ga haar maar ff achter fok wegsleuren.
Ben jij echt toyboy?quote:Op zondag 15 februari 2009 13:53 schreef mrbox het volgende:
[..]
Tis gezellig, maar ik ga haar maar ff achter fok wegsleuren.
nee tuurlijk niet, aan mij valt niets aan te merkenquote:Op zondag 15 februari 2009 13:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Heeft Toyboy ook een lijstje voor jou? Want dat is wel zo eerlijk.
Kom op, dat wist je toch al wel?quote:
Je moet niet zo zeuren jijquote:Op zondag 15 februari 2009 13:54 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee tuurlijk niet, aan mij valt niets aan te merken
ben alleen OUD en heb kinderen en woon ver weg en ren hard weg voor hem enzo
Neequote:Op zondag 15 februari 2009 13:54 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Kom op, dat wist je toch al wel?![]()
Oud? 31 is toch niet oud. Tsja die kinderen dat hangt af van wat Toyboy van kinderen vindt.quote:Op zondag 15 februari 2009 13:54 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Onzin, je bent niet oud, je kinderen zijn ontzettend leuk en ... blijf dan stilstaan en kijk wat er gebeurtquote:Op zondag 15 februari 2009 13:54 schreef Duimelot het volgende:
[..]
*geeft knuffel*quote:
Ik ook niet.quote:
Oeh. Wanneer kun je weer?quote:Op zondag 15 februari 2009 13:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik houd dan weer niet echt van cola Bah...
[..]
Ja he
Ik heb ook caramelkoffie en uh... latte macchiato en café amaretto
quote:Op zondag 15 februari 2009 13:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oud? 31 is toch niet oud. Tsja die kinderen dat hangt af van wat Toyboy van kinderen vindt.
Tikkertje spelen.
quote:Op zondag 15 februari 2009 13:57 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Bij mij begint er nu ook een kwartje te vallen inderdaad.
quote:Op zondag 15 februari 2009 13:57 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Bij mij begint er nu ook een kwartje te vallen inderdaad.
Ja, als mensen zich nu gewoon even aan de afspraak hielden en mij PMden als er wat gebeurd isquote:Op zondag 15 februari 2009 13:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nu wel
Je bent gewoon de laatste volgens mij
Mag ik ook meedoen? Wie is hem dan?quote:Op zondag 15 februari 2009 13:57 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik wil liever verstoppertje spelen
Ja lach maar, maar ondertussen hebben we nog steeds niet het antwoord op de vraag of die vriend van jou zijn stekker in jouw stopcontact heeft gestoken.quote:
Ik wist 't ook niet hoorquote:Op zondag 15 februari 2009 13:59 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, als mensen zich nu gewoon even aan de afspraak hielden en mij PMden als er wat gebeurd is
Goeie vraagquote:Op zondag 15 februari 2009 14:00 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja lach maar, maar ondertussen hebben we nog steeds niet het antwoord op de vraag of die vriend van jou zijn stekker in jouw stopcontact heeft gestoken.
Er moet gewoon een lijstje in de OP komen, dan kunnen wij het ook volgen.quote:Op zondag 15 februari 2009 13:59 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, als mensen zich nu gewoon even aan de afspraak hielden en mij PMden als er wat gebeurd is
Volgens mij vermoeden iedereen het wel hier.quote:Op zondag 15 februari 2009 13:58 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dan hebben we t beter verborgen gehouden dan we d88 hahaha
was toch zo duidelijk!?!
Pas maar dat je geen vleugels krijgt.quote:
Hoiquote:
Tja, ik heb op dit moment geen mededouchers voor handen. En ik heb ook een kleine rotdouchequote:
Knus toch?quote:Op zondag 15 februari 2009 @ 14:05 schreef Ripley het volgende:
[..]
Tja, ik heb op dit moment geen mededouchers voor handen. En ik heb ook een kleine rotdouche
des te kleiner, des te gezelliger toch?quote:Op zondag 15 februari 2009 14:05 schreef Ripley het volgende:
[..]
Tja, ik heb op dit moment geen mededouchers voor handen. En ik heb ook een kleine rotdouche
LOLquote:Op zondag 15 februari 2009 13:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik luister ook muziek. Maar ik ben niet ziek.![]()
Beterschap![]()
Ik heb honger dus ik ga maar eten.
quote:
Ik durf het bijna niet te vragen. Maar samen douchenquote:
Nou ja, in je eentje niet hequote:Op zondag 15 februari 2009 14:07 schreef Thrar het volgende:
yo techno!
[..]
des te kleiner, des te gezelliger toch?
En Ripleys buren:quote:Op zondag 15 februari 2009 14:08 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou ja, in je eentje niet he
Maar ik heb er een radio staan dus nu kan ik wel lekker keihard meezicngen zonder dat iemand me uitlacht
ik bedoelde uiteraard samen met iemand anders in je te kleine douche!quote:Op zondag 15 februari 2009 14:08 schreef Ripley het volgende:
[..]
Maar ik heb er een radio staan dus nu kan ik wel lekker keihard meezicngen zonder dat iemand me uitlacht
Ik ben nu aan het moshen op hatebreed. Een one men moshpit.quote:Op zondag 15 februari 2009 14:07 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
LOL
Ik ben ook niet ziek hoor. Zieke thuis
[..]2 zelfs
Oh, da's alleen maar fijner! Sta je knuser bij elkaarquote:Op zondag 15 februari 2009 14:05 schreef Ripley het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 februari 2009 14:07 schreef Thrar het volgende:
yo techno!
[..]
des te kleiner, des te gezelliger toch?
Laat ons eens horen hoe goed jij kan zingen.quote:Op zondag 15 februari 2009 14:08 schreef Ripley het volgende:
[..]
Heerlijk om om 7 uur je dag mee te beginnen, en dan snoeihard!quote:Op zondag 15 februari 2009 14:11 schreef dawg het volgende:
[..]
Thunderstruck!![]()
Geweldig, dat waren tijden.
Voor mij brute death metal of grindcore. Gelijk wakker.quote:Op zondag 15 februari 2009 14:12 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Heerlijk om om 7 uur je dag mee te beginnen, en dan snoeihard!
Gewoon bij haar in de douche springenquote:
Ik sta nooit om 7u op.quote:Op zondag 15 februari 2009 14:12 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Heerlijk om om 7 uur je dag mee te beginnen, en dan snoeihard!
Oh, dat was dan al op het werk hoorquote:Op zondag 15 februari 2009 14:14 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik sta nooit om 7u op.
Maar ik luister 's morgens of iets heel rustigs (nu Antimatter opstaan, en ik ben pas een uurtje of 2 op, dus het is nog 's morgens), of iets heel opzwepends, In Flames bijvoorbeeld. En omdat ik geen cd's van AC/DC heb.
Kan niet de deur van de badkamer zit op slot.quote:Op zondag 15 februari 2009 14:13 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Gewoon bij haar in de douche springen
Ga nog wel douchen, maar die gaat ook op slotquote:Op zondag 15 februari 2009 14:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kan niet de deur van de badkamer zit op slot.![]()
Ga jij nog douchen?
Mijn douchedeur nooit!quote:Op zondag 15 februari 2009 14:16 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ga nog wel douchen, maar die gaat ook op slot
Nee gewoon wakker worden met Panzer divison Marduk van Marduk. Dan ben je gelijk wakker.quote:Op zondag 15 februari 2009 14:14 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik sta nooit om 7u op.
Maar ik luister 's morgens of iets heel rustigs (nu Antimatter opstaan, en ik ben pas een uurtje of 2 op, dus het is nog 's morgens), of iets heel opzwepends, In Flames bijvoorbeeld. En omdat ik geen cd's van AC/DC heb.
Oke jammer.quote:Op zondag 15 februari 2009 14:16 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ga nog wel douchen, maar die gaat ook op slot
Roep maar wanneer jij gaat douchen.quote:
LOLquote:Op zondag 15 februari 2009 14:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oke jammer.
[..]
Roep maar wanneer jij gaat douchen.
Ik ben 's morgens altijd in 20 minuten klaar, inclusief douche, make up, haar en aankledenquote:
Ik sta alleen al minstens 20 minuten onder de douche. De rest ben ik wel snel mee.quote:Op zondag 15 februari 2009 14:21 schreef Ripley het volgende:
Ik ben 's morgens altijd in 20 minuten klaar, inclusief douche, make up, haar en aankleden
Wat ik me nu af vraag.. ben je rechtstreeks van onder de douche vandaan komen rennen om hier te posten dat je schoon was? Gewoon om te laten zien hoe snel je het kon? Of heb je toch nog iets aan weten te trekken voor je kwam posten?quote:
Dan kom ik wel door de achterdeur.quote:Op zondag 15 februari 2009 14:18 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
LOL
Maar mijn voordeur staat niet open
*evil grin*quote:Op zondag 15 februari 2009 14:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan kom ik wel door de achterdeur.
Dat zouden alle vrouwen moet kunnen zo snel douchen en aankleden. Dat zou een stuk schelen.quote:Op zondag 15 februari 2009 14:21 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ben 's morgens altijd in 20 minuten klaar, inclusief douche, make up, haar en aankleden
Ik ging in een handdoekje op de bank zitten om te make uppen. En daar staat mijn laptop ookquote:Op zondag 15 februari 2009 14:22 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Wat ik me nu af vraag.. ben je rechtstreeks van onder de douche vandaan komen rennen om hier te posten dat je schoon was? Gewoon om te laten zien hoe snel je het kon? Of heb je toch nog iets aan weten te trekken voor je kwam posten?
Hoe hoog woon je? Ik neem gewoon een ladder mee.quote:Op zondag 15 februari 2009 14:23 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
*evil grin*
Die heb ik geen. Kun je goed gevelklimmen? Ik heb namelijk wel 3 balkondeuren
je klinkt wel heel wanhopigquote:Op zondag 15 februari 2009 14:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoe hoog woon je? Ik neem gewoon een ladder mee.
Ik ook. Even wakker worden.quote:Op zondag 15 februari 2009 14:22 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik sta alleen al minstens 20 minuten onder de douche. De rest ben ik wel snel mee.
Dat valt best wel mee toch.quote:
Ik zal zachtjes praten dan.quote:
Ik voel me alsof ik veeeeel te veel heb gedronken gister. Oh,wacht.quote:Op zondag 15 februari 2009 14:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zal zachtjes praten dan.![]()
Hallo kluts. Hoe gaat het ermee.
Haha. Drank maakt meer kapot dan je lief.quote:Op zondag 15 februari 2009 14:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik voel me alsof ik veeeeel te veel heb gedronken gister. Oh,wacht.
Energydrink + ibuprofen.quote:Op zondag 15 februari 2009 14:33 schreef Kluts het volgende:
Ik voel me alsof ik veeeeel te veel heb gedronken gister. Oh,wacht.
En dan stuiteren!quote:
Verder gaan slapen. Of een douche nemen.quote:
Ik zit al aan de Redbull.quote:
Ja gezellig.quote:
Dat maakt de kater dan al weer bijna goed.quote:Op zondag 15 februari 2009 14:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik zit al aan de Redbull.
Maar was zeker n leuk feestje!
Oké dan!quote:Op zondag 15 februari 2009 14:37 schreef Kluts het volgende:
Ik zit al aan de Redbull.
Maar was zeker n leuk feestje!
ik (en een vriend van me ook overigens) word er nogal hyper van als ik die 2 combineer.quote:Op zondag 15 februari 2009 14:38 schreef Techno het volgende:
[..]
Werkt goed tegen katers. Alleen van dat stuiteren ben ik niet zo zeker.
Stuiteren als je een kater hebt lijkt mij niet zo goed idee inderdaad.quote:Op zondag 15 februari 2009 14:38 schreef Techno het volgende:
[..]
Werkt goed tegen katers. Alleen van dat stuiteren ben ik niet zo zeker.
Noteert.quote:Op zondag 15 februari 2009 14:39 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
ik (en een vriend van me ook overigens) word er nogal hyper van als ik die 2 combineer.
Ik ben redelijk immuun voor RB. Maar het is wel lekker.quote:Op zondag 15 februari 2009 14:39 schreef DR34M3R het volgende:
ik (en een vriend van me ook overigens) word er nogal hyper van als ik die 2 combineer.
Bij overmatig ge(mis)bruik treedt gewenning op. Dus minder drinken.quote:Op zondag 15 februari 2009 14:40 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik ben redelijk immuun voor RB. Maar het is wel lekker.
Haha. Ik ben niet zo met scoren bezig als ik uitga, dus nee.quote:
quote:Op zondag 15 februari 2009 14:43 schreef tijnbrein het volgende:
Bij overmatig ge(mis)bruik treedt gewenning op. Dus minder drinken.
Mooi mooi.quote:Op zondag 15 februari 2009 14:44 schreef Kluts het volgende:
Haha. Ik ben niet zo met scoren bezig als ik uitga, dus nee.
Dankje... Haha.quote:
quote:
Doeiquote:
Als je dan toch gaat noteren... Oh nee, doe maar nietquote:Op zondag 15 februari 2009 14:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Noteert.
Energy drink + ipuprofin= stuiteren bij dreamer.
quote:Op zondag 15 februari 2009 14:51 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Als je dan toch gaat noteren... Oh nee, doe maar niet
Misschien een rare vraagquote:Op zondag 15 februari 2009 14:50 schreef tijnbrein het volgende:
Ik was gisteren bij mijn ex haar nieuwe huis. Het is in ieder geval groter dan haar vorige huis. Maar ze begint nu al te klagen over de geluidsoverlast die ze heeft van de cafees naast haar huis.![]()
Dat wordt nog leuk in de zomer.![]()
![]()
Als je een huis in het centrum koopt dan weet je toch dat je geluidsoverlast hebt van cafees enzo. Dan moet je daar ook niet over gaan klagen.
Verder druft ze niet naar mijn ouders toen.
Inderdaad.quote:Op zondag 15 februari 2009 14:52 schreef automatic_ het volgende:
Inderdaad, ze moet niet zeuren dan :S!
quote:Op zondag 15 februari 2009 14:52 schreef automatic_ het volgende:
Inderdaad, ze moet niet zeuren dan :S!
hahaha, nee, dat geloof ik hoorquote:
Ja, dat is best triest.quote:Op zondag 15 februari 2009 14:54 schreef DR34M3R het volgende:
Net zoiets als mensen die naast een vliegveld gaan wonen en dan klagen over geluidsoverlast.
Mijn ex is pas geleden verhuisd en wij hebben nog af en toe contact en zo doende ben ik bij haar nieuwe huis langs geweest. Oh ja en ze heeft met mijn broertje.quote:Op zondag 15 februari 2009 14:53 schreef Civilian het volgende:
[..]
Misschien een rare vraagMaar wat heb jij met 't huis van je ex te maken?
Aha okquote:Op zondag 15 februari 2009 14:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mijn ex is pas geleden verhuisd en wij hebben nog af en toe contact en zo doende ben ik bij haar nieuwe huis langs geweest. Oh ja en ze heeft met mijn broertje.
Inderdaad.quote:Op zondag 15 februari 2009 14:54 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Net zoiets als mensen die naast een vliegveld gaan wonen en dan klagen over geluidsoverlast.
Okequote:
Cue! Nog leuk feestje gehad gisteren?quote:Op zondag 15 februari 2009 15:04 schreef Cuegirllie het volgende:
Wss had ze niet verwacht dat het geluidsoverlast zoveel zou zijn.
Techie!!quote:Op zondag 15 februari 2009 15:10 schreef Techno het volgende:
[..]
Cue! Nog leuk feestje gehad gisteren?
Geen idee. Maar het getuigt van een grote naïviteit als je verwacht dat de binnenstad 's nachts in weekend muisstil is.quote:Op zondag 15 februari 2009 15:04 schreef Cuegirllie het volgende:
Wss had ze niet verwacht dat het geluidsoverlast zoveel zou zijn.
Denk je dat ze dat werkelijk verwacht heeft? Denk alleen dat het gewoon wat meer was dan ze verwachttequote:Op zondag 15 februari 2009 15:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen idee. Maar het getuigt van een grote naïviteit als je verwacht dat de binnenstad 's nachts in weekend muisstil is.
Ik woon ook vlakbij een kroeg en ik vind het wel gezellig. Zeker op warme zomeravonden. Je hoort krekels en het geroezemoes vanaf het terras. Da's echt zomerquote:Op zondag 15 februari 2009 15:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen idee. Maar het getuigt van een grote naïviteit als je verwacht dat de binnenstad 's nachts in weekend muisstil is.
Nee dat niet. Maar het was zo van ja die cafees maken herrie tot 's morgens vroeg. Maar ze wil vlakbij haar werk wonen omdat ze ander te ver moet fietsen.quote:Op zondag 15 februari 2009 15:14 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Denk je dat ze dat werkelijk verwacht heeft? Denk alleen dat het gewoon wat meer was dan ze verwachtte
Jij woont toch in een drop met een school, kerk en kroeg.quote:Op zondag 15 februari 2009 15:15 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik woon ook vlakbij een kroeg en ik vind het wel gezellig. Zeker op warme zomeravonden. Je hoort krekels en het geroezemoes vanaf het terras. Da's echt zomer
Oeh, da's nog groot dan! Een kennis van me woont in een "dorp" waar ze alleen een kroeg hebben. En een brievenbusquote:Op zondag 15 februari 2009 15:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij woont toch in een drop met een school, kerk en kroeg.
Dat kan ook nog inderdaad. Ik heb op Texel gewoond en daar was niet eens een kerk of kroeg waar ik woonde. Oh wacht een kroeg was er wel.quote:Op zondag 15 februari 2009 15:19 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Oeh, da's nog groot dan! Een kennis van me woont in een "dorp" waar ze alleen een kroeg hebben. En een brievenbus
quote:Op zondag 15 februari 2009 15:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij woont toch in een drop met een school, kerk en kroeg.
Ja is Zuidlaren echt zo groot.quote:Op zondag 15 februari 2009 15:28 schreef RealZeus het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ons dorp heeft 6 basisscholen en 1 school voor voortgezet onderwijs, 5 kerken en 4 kroegen, twee discotheken, een hotel, een coffeeshop en 9 restaurants.
Zuidlaren ftw
Eerste levensbehoefte hèquote:Op zondag 15 februari 2009 15:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat kan ook nog inderdaad. Ik heb op Texel gewoond en daar was niet eens een kerk of kroeg waar ik woonde. Oh wacht een kroeg was er wel.
Hmmzz.. gaan we een wedstrijdje doen in wie de grootste heeft?quote:Op zondag 15 februari 2009 15:28 schreef RealZeus het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ons dorp heeft 6 basisscholen en 1 school voor voortgezet onderwijs, 5 kerken en 4 kroegen, twee discotheken, een hotel, een coffeeshop en 9 restaurants.
Zuidlaren ftw
quote:
quote:
Kardinaaltje leeft weer celibatair!quote:
Mijn internet penis is groter dan die van jou.quote:Op zondag 15 februari 2009 15:40 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Eerste levensbehoefte hè
[..]
Hmmzz.. gaan we een wedstrijdje doen in wie de grootste heeft?
Je had iets lopen he.. maar dat is dus nu afgelopen?quote:Op zondag 15 februari 2009 15:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Kardinaaltje leeft weer celibatair!
Hoiquote:Op zondag 15 februari 2009 15:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Kardinaaltje leeft weer celibatair!
De conclusie is dat we beiden gevoelens hebben voor elkaar en een relatie geprobeerd hebben, maar dat het absoluut niet wilde werken.quote:Op zondag 15 februari 2009 15:53 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je had iets lopen he.. maar dat is dus nu afgelopen?Jammer
Hoi!quote:Op zondag 15 februari 2009 15:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoi
Dat hoort toch bij een kardinaal celibatair leven.
Oke, jammer dat je relatie niet gewerkt heeft.quote:Op zondag 15 februari 2009 15:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De conclusie is dat we beiden gevoelens hebben voor elkaar en een relatie geprobeerd hebben, maar dat het absoluut niet wilde werken.
[..]
Hoi!
Maar dat hoort niet bij een pixel-kardinaal!
quote:
Hoi Joeyt en Majo.quote:
Alles zn gangetje en met jou?quote:Op zondag 15 februari 2009 16:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
[..]
Hoi Joeyt en Majo.
Hoe gaat het ermee?
quote:Op zondag 15 februari 2009 16:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
[..]
Hoi Joeyt en Majo.
Hoe gaat het ermee?
Hetzelfde.quote:
Dat is mooi dat je geen last meer hebt van je verstandskies. Kiespijn is niet fijn namelijk.quote:Op zondag 15 februari 2009 16:02 schreef MaJo het volgende:
[..]gaat goed
stuk minder last van mijn verstandskies, eigenlijk alleen nog met eten, verder gaat het goed
maarre zei je nou dat je broertje met je ex heeft? Dat lijkt me echt zwaar arelaxed
Het is een afdankertje.quote:
Wow dat je daar zo rationeel over kan denken. Als mijn broer of zus iets met mijn ex krijgt zou ik dat echt niet tof vindenquote:Op zondag 15 februari 2009 16:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is mooi dat je geen last meer hebt van je verstandskies. Kiespijn is niet fijn namelijk.![]()
Ja mijn broertje heeft met mijn ex. Ach mijn broertje doet maar. Ik heb er geen last meer van.
Jullie hebben het in ieder geval geprobeerd. Dat het dan niet werkt, is jammer, maar helaas.quote:Op zondag 15 februari 2009 15:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
De conclusie is dat we beiden gevoelens hebben voor elkaar en een relatie geprobeerd hebben, maar dat het absoluut niet wilde werken.
Îk ga voor de levensgenieter!quote:Op zondag 15 februari 2009 16:04 schreef JoeyT het volgende:
Nederlandse vrouw gaat voor carrièreman
Uitgegeven: 15 februari 2009 09:29
Laatst gewijzigd: 15 februari 2009 10:44
RODEN - De 'carrièreman' is door de Nederlandse vrouw uitgeroepen tot leukste type man van Nederland. Dat blijkt uit onderzoek van de datingsite Relatieplanet.nl.
Bekijk video
Ruim een derde van de ondervraagde vrouwen geeft de voorkeur aan een man die zijn leven wijdt aan zijn loopbaan.
De levensgenieter bleef steken op 32 procent. Brave huisvaders zijn uit: voor hen koos slechts 22 procent van de vrouwen. Bouwvakkers en feestbeesten kunnen het helemaal vergeten: zij hebben de voorkeur van maar een paar procent van de ondervraagde dames.
Het is de eerste maal dat Relatieplanet het onderzoek houdt. Aan de enquête deden duizenden vrouwen mee.
© ANP
Hey Q. Hoe is het?quote:
Mijn broertje wist niet eens dat zij mijn ex was tot dat zij dat hem vertelde. En mijn broertje past veel beter bij mijn ex dan ik. Dus dat is nog een extra reden om het niet erg te vinden.quote:Op zondag 15 februari 2009 16:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wow dat je daar zo rationeel over kan denken. Als mijn broer of zus iets met mijn ex krijgt zou ik dat echt niet tof vinden
hebben jullie een goede band verder?
Welke band?quote:Op zondag 15 februari 2009 16:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wow dat je daar zo rationeel over kan denken. Als mijn broer of zus iets met mijn ex krijgt zou ik dat echt niet tof vinden
hebben jullie een goede band verder?
En voor wat voor vrouw gaat de man eigenlijk?quote:Op zondag 15 februari 2009 16:08 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Îk ga voor de levensgenieter!
Wel grappig trouwens, mijn ex was bouwvakker, is later huisman geworden
Voor mij natuurlijk!quote:Op zondag 15 februari 2009 16:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En voor wat voor vrouw gaat de man eigenlijk?
Dat vraag ik me ook altijd afquote:Op zondag 15 februari 2009 16:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En voor wat voor vrouw gaat de man eigenlijk?
Familiebandquote:
Dan ga je het druk krijgen met al die mannen.quote:
Goede vraag. Wat voor type vrouw val je? Ik zou het ook niet weten.quote:Op zondag 15 februari 2009 16:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook altijd af
Mijn ex-en lijken totaal niet op elkaar dus ik vraag me af waar ik eigenlijk voor ga!
Hahaha, ik ben kieskeurig hoorquote:Op zondag 15 februari 2009 16:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Familieband
[..]
Dan ga je het druk krijgen met al die mannen.![]()
Of vind je dat niet erg?
[..]
Goede vraag. Wat voor type vrouw val je? Ik zou het ook niet weten.
Mijn ex lijkt ook totaal niet op mij.
Oh ja waaraan moet een allemaal voldoen volgens jou?quote:
Ik ook hoor! Op ene oude fiets moet je het leren, maar ik kan al fietsen dus jij valt wat mij betreft afquote:
Het 1 hoeft het ander natuurlijk niet uit te sluiten.quote:Op zondag 15 februari 2009 16:08 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Îk ga voor de levensgenieter!
Wel grappig trouwens, mijn ex was bouwvakker, is later huisman geworden
Fijn dag dan verders, lieverd!quote:Op zondag 15 februari 2009 16:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
O, en ik ben weer weg, want we krijgen nog bezoek zometeen
Hoi Vencoquote:Op zondag 15 februari 2009 16:16 schreef vencodark het volgende:
* vencodark zal zich er ook eens mee komen bemoeien.
dank jequote:Op zondag 15 februari 2009 16:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Fijn dag dan verders, lieverd!
Wat is dan wat jou betreft de maximum leeftijd?quote:Op zondag 15 februari 2009 16:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ook hoor! Op ene oude fiets moet je het leren, maar ik kan al fietsen dus jij valt wat mij betreft af
Hello.quote:Op zondag 15 februari 2009 16:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoi Venco
Was het gezellig bij Cue? En hoe is het met jou?
Mijn doelgroep is 22 tot 30! Zelf ben ik 28.quote:Op zondag 15 februari 2009 16:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat is dan wat jou betreft de maximum leeftijd?
Mooi dat het leuk was!quote:Op zondag 15 februari 2009 @ 16:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hello.
Ja was heeel gezellig.Leuke verjaardag
En heb een potje gewonnen met Levensweg en De betoverde doolhof.
Mijn doelgroep is lekker en legaal.quote:Op zondag 15 februari 2009 16:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Mijn doelgroep is 22 tot 30! Zelf ben ik 28.
Dit is mijn ideale vent:quote:Op zondag 15 februari 2009 16:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh ja waaraan moet een allemaal voldoen volgens jou?
Dan kunnen wij kijken of er iets mogelijk is.
Flinke doelgroep is dat dan!quote:
En hoelang ben je al op zoek naar deze (ogenschijnlijk onvindbare) man?quote:Op zondag 15 februari 2009 16:32 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dit is mijn ideale vent:
1. Mijn ideale vent heeft lachende ogen, waar je kunt verdrinken als hij me op een bepaalde manier aankijkt..
2. Hij heeft een geweldig gevoel voor humor
3. Met hem kan ik ook een gesprek "op nieveau"voeren
4. Hij is net zo gek op knuffelen als ik!
5. Hij gaat graag leuke dingen met me doen, wil niet altijd thuis op de bank hangen.
6. Daarnaast vindt hij het ook heerlijk om ook eens samen op de bank te hangen en lekker samen tv te kijken, of insert punt 1, 2, 3 en / of 4
7. Hij laat me in mijn waarde, zoals ik dat bij hem ook doe.Van me houden om wie ik ben dus, en niet om wie hij zou willen dat ik was.
8. Hij is verzorgd, stinkt niet
9. Hij is absoluut niet materialistisch aangelegd, weet wat echt belangrijk is in het leven.
10. Hij heeft altijd een luisterend oor en een paar warme armen voor me, als ik die nodig heb.
11. Hij vindt het niet erg als ik met mijn koude lijf tegen hem aankruip, maar geniet er dan zelfs van.O+
12. Hij durft ook eens iets geks te doen.
hmmzz.. volgens mij heb ik nu het grootste deel wel hier op een rijtje staan.
Gezellig. Altijd leuk spelletjes doen vooral als je wint.quote:Op zondag 15 februari 2009 16:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hello.
Ja was heeel gezellig.Leuke verjaardag
En heb een potje gewonnen met Levensweg en De betoverde doolhof.
En het gaat verder ook goed met me, heb eindelijk weer het gevoel dat er iets in mijn leven gebeurd.
Dat vind ik toch wel een beperkte groep. Wat als je nu een mooie vrouw van 33 tegen komt is dan te oud?quote:Op zondag 15 februari 2009 16:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Mijn doelgroep is 22 tot 30! Zelf ben ik 28.
quote:Op zondag 15 februari 2009 16:32 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dit is mijn ideale vent:
Nee, er valt wel wat te schuiven maar dat is de groep waarop ik mij actief richt!quote:Op zondag 15 februari 2009 16:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gezellig. Altijd leuk spelletjes doen vooral als je wint.![]()
Dat is mooi.![]()
[..]
Dat vind ik toch wel een beperkte groep. Wat als je nu een mooie vrouw van 33 tegen komt is dan te oud?
Dat valt best mee eigenlijk. Gewoon een normale lieve man. Dus.quote:Op zondag 15 februari 2009 16:32 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dit is mijn ideale vent:
1. Mijn ideale vent heeft lachende ogen, waar je kunt verdrinken als hij me op een bepaalde manier aankijkt..
5. Hij gaat graag leuke dingen met me doen, wil niet altijd thuis op de bank hangen.
6. Daarnaast vindt hij het ook heerlijk om ook eens samen op de bank te hangen en lekker samen tv te kijken, of insert punt 1, 2, 3 en / of 4
7. Hij laat me in mijn waarde, zoals ik dat bij hem ook doe.Van me houden om wie ik ben dus, en niet om wie hij zou willen dat ik was.
9. Hij is absoluut niet materialistisch aangelegd, weet wat echt belangrijk is in het leven.
10. Hij heeft altijd een luisterend oor en een paar warme armen voor me, als ik die nodig heb.
11. Hij vindt het niet erg als ik met mijn koude lijf tegen hem aankruip, maar geniet er dan zelfs van.O+
Goed zoeken.quote:Op zondag 15 februari 2009 16:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
En hoelang ben je al op zoek naar deze (ogenschijnlijk onvindbare) man?
Dus jij bent nooit serieus.quote:
Oke. Geen idee wat ik zoek eigenlijk. Als ik het gevonden heb weet ik wat zocht.quote:Op zondag 15 februari 2009 16:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, er valt wel wat te schuiven maar dat is de groep waarop ik mij actief richt!
quote:Op zondag 15 februari 2009 16:32 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dit is mijn ideale vent:
1. Mijn ideale vent heeft lachende ogen, waar je kunt verdrinken als hij me op een bepaalde manier aankijkt..Check, tot in de perfectie getraind zodat ik zelfs met sollicitaties er veel aan heb. Ook nog blauw
2. Hij heeft een geweldig gevoel voor humor check
3. Met hem kan ik ook een gesprek "op nieveau"voeren check
4. Hij is net zo gek op knuffelen als ik!Helaas, ben meer van het knuffelen om in de broek te komen]
5. Hij gaat graag leuke dingen met me doen, wil niet altijd thuis op de bank hangen.Check, je leeft maar 1 keer.
6. Daarnaast vindt hij het ook heerlijk om ook eens samen op de bank te hangen en lekker samen tv te kijken, of insert punt 1, 2, 3 en / of 4Helaas, liever op de bank neuken. Daarna vind ik het prima
7. Hij laat me in mijn waarde, zoals ik dat bij hem ook doe.Van me houden om wie ik ben dus, en niet om wie hij zou willen dat ik was.Check, met als kanttekening dat ik graag in het gezicht of op uitgestoken tong klaar kom
8. Hij is verzorgd, stinkt nietCheck
9. Hij is absoluut niet materialistisch aangelegd, weet wat echt belangrijk is in het leven. Check alhoewel ik wel van mooie dingen houd. Vooral kleding. Zeker bij vrouw belangrijk
10. Hij heeft altijd een luisterend oor en een paar warme armen voor me, als ik die nodig heb. Check, maar wil ik wel neuken
11. Hij vindt het niet erg als ik met mijn koude lijf tegen hem aankruip, maar geniet er dan zelfs van.O+Check, zie 10
12. Hij durft ook eens iets geks te doen. Check, zie klaarkomen op gezicht en tong
Liefde![]()
![]()
Denk dat 't hem eerder om die spelfout gaatquote:
uiteraardquote:Op zondag 15 februari 2009 16:32 schreef Grijsmuisje het volgende:
nog iemand WEL actie gehad gisteren?
I know. Ik werk er ook hard voor. 45, getrouwd en geil uiterlijk is wel een mooi doel.quote:
Wat versta je percies onder actie? Herinner me nogal weinig van afgelopen nachtquote:Op zondag 15 februari 2009 16:32 schreef Grijsmuisje het volgende:
nog iemand WEL actie gehad gisteren?
1. checkquote:Op zondag 15 februari 2009 16:32 schreef DR34M3R het volgende:
Dit is mijn ideale vent:
3. Met hem kan ik ook een gesprek "op nieveau" op niveau voeren
Leeftijd zegt niets! Maar ik wil ook niemand leren fietsen hoorquote:Op zondag 15 februari 2009 16:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ook hoor! Op ene oude fiets moet je het leren, maar ik kan al fietsen dus jij valt wat mij betreft af
Ik ben zo vriendelijk om er vanuit te gaan dat het een typefout isquote:
Oh ja nu zie ik hem ook. Lekker belangrijk trouwens.quote:Op zondag 15 februari 2009 16:38 schreef Civilian het volgende:
[..]
Denk dat 't hem eerder om die spelfout gaat
Neequote:Op zondag 15 februari 2009 16:41 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Leeftijd zegt niets! Maar ik wil ook niemand leren fietsen hoor
quote:
Verzin jij al vast een pakkende titel. Dat scheelt al een stuk. En dan bedenk ik wel een leuke stelling.quote:Op zondag 15 februari 2009 16:43 schreef vencodark het volgende:
en nu maar hopen dat het volgende topic boeiender is.
Wat een niveauquote:Op zondag 15 februari 2009 16:44 schreef DR34M3R het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
OMG.... wat erg!
![]()
![]()
![]()
* DR34M3R trekt zich nu terug, gaat heel ver weg in een hoekje zitten tot iedeeen deze flater vergeten is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |