abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 2 maart 2009 @ 09:40:16 #126
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_66607547
quote:
Op maandag 2 maart 2009 09:37 schreef 7eVeNL het volgende:

[..]

Ik dacht dus precies het zelfde, hoe die mensen in ene zo duidelijk engels kunnen verstaan en spreken in hun onbewust zijn, of het doorgestoken kaart is durf ik niet met 100% te zeggen, maar ik vind het wel knap hoe al die 'boeren' ongerept in het engels alles netjes opvolgen. Mocht het toch doorgestoken kaart zijn dan hebben al die mensen een aardig staaltje acteertalent

Nep of niet, het blijft hilarisch om naar te kijken!
Alsof boeren geen engels kunnen?
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  maandag 2 maart 2009 @ 10:06:18 #127
202348 Susi
Temple of Love
pi_66608192
Wat een heerlijk programma
pi_66608346
Wat een waardeloos programma.
pi_66608423
quote:
Op zondag 1 maart 2009 22:40 schreef Cairon het volgende:
Het is doorgestoken kaart.

Voor Hypnose moet je de taal die de mensen spreken machtig zijn. De hynotiseur spreekt namelijk dat deel van je aan dat zich niets aan trekt van remmingen. Zo zal iemand onder hypnose geen dingen doen die deze persoon echt niet wil niet doen. Je kan bijvoorbeeld geen zelfmoord plegen onder hypnose. Hypnose wat dat betreft is vergelijkbaar met een enorme hoeveelheid alcohol die je remmingen wegspoelt, zonder dat je motoriek naar de kloten geholpen word.

Als mensen onder hypnose instructies in het Engels krijgen zullen ze wakker worden omdat ze niet worden aangesproken in hun eerste taal.

Een chinees zal jou niet kunnen hypnotiseren en een duitser evenmin. Je moet te veel nadenken over de dingen die de hypnotiseur je probeert te vertellen, dat breekt het doel van het loslaten van remmingen en je overgeven aan impulsen. Peter Powers zal ongetwijfeld succesvol zijn als hypnotiseur van mensen die zijn taal spreken, maar Nederlanders zou hij niet zo makkelijk moeten kunnen hypnotiseren.

of het doorgestoken kaart is of niet, bijna iedereen in NL heeft engels op school gehad...als het onderbewustzijn zo kan veranderen door die Peter....waarom zouden mensen niet "onderbewust" gewoon bijna vloeiend engels kunnen?
Dat van die Chinees snap ik ook wel...We hebben niet allemaal een LOI-cursus Chinees gehad
pi_66612440
Slecht programma lijken veel nep zaken in te zitten. Meer acteren soms.
Kijk dan ook niet meer naar.

Je kunt beter naar Derren Brown kijken dat is een stuk beter!!
Begin december was op de tv zender Canvas nog ' The Heist' van hem.

Je kunt ook nog een fragment van 10 minuten via youtube kijken. de totale aflevering duurde echter 50 minuten.

Uitgangspunt: kan je via (subliminale) conditionering een groep brave, de wet respecterende burgers zover krijgen dat ze volledig uit eigen beweging een geldtransport overvallen? En om die vraag te beantwoorden, doet hij in één moeite het beruchte Milgram experiment nog eens dunnetjes over.

‘The Heist’ zorgde niet helemaal onverwacht voor enige controverse. Ofwel is wat je ziet echt, en dan houd je er zacht uitgedrukt een ‘ongemakkelijk’ gevoel aan over; ofwel is het volledig opgezet spel, en sta je voor paal. Maar het tweede heeft Brown tot op de dag van vandaag nooit toegegeven. Eens te meer voer dus voor een pittige discussie tussen de ‘believers’ en de ‘sceptics’.”
  maandag 2 maart 2009 @ 15:20:28 #131
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_66618662
quote:
Op maandag 2 maart 2009 10:14 schreef muisje-eliza het volgende:
of het doorgestoken kaart is of niet, bijna iedereen in NL heeft engels op school gehad...als het onderbewustzijn zo kan veranderen door die Peter....waarom zouden mensen niet "onderbewust" gewoon bijna vloeiend engels kunnen?
Engels op school hebben gehad, en het meteen kunnen verstaan en spreken zijn twee verschillende zaken. Ik heb ook Frans op de middelbare school gehad, maar als iemand mij zou willen hypnotiseren in het Frans dan zal dat echt niet gaan lukken.

Klein voorbeeld, je kan iemand die onder hypnose is wel wijsmaken dat hij vloeiend Chinees spreekt, maar dan zal hij het nog niet echt spreken onder hypnose, hij zal klanken produceren die voor hem Chinees klinken. Je kan hem wijsmaken dat iedereen om hem heen Chinees spreekt, maar hij zal niet zichzelf Chinees horen spreken als hij dezelfde taal spreekt als de mensen in zijn omgeving.

Wat je dus niet kan doen is zeggen tegen de persoon onder hypnose: "en nu versta je Chinees" met het resultaat dat de gehypnotiseerde ook echt Chinees verstaat.

Hetzelfde geld voor mensen die middelmatig Engels spreken, die zullen moeten nadenken als ze de hypnotiseur z'n suggesties opvolgen. Ze horen namelijk niet de woorden van de hypnotiseur, maar ze horen de woorden die ze in hun hoofd vertaald hebben. Er vindt een conversie plaats in hun bewustzijn, van Engels naar Nederlands, en dat gaat heel bewust.

Daarbij bestaat je onderbewustzijn niet als een meer-talig iets.

Je stoot je linkerteen, en je laat tegelijkertijd je peperdure nieuwe gizmo kapotvallen...

Zonder bewust na te denken over wat je roept, wat denk je dat je uitslaat nog geen seconde nadat het allemaal gebeurd is:

"Godverdomme!", of roep je: "Goddamnit!"
There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
pi_66840079
Begonnen.
pi_66840256
quote:
Op maandag 2 maart 2009 15:20 schreef Kugari-Ken het volgende:

[..]

veelste lange verhaal
nou en...t is toch grappig! ik hoef geen wetenschappelijk onderbouwt geouwehoer hier te lezen toch?

*zijn andere topic-plekjes voor*
pi_66840307
haha met een krop sla
pi_66840336
quote:
Op zondag 8 maart 2009 21:41 schreef weevee het volgende:
haha met een krop sla:D:D
pi_66840354
oh kijk...n echt irritantje
pi_66840643
Ik geloof niet in hypnose, maar ik vind het wel vermakelijk. Benieuwd wat die domme mensen betaald krijgen om zich zo te etaleren.
pi_66840718
ik zou echt niemand vertrouwen die mij meevraagd naar zo n show van hem
  zondag 8 maart 2009 @ 21:53:46 #139
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_66840806
BrunetteKelly heeft wel grote meloenen
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_66840830
Ik zou 't zelf toch wel eens mee willen maken om dan toch echt te merken of het echt is.
KLAAS JAN HUNTELAAR
  zondag 8 maart 2009 @ 21:55:34 #141
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_66840882
quote:
Op zondag 8 maart 2009 21:54 schreef Badabingea het volgende:
Ik zou 't zelf toch wel eens mee willen maken om dan toch echt te merken of het echt is.
Tot die tijd geloof ik het ook niet idd.
29.10 Novastar HMH
pi_66841081
hihi die kale
pi_66841210
Hoe kan ie elke keer daar boven stoppen met die club
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
  zondag 8 maart 2009 @ 22:03:33 #144
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_66841223
wtf
29.10 Novastar HMH
  zondag 8 maart 2009 @ 22:04:17 #145
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_66841254
quote:
Op zondag 8 maart 2009 22:03 schreef Noshiba het volgende:
Hoe kan ie elke keer daar boven stoppen met die club
Denk dat ie moet stilstaan als hij klapt ofzo?
Het vreemde vind ik dat ze allemaal Engels praten.
29.10 Novastar HMH
  † In Memoriam † zondag 8 maart 2009 @ 22:18:10 #146
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_66841989
quote:
Op zondag 8 maart 2009 21:40 schreef muisje-eliza het volgende:
nou en...t is toch grappig!
Eeh, nee.
Het zégt wel iets over het gevoel voor humor van sommigen, maar ook dat is weer een ander onderwerp.

Nou ja, amuseer je met Peter, ieder zijn plezier.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_67084170
ieuw die maden enzo
pi_67084375
quote:
Op maandag 2 maart 2009 15:20 schreef Kugari-Ken het volgende:

[..]

Engels op school hebben gehad, en het meteen kunnen verstaan en spreken zijn twee verschillende zaken. Ik heb ook Frans op de middelbare school gehad, maar als iemand mij zou willen hypnotiseren in het Frans dan zal dat echt niet gaan lukken.

bij jou staat de tv zeker nooit aan ?
engels gaat verder dan het klaslokaal
pi_67084479
Dag laptop
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_67084796
quote:
Op zondag 15 maart 2009 21:52 schreef Svensational het volgende:
Dag laptop
en magnetron
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')