Het zou terecht zijn.quote:Op zondag 15 februari 2009 13:16 schreef Sloggi het volgende:
Suarez zit weer te kloten. Die zal nog wel geel krijgen.
Die van jou zijn al klaar? Ligt aan de scheids?quote:Op zondag 15 februari 2009 13:15 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
Ga maar vast bedenken wat voor excuses je hebt als Ajax dalijk voorstaat flapdrolletje
Je kan zien dat ie uit vorm is.. Hij loopt zich te ergeren en gaat zich nu met allemaal dingen bezig houden behalve met voetballen.quote:Op zondag 15 februari 2009 13:16 schreef Sloggi het volgende:
Suarez zit weer te kloten. Die zal nog wel geel krijgen.
Hier of op het veld? Of allebei?quote:Op zondag 15 februari 2009 13:17 schreef Hephaistos. het volgende:
Het niveau wordt steeds lager, lijkt het wel
Gefeliciteerd, je faalt EPISCH!!quote:Op zondag 15 februari 2009 13:16 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Ik ben niet voor Ajax of Feyenoord
quote:Op zondag 15 februari 2009 13:18 schreef Palmboom313 het volgende:
0-0 Nou daar ben ik niet ontevreden mee.
Lijkt me lastig als je zit.quote:Op zondag 15 februari 2009 13:16 schreef Ludacriss het volgende:
Feyenoord zit alleen maar te verdedigen.
Niet als hij voor AZ isquote:Op zondag 15 februari 2009 13:18 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je faalt EPISCH!!![]()
Allebeiquote:Op zondag 15 februari 2009 13:17 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hier of op het veld? Of allebei?
quote:Op zondag 15 februari 2009 13:15 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Kerel, support een andere club als je niet tegen kritiek kan, jij zet op iedereen te zeiken die tegen Ajax is, ik heb gewoon een hekel aan Ajax punt uit, ben deze wedstrijd voor Feyenoord, en hoop dat ze winnen.
Maybe voor jou het idee om alleen op een Ajax forum te gaan zitten![]()
Daarbij hou ik me nu weer met de wedstrijd bezig, mis de helft door jou
Valt wel mee, toch?quote:Op zondag 15 februari 2009 13:18 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Vink loopt weer ouderwets thuis te fluiten, tering.
Ik hoop het 0-0quote:Op zondag 15 februari 2009 13:19 schreef Superheld het volgende:
Het is te hopen dat ze snel beter gaan voetballen anders blijft het 0-0.
Welke wedstrijd zit jij te kijkenquote:Op zondag 15 februari 2009 13:19 schreef SCH het volgende:
Wat een wedstrijd, puntje van mijn stoel, alles zit erin: passie, strijdlust, tactiek, inzet, briljante acties van beide kanten, boeiende duels en prachtige individuele acties. In lange tijd niet meer zo'n wedstrijd gezien. Het is jammer dat er niet is gescoord maar dat is dan ook het enige.![]()
![]()
Alleen niet echt een bijzondere aanval van ze gezien.quote:Op zondag 15 februari 2009 13:20 schreef Palmboom313 het volgende:
Feyenoord speelt best redelijk.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Sarcasmequote:Op zondag 15 februari 2009 13:20 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Welke wedstrijd zit jij te kijken![]()
Alleen de eerste 25 min was leuk, daarna lag het tempo een stuk lager en teveel persoonlijke fouten![]()
Sar-cas-mequote:Op zondag 15 februari 2009 13:20 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Alleen de eerste 25 min was leuk, daarna lag het tempo een stuk lager en teveel persoonlijke fouten![]()
Hopelijk wat doelpunten in de 2e helft
Stuk voor stuk juist gehandeld hoor.quote:Op zondag 15 februari 2009 13:18 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Vink loopt weer ouderwets thuis te fluiten, tering.
quote:Op zondag 15 februari 2009 13:20 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
sarcasme vriendquote:Op zondag 15 februari 2009 13:20 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Hap Schnappiquote:Op zondag 15 februari 2009 13:20 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Whehehe, wat ben jij dom.quote:Op zondag 15 februari 2009 13:20 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |