Nee, niet dronken geen letsel.quote:Op maandag 16 februari 2009 13:30 schreef supersteve het volgende:
[..]
Glas is in dit geval oorzaak van letsel. Geen glazen deur geen letsel.. its that simple
En jij hebt geen glazen deur voor je kop maar een complete kluisdeur. Had er een muur gestaan dan hij zijn arm kunnen verbrijzelen en de alcohol en de val zijn de oorzaak.quote:Op maandag 16 februari 2009 14:10 schreef supersteve het volgende:
[..]
Dat vind ik dus niet..
hij is gevallen op de helft van de trap.. de rede waarom zijn handen dwars door de ruit zijn gegaan is omdat hij zijn val wilde breken door middel van steun van zijn handen een natuurlijke instict die de mens heeft, vandaar dat zijn hand/arm dus door die ruit is gegaan..
was er niets anders dan een muur dan had hij hooguit een schaafwond gehad, en nogmaals.. muur is anders dan glas... Andere situaties zijn te situeren, maar doet ook verder niet ter zake..
Het letsel zou te overzien zijn, wanneer er geen glas zou zijn.
Daarom is het glas wel oorzaak van zijn verwondingen, want of je nu dronken bent of niet is niet relevant.. vallen van de trap doe je onder elke omstandigheid.. daarnaast valt het ook niet te bewijzen dat slachtoffer door drankgebruik van de trap is gevallen ondanks dat hij wel drank op had maar ook ik val weer in de herhaling.. dat doet niet ter zake....
Volgens de redenering van TS kan ik alles doen wat ik wil. Als de persoon die ik vermoord er niet was geweest was er ook geen moord geweest. Als het brood niet in de winkel had gelegen was er ook geen winkeldiefstal geweest etc.quote:Op maandag 16 februari 2009 14:46 schreef Scorpie het volgende:
ik heb trouwens letterlijk wurgneigingen gekregen van de TS, als ik nu iemand vermoord, kan ik hem dan ook aanklagen? Zonder hem was er namelijk geen moord geweest
Laat wel even weten wanneer de zaak voorkomt, want ik wil wel toekijken natuurlijk.quote:Op maandag 16 februari 2009 15:57 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En jij hebt geen glazen deur voor je kop maar een complete kluisdeur. Had er een muur gestaan dan hij zijn arm kunnen verbrijzelen en de alcohol en de val zijn de oorzaak.
Maar goed, begin lekker een dure rechtszaak , dan wens ik je vast veel succes met het betalen van de proceskosten. Dat is meestal voor de verliezende partij namelijk.
jij bent wel de laatste faalhaas die ik zou uitnodigenquote:Laat wel even weten wanneer de zaak voorkomt, want ik wil wel toekijken natuurlijk.
Omdat je bang bent te verliezen?quote:Op maandag 16 februari 2009 16:41 schreef supersteve het volgende:
[..]
jij bent wel de laatste faalhaas die ik zou uitnodigen![]()
Dat dusquote:Op maandag 16 februari 2009 17:23 schreef Roy_T het volgende:
Al was er geen bloed aan te pas gekomen en was er geen druppel alcohol gedronken, dan nóg is de val de oorzaak van het letsel (en niet de locatie van de deur)
Suggereer je nou indirect dat TS zijn broer van de trap getieft heeft?quote:Op maandag 16 februari 2009 17:08 schreef klipper het volgende:
Supersteve, je zit er wel heel erg mee in je maag....
Het lijkt er haast op dat je er zelf iets mee te maken heb......
Als je het na 5 jaar nog niet kan laten rusten is er misschien wel meer aan de hand dan je ons hier doet geloven.....
Maar zoals ook al eerder opgemerkt is, informeer eens bij das (of dergelijke), die is er tenslotte voor iedereen.
Nee hoor. Alleen voor wie er bij verzekerd is.quote:Op maandag 16 februari 2009 17:08 schreef klipper het volgende:
Maar zoals ook al eerder opgemerkt is, informeer eens bij das (of dergelijke), die is er tenslotte voor iedereen.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:41 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Suggereer je nou indirect dat TS zijn broer van de trap getieft heeft?
SPOILERNiet vergeten:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |