waar op te halen en waarom doe je hem weg?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:21 schreef john2406 het volgende:
Te koop pentium mobile processor T5750 socket P
Moet echt een socket P zijn anders werkt het niet
Vraagprijs 85 euro ik zeg maar wat, mag op geboden worden mits normaal.
ik zat meer te denken aan zo'n 18 euro inclusief verzendkosten, aangezien die dingen mij iets minder dan het dubbele inclusief verzendkosten nieuw kosten (net opgezocht).quote:Op zondag 15 februari 2009 22:03 schreef john2406 het volgende:
Geen interesse voor hier bij de fokkers, mag voor 60 incl. weg hoor. Maar minder niet.
Niet alleen dat, dan ga ik met een voet erop staan. En ik trap eer nog een paar keer op dan.quote:Op maandag 16 februari 2009 02:51 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
ik zat meer te denken aan zo'n 18 euro inclusief verzendkosten, aangezien die dingen mij iets minder dan het dubbele inclusief verzendkosten nieuw kosten (net opgezocht).
maar ik heb het idee dat je hem dan nog liever inlijst om boven je bed te hangen
kost 't je nog steeds meer geld dan als je 'm verkoopt kerel.quote:Op maandag 16 februari 2009 11:15 schreef john2406 het volgende:
[..]
Niet alleen dat, dan ga ik met een voet erop staan. En ik trap eer nog een paar keer op dan.
Een linkje zou ik wel op prijs stellen en ik denk ook wel andere mensen hier.quote:Op maandag 16 februari 2009 02:51 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
ik zat meer te denken aan zo'n 18 euro inclusief verzendkosten, aangezien die dingen mij iets minder dan het dubbele inclusief verzendkosten nieuw kosten (net opgezocht).
maar ik heb het idee dat je hem dan nog liever inlijst om boven je bed te hangen
Daar vroeg ik niet naar vroeg voor een link van daar waar je die 5750 voor dat geld had gezien.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:33 schreef dr.dunno het volgende:
T7600 processoren zijn voor napa platform de absolute top, totaal niet te vergelijken met zo'n rukkerig T5750'je; bovendien zijn die niet meer verkrijgbaar in de handel; links zijn er verder ook niet, dit gaat via groothandelkanalen.
maar succes met springen en stampen, ik ga hier verder geen tijd meer in steken en koop wel gewoon een nieuwe.
En dáárom is er dus weinig interesse.quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:26 schreef john2406 het volgende:
Prijs staat er 60 euro incl. verzenden.
Geen cent meer of minder.
dr. dunno heeft ze voor 18 euro dacht ik gelezen te hebben.quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:26 schreef veldmuis het volgende:
[..]
En dáárom is er dus weinig interesse.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |