quote:
Op zondag 15 februari 2009 14:38 schreef Ml-etje het volgende:Klopt de boretti springt inderdaad het meest in het oog.
Desondanks denk ik dat je deels voor het merk betaald gezien het feit dat ik gisteren een fratelli stond te bekijken en op zoek ging naar de naam boretti
@bleiblei; heb je er 1 met of zonder raampjes?
Gebruik je de 6 pitten daadwerkelijk of is dat niet mogelijk (te weinig ruimte om 6 pannen te plaatsen).
Die kleine oven lijkt mij zeer praktisch daar het regelmatig moeilijk is om en de aardappelen en de appeltaart oid klaar te krijgen.
Ik geloof dat je in ons klustopic al een keer over onze Boretti gereageerd hebt

.
Maar het is een aluminiumkleurige met raampjes (is wel zo handig).
Wij hebben 4 pitten en in het midden een langwerpige brander waar in het algemeen de frytop op ligt.
Daarnaast hebben we ook een losse grillplaat gekocht die op die middelste brander kan.
Mocht je er voor kiezen om ipv. 6 pitten ook voor 4 pitten en een frytop te gaan, raad ik ten zeerste aan om deksels voor de pitten erbij te kopen

. Ze zijn wel vrij duur (ik meen 200 euro ofzo), maar ze zijn het geld zeker waard

.
Wat Boretti vs. andere merken betreft. M-System is een ander label, maar komt gewoon uit de Boretti fabriek. Kwaliteit is gewoon perfect maar wel een ietsjes minder dan Boretti (goedkopere onderdelen).
Fratelli heb ik toendertijd niet heel goed verhalen over gehoord, maar echt onderbouwt is dat niet.
Pelgrim... Tja, prima budget merk voor zover ik weet

.
Niets op tegen, toen ik een keuken kocht voor mijn flatje jaar of 4 geleden, had ik een klein budget en inbouwapparatuur van die fabrikant (Pelgrim, Etna en Atag komt van dezelfde fabrikant) en het werkt prima, maar is niet te vergelijken met A-Merken. Maar daar is de prijs ook naar

.
[ Bericht 9% gewijzigd door bleiblei op 15-02-2009 15:37:10 ]