Ik hou wel van dat strenge....quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:03 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Oh dat vind ik wel wat, maar zou me dat niet te streng maken denk je?
Nou kijkt Amy ook niet blij op dat plaatje, maar ik meestal ook niet (mn neutrale blik zeg maar, ik kan uiteraard ook lachen).
Supertof trouwens dat je dat geplakt hebt![]()
![]()
Als het zoiets wordt koop ik er authoritaire laarzen bijquote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:07 schreef DrDarwin het volgende:
Ik hou wel van dat strenge....
Dat maakt een lach juist extra mooi.
Sommige mannen hebben richtingsgevoel...quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:11 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Denk ook aan de voordelen bijv. als een jongen over je gezicht komt krijg je al dat fapsel niet in je ogen maar op je briil .dit voorkomt oogirritatie waardoor je je ogen weer langer kan gebruiken
Vergeet het zweepje niet....quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:09 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Als het zoiets wordt koop ik er authoritaire laarzen bij![]()
Ik weet niet of ik die look aandurf, maar ik zal zeker wat brillen van dit type gaan passen eerstvolgende keer. Ik heb geloof ik al een paar van zulke op gehad, maar die waren dan pikzwart en dat zag er uit alsof het van de feestwinkel kwam. Maar zo in een andere kleur lijkt het net wat softer, ofzo.
Ja dat wil ik dus ook niet, maar te klein geeft je ook weer zo'n plofkop.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:16 schreef DrDarwin het volgende:
Vergeet het zweepje niet....
![]()
Maar effe o.t...als de randen niet te dik zijn dan wordt zo'n ding ook niet zo'n enorm gevaarte in je gezicht.
Sommige mensen hebben brillen op die het hele gezicht weghalen...
Goed ideequote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:25 schreef Ladyxima het volgende:
Ook nog een tip, wanneer je een selectie maakt van een paar brillen 'die je wel oke vindt', maak er een foto van. Wel terwijl je m op hebt natuurlijk... en dat dan thuis nog eens rustig bekijken. Want na x aantal brillen gepast te hebben lijken ze allemaal op elkaar en dat kan best frustrerend zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |